ترکیب رنگ ها در دکوراسیون منزل

ترکیب رنگ ها در دکوراسیون منزل

در سال 1399، خانه های ما به کانون های گسترده ای تبدیل شدند که در آن ها کار می کنیم، یاد می گیریم، غذا می خوریم، ورزش می کنیم و خاطراتی را در آن می سازیم. با توجه به این شرایط اینکه چگونه خانه های ما و رنگ موجود در آن ها می‌توانند بیش از هر زمان دیگری به ما احساس راحتی دهند، از اهمیت بسیاری برخوردار هستند. با نزدیک شدن به یک سال جدید، رنگ هایی که راحتی و رفاه را ترغیب می کنند در خط مقدم خواهند بود و کاغذ دیواری و موکت پالاز دارای تمام رنگ‌های متنوع و آرام است که به شما حس رضایت و آرامش در خانه می دهند.

رنگ این قدرت را دارد که احساس یک فضا را کاملاً متحول کند. کاغذ دیواری و کف پوش مناسب می تواند به یک اتاق کم نور، انرژی ببخشد یا حس آرامش را در یک خانه شلوغ منتقل کند و برای ما که چندین ماه گذشته را در خانه گذرانده ایم، شروع تازه ممکن است همان چیزی باشد که شما نیاز دارید. اگر به دنبال تازه کردن رنگ جدید هستید، بهتر است حتما به سایت پالازموکت مراجعه کنید.

همچنین اتاق نشیمن دارای فضایی است که شما حس صمیمیت را در آن تجربه می کنید. اوقات فراغت، راحتی و با هم بودن در اتاق نشیمن اتفاق می افتد. این مکان برای خاطرات بی شمار و لحظات آرام شما است. بنابراین تعجب آور نیست که رنگ های رنگی اتاق نشیمن تأثیر زیادی بر روحیه کلی خانه شما داشته باشد. بسته به شخصیت منحصر به فرد خانه شما، فضای اتاق نشیمن شما می تواند تسکین دهنده یا ویرانگر باشد. شما می‌توانید یک سبک جذاب برای اتاق نشیمن خود را بر اساس ترکیب رنگ‌ها انتخاب کنید.

 

 

با بهترین ایده های کاغذ دیواری، لمینت و کفپوش پالاز، به دنبال طرح های رنگی باشید و از تزئینات الهام بگیرید. به طور مثال برندهای کاغذ دیواری های پالاز موکت عبارتند از پرتانوا، پرلا، پیازگرانده2، ترند2، رزتا و ... همچنین برندهای موکت‌ در سایت پالاز موکت عبارتند از افرا، الماس، برکه، بوریا، پامچال، پونه و ... است. شما با مطالعه روانشناسی رنگ‌ها به راحتی می‌ توانید بیاموزید که چگونه از چرخ رنگ ها برای انتخاب سایه های مناسب استفاده کنید و این که چه رنگ های روشن، شاد، چه سایه های خنثی آرام بخش و چه رنگ های اشباع پررنگ را می‌ توانید برای تزئین بهتر خانه و اتاق نشیمن خود استفاده کنید. در ادامه به بررسی تاثیر چند مورد از رنگ ‌ها پرداخته شده است که می‌ توانید در فضای خانه خود از آن ها بهره ببرید.

 

 

بهترین ترکیب رنگ ها با رنگ سبز

سبز، رنگ طبیعت، هماهنگی و تجدید است. از آنجا که رنگ جهان طبیعت را بازتاب می دهد، یکی از بهترین رنگ ها برای اتاق نشیمن می تواند باشد. اگر فضای لازم (یا انرژی) برای گیاهان خانگی را ندارید، دیوارهای سبز انرژی مورد نیاز را به شما و فضای اتاق خواهند بخشید. سبز می تواند همزمان تازه و ظریف باشد. این گزینه مناسب برای کسانی است که رنگ های خنثی را خیلی کسل کننده می دانند. به احتمال خیلی زیاد این سوال می‌ تواند برای شما پیش بیاید که بهترین ترکیب رنگ با رنگ سبز، کدام رنگ ها است؟ به طور حتم رنگ صورتی و قهوه‌ایی بهترین گزینه است. رنگ صورتی و قهوه ‌ایی در کنار رنگ سبز یک ترکیب هوشمندانه است که می‌تواند به اتاق شما روح دهد.

بهترین ترکیب رنگ ها با رنگ خاکستری

دیوارهای خاکستری معمولا فضا را بزرگ تر نشان می دهند. یک اتاق خاکستری زیبا، مناسب دکوراسیون مدرنیسم و همچنین مجموعه های قدیمی است. اگر دوست دارید اتاق‌های هنری را تجربه کنید، دیوارها خاکستری زمینه خوبی برای هنر شما ایجاد می کنند. خاکستری یک رنگ خنثی محبوب برای هر اتاق در خانه است. اگر به این موضوع علاقه دارید که در عین حال که یک فضای آرام را تجربه می ‌کنید، فضایی پر زرق و برق را در کنار یک سبک شیک و مدرن تجربه کنید، ترکیب رنگ خاکستری، فیروزه‌ای و بنفش بهترین انتخاب می ‌توانند باشند.

بهترین ترکیب رنگ ها با آبی

یک فضا با دیوارهای آبی یک اثر آرام بخش بر روی فضای خانه شما دارد. بسیاری از سایه های جذاب آبی می تواند در رنگ دیوارها به کار رود و همه آن ها با رنگ های خنثی مانند قهوه ای و کرم به خوبی مطابقت دارند. اگر اتاق مورد نظر شما کف چوب سخت دارد، رنگ آبی یک انتخاب شیک است. اتاق هایی به رنگ آبی معمولا فضا را تمیز و منظم نشان می دهند. با توجه به اینکه آبی جز رنگ‌های سرد است شما می‌ توانید آن را با رنگ ‌های گرمی مانند نارنجی ترکیب کنید تا فضایی همراه با شادی و نشاط را تجربه کنید. همچنین اگر یک روز طولانی و سخت را در بیرون از خانه داشته ‌اید و حال در خانه خود به دنبال آرامش هستید، به طور حتم ترکیب رنگ آبی، سبز و اندکی سفید بهترین گزینه است.

 

 

بهترین ترکیب رنگ ها با رنگ بژ

بژ برای طراحان داخلی رنگ خنثی به حساب می آید. این رنگ به حدی قابل اطمینان است که به خوبی می‌تواند سادگی موجود در پارچه های خام را تداعی کند. در نظر گرفتن جمعیت اتاق نشیمن با سایه های مختلف سفید یکی از موثرترین روندهای طراحی است. دیوارهای بژ، اتاق را برای یک منظره خیره کننده و درجه یک آماده می کنند. بژ یکی از رنگ های اتاق نشیمن است که مردم بارها و بارها آن را انتخاب می کنند. ترکیب رنگ سبز و آبی با رنگ بژ یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دکوراسیون‌ داخلی است چرا که فضا را آرام و در عین حال مسحورکننده به دیگران نشان می ‌دهد. ترکیب این سه رنگ را می‌ توانید در شن ‌های ساحل، چمن و آسمان آبی ملاحظه کنید.

بهترین ترکیب رنگ ها با رنگ مشکی

رنگ مشکی بارزترین رنگ برای اتاق می تواند نباشد اما این رنگی است که می‌تواند منزل شما را بسیار عالی و متفاوت نشان دهد. با رنگ مشکی جزئیات معماری در اتاق بیشتر جلب توجه می کند. مبلمان شما در پس زمینه تاریک ظاهر می شود. اگر فضای مد نظر شما آفتاب زیادی می گیرد، دیوارهای سیاه می توانند تابش نور طبیعی را تعدیل و کمتر کنند. رنگ های مشکی و طوسی معمولا برای دکوراسیون های مدرن مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از ترکیب رنگ خاکستری تیره می ‌تواند فضای حیرت انگیزی برای شما ایجاد کند و تیرگی ایجاد شده به واسطه مشکی را از بین ببرد. همچنین رنگ‌ هایی مانند سفید و سبز می‌تواند تضاد جذابی در خانه شما ایجاد کند.

بهترین ترکیب رنگ ها با رنگ قرمز

با یک قدم فراتر رفتن، رنگ چه احساسی در ما ایجاد می کند؟ قرمز احساس انرژی، جنگ، خطر، قدرت و عزم راسخ است، اما همچنین اشتیاق، میل و عشق را نیز ایجاد می کند. سایه های مختلف قرمز روشن نشان دهنده شادی و حساسیت به اشتیاق و عشق است. رنگ قرمز هیچ وقت کسل کننده نمی شود و شما می توانید از آن برای گرمتر کردن یک اتاق خنک و سرد استفاده کنید. ترکیب رنگ مشکی و قرمز کدر نیز می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما به عنوان یک ترکیب رنگ عالی باشد. هم‌چنین برای ایجاد فضایی آرام در عین حال گرم، ترکیب رنگ سبز و قرمز می‌تواند بهترین گزینه باشد.

بهترین ترکیب رنگ ها با رنگ سفید

این رنگ تازه و آرام در دکوراسیون طراحی داخلی می تواند احساس جوانی، ایمان و بی گناهی را به بسیاری از استفاده کنندگان القا کند. اگر فضای اتاق شما خیلی کوچک است، بهترین گزینه انتخاب رنگ سفید است زیرا رنگ سفید می تواند به بزرگتر نشان دادن فضاهای کوچک کمک کند. همچنین می تواند اتاق نشیمن شما را سرزنده تر، شاداب تر و واضح تر نشان دهد. رنگ سفید یکی از رنگ‌ هایی است که تقریبا می ‌توانید با هر رنگی ترکیب کنید. در واقع اگر برای ترکیب رنگ دچار مشکل شدید، به راحتی می ‌توانید رنگ سفید را انتخاب کنید و ترکیب‌ هایی مانند سفید و سبز، سفید و آبی، سفید و زرشکی و ... واقعا عالی هستند.

با توجه به اینکه در یک سال گذشته تمامی انسان‌ها مجبور بودند که بیشترین زمان خود را در خانه خود سپری کنند، پس حال زمان مناسبی است که در خانه خودتان یک تغییر اساسی ایجاد کنید. در این مقاله تلاش شد با معرفی اندکی از روانشناسی رنگ و ترکیب آن ها به شما در انتخاب رنگ مناسب کاغذ دیواری و موکت مناسب کمک کند. پالاز موکت تلاش کرده است که کاغذ دیواری و موکت را در انواع رنگ‌های مختلف طراحی کند تا شما بتوانید به راحتی رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

استفاده درست از آثار هنری در دکوراسیون منزل
استفاده درست از آثار هنری در دکوراسیون منزل
هیچ چیزی دلگیرتر از یک دیوار خالی نیست. حتی اگر تا کنون هیچ گونه مطالعه ایی در حیطه دکوراسیون داخلی نداشته اید، به راحتی می توانید خانه خود را با هنر و نقاشی تزئین کنید. نمایش آثار هنری یک روش عالی برای ایجاد جذابیت در دیوارهای خانه شما است. صرف نظر از بودجه و سلیقه، می توانید خانه خود را با هنر و نقاشی تزئین کنید تا شخصیت و جلوه خاصی به آن ببخشید. با پیروی از برخی دستورالعمل های ساده، می توانید آثار هنری و نقاشی را در اطراف خانه آویزان کنید، بدون اینکه خسته کننده یا حواس پرت کننده به نظر بیایند. در ادامه چند راه کار ساده برای دکوراسیون منزلتان با استفاده از آثار هنری ارائه می‌ شود.مقیاسیک عامل مهم در هنگام تزئین خانه با استفاده از آثار هنری یا نقاشی، مقیاس وسایل در رابطه با اتاق است. هر کجا...
چیدمان گیاهان در دکوراسیون منزل
انتخاب کاغذ دیواری برای فضاهای کوچک
با توجه به شرایطی که این یک سال اخیر در کل جهان ایجاد شده است، افراد مجبور هستند که بیشترین زمان خود را در خانه بگذرانند و چه بسا افرادی هستند که تغییر شغل داده‌اند و شغل‌هایی را انتخاب کرده‌اند تا بتوانند آن را در خانه انجام دهند. با توجه به این شرایط خیلی اهمیت دارد که به نحوه دکوراسیون خود در خانه توجه کنید. انتخاب کاغذ دیواری مناسب با رنگ عالی، انتخاب کف پوش‌هایی از جمله موکت، لمینیت و... با رنگ‌ها و طرح‌هایی زیبا و منحصر به فرد و در عین حال انتخاب یک چیدمان عالی بدون شک در حس و حال خانه و روحیه شما موثر خواهد بود.شما با مراجعه به سایت پالاز موکت می‌توانید انواع رنگ‌ها و مدل‌های مختلف کاغذ دیواری و کف پوش را متناسب با دکوراسیون مورد نظر خود انتخاب کنید. این موضوع خیلی اهمیت دارد که رنگ ‌...
کاربرد آینه در دکوراسیون منزل
کاربرد آینه در دکوراسیون منزل
آینه ها بهترین دوست یک طراح دکوراسیون داخلی هستند. طراحان داخلی از آینه در دکوراسیون منزل استفاده می کنند. آن ها از آینه هایی با اشکال، سبک ها و اندازه های مختلف استفاده می کنند تا باعث افزایش زیبایی، تغییرات نور فضا یا ایجاد فضای شاد شوند. شما می توانید از آینه در هر اتاق از خانه خود استفاده کنید تا بتوانید یک دکوراسیون بی نظیر را ایجاد کنید. در واقع آینه های مناسب بهترین انتخاب برای انعکاس رویاهای شما هستند. پالاز موکت تلاش دارد که با ارائه رنگ‌ های مختلف کاغذ دیواری و کف پوش به شما در دکوراسیون داخلی خانه تان کمک کند، تا بتوانید با خیالی راحت رنگی متناسب با چیدمان خانه و آینه تان استفاده کنید و در نهایت فضایی بی نقص در خانه تان ایجاد کنید.در دکوراسیون داخلی ترکیب رنگ‌ها و نحوه چیدمان وسای...
نظرات