قوانین و مقررات استفاده از فروشگاه اینترنتی پالـاز آنلاین
 

استفاده شما از فروشگاه اینترنتی“پالـاز آنلاین”و سفارش كالا از این پایگاه به معنی توافق کامل شما با شرايط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:
قوانین عمومی:
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات پالاز آنلاین اقدام کند .
تعریف فروشنده

محصولات ارایه شده در وب‌ سایت که شامل موکت , کاغذ دیواری , لمینیت ,پادری و خدمات نصب و دوردوزی است توسط شرکت دنیای تجارت زیبا تامین شده  و تمامی مجوز های لازمه را ازسازمانهای ذی ربط و همچنین شرکت پالاز موکت کسب کرده است.
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های پالاز آنلاین منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌ها تغییری ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
از این رو فروشگاه اینترنتی “پالـاز آنلاین” هیچ مسووليتي در قبال اطلاعات و محتوای مبهم و يا خطاهای نگارشی احتمالی برعهده نخواهد داشت. ولی با هدف ارائه خدمات بهتر و آگاه‌سازی مشتریان، خود را در بروزرسانی مداوم اطلاعات و محتويات متعهد می‌داند.

فروشگاه اینترنتی “پالـاز آنلاین” هيچ گونه مسئوليتي را در مورد کارکرد سایت که می تواند ناشى از عواملی که خارج از سیطره مدیریت این فروشگاه می باشند (همانند نقص اينترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غيره) نمی پذیرد
فروشگاه اینترنتی“پالـاز آنلاین” به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفين غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حريم شخصی کاربران دفاع کند

خدمات و محتويات سايت، صرفا براى استفاده شخصى و غير تجارى شما عرضه شده است. هر گونه سوء استفاده از اين اطلاعات پيگرد قانوني خواهد داشت و هيچ فرد حقيقي، حقوقي يا سايتي به هيچ عنوان نمي تواند از اطلاعات و محتویات موجود در سايت براى فروش، توليد مجدد يا ايجاد ترافيك در سايت خود استفاده نمايد. اگر مايليد از سرويسها و محتويات سايت جهت مقاصد تجارى استفاده نماييد لازم است از قبل به ما اطلاع دهيد. براى اين كار لطفا با ما تماس بگيريد

مالکیت معنوی محتويات فروشگاه اینترنتی “پالـاز آنلاین” شامل قانون حق تکثير شده و متعلق به “فروشگاه اینترنتی پالـاز آنلاین” میباشد

فروش و تحویل سفارش
سفارشاتی که طی ساعات اداری به ثبت برسند حداکثر ۴۸ ساعت زمان خواهند برد تا به دست مشتریان ساکن تهران برسند و برای مشتریان سایر شهرستان ها بین ۳ تا ۷ روز زمان خواهند برد
توجه داشته باشید که فقط سفارشات استان تهران و شهر های که دارای نماینگی پالاز نمیباشند پذیرفته میشوند و از پذیرفتن ثبت سفارشات شهرهای دارای نمایندگی معذوریم .
در شرایط خاص ، احتمال لغو شدن سفارش مربوطه به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و پالاز آنلاین مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند

كاربران باید هنگام سفارش كالاي مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحيح و به طور كامل پر نمايند. بديهي است درصورت ورود اطلاعات ناقص يا نادرست، سفارش كاربر قابل پيگيري و تحويل نخواهد بود
در صورتي كه پالـاز آنلاین به دلايلي خارج از اراده و اختيار خود، توان تحويل كالا در موعد مقرر را نداشته باشد و طرفين درباره يك موعد جديد به توافق نرسند، خريدار حق دارد بدون هيچگونه هزينه اي سفارش را فسخ نمايد

ابعاد و اندازه کالا ها در مشخصات کالا درج شده است درهنگام سفارش با توجه به ابعاد فضای خود آن را با دقت انتخاب فرمایید در غیر اینصورت مسئولیت ناشی از آن بعهده کاربر میباشد.

حمل رایگان فقط در شهر تهران و ارسال به باربری جهت ارسال به شهرستانهای بدون نمایندگی امکان پذیر میباشد .تحویل کالا در شهر تهران جلوی درب منزل (بدون حمل به طبقات) میباشد .
  

شرایط برگشت کالا

هرگونه نقص و عيب فني کالا، بايد در مدت ۴۸ ساعت پس از دريافت كالا حتي در روزهاي تعطيل از طريق تماس با فروشگاه اطلاع داده شود تلفن ۷۵۳۳۲-۰۲۱ و يا  ايميل تا مشكل فوراً بررسي و در صورت اثبات نقص، تعمير يا جايگزين گردد. بديهي است پس از ۴۸ ساعت هيچ اعتراضي پذيرفتني نيست.

در صورتی که کاربر بخواهد وجه کالا را به طور ناقص پرداخت کند کالا بدون هماهنگی، توسط پیک برگشت خواهد خورد و هزینه ارسال نیز عودت داده نخواهد شد.

خریدار به مدت ۷ روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد، به شرط آنکه بسته بندی کالایی باز نشده و از آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد. لازم به ذکر است هزینه پست و بیمه به عهده کاربر  میباشد.
قوه قهریه
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، پالاز آنلاین هیچ گونه مسئولیتی ندارد.پالاز آنلاین خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی با ما در میان بگذارید..