لمینیت مناسب آشپزخانه

لمینیت مناسب آشپزخانه

همان طور که می‌دانید برای مکان‌هایی مثل آشپز‌خانه‌ها به یک لمینیت بادوام و ضد آب نیاز دارید. زیرا که آشپزخانه‌ها ارتباط نزدیکی با آب دارند و اگر ضد آب نباشند متورم می‌شوند و آسیب می‌بینند. پس هنگام خرید لمینیت برای آشپزخانه این نکته را در نظر داشته باشید که لمینیت شما حتما باید ضد آب باشد. برای دانستن اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

لمینیت رنگ روشن

همان طور که می‌دانید کفپوش‌های رنگ روشن نور را منعکس می‌کنند. کفپوش‌های روشن موجب روشن‌تر دیده شدن آشپزخانه می‌شوند. همچنین این فضا‌ها نیاز کمتری به نور‌ها و لامپ‌ها دارند. کفپوش‌های رنگ روشن موجب می‌شوند تا که محیط آشپزخانه نیز شادتر و زنده‌تر دیده شود. اگر که رنگ‌های روشن را با رنگ‌های ملایم دیوارها و دیگر لوازم آشپزخانه هماهنگ کنید شاهد یک نتیجه خوب خواهید بود. شما با این کار می‌توانید ترکیبی مناسب را بسازید.

شما باید در ترکیب و هماهنگ کردن این دو عنصر با یکدیگر یعنی همان کفپوش و دیوار آشپزخانه بسیار دقت کنید و بسیاری از نکات را رعایت کنید و همچنین رنگ‌هایی که در تضاد شدید با یکدیگر هستند را استفاده نکنید. شما به صورت دلخواه می‌توانید از روانشناسی رنگ‌ها کمک بگیرید. اما به طور کلی باید گفت که ترکیب رنگ روشن لمینیت با دیوارها می‌تواند کمک بسیار مهمی به دکوراسیون منزل شما بکند و تاثیر مهمی بر فضا بگذارد. یکی از فواید استفاده از کفپوش‌های رنگ روشن در منازل مخصوصا آشپزخانه‌ها این است که می‌توانید به راحتی آن را با رنگ‌های دیگر وسایل منزل هماهنگ کنید.

 

 

لمینیت رنگ تیره

کفپوش پارکت لمینیت تیره رنگ یک انتخاب مناسب برای ایجاد تضاد در رنگ‌های آشپزخانه می‌باشد. اگر قصد خرید کفپوش پارکت لمینیت تیره را دارید بدانید که برای کفپوش آشپزخانه و استفاده از آن به بهترین نحو و بکار‌گیری رنگ‌های روشن در وسایل و دیزاین آشپزخانه یک ترکیب فوق‌العاده را می‌سازد. شما حتی می‌توانید از دیگر رنگ‌های تیره در دکوراسیون آشپزخانه برای ایجاد فضای مناسب و متنوع از نظر رنگ تفاوت و فضایی خاص را به وجود بیاورید. برای مثال ترکیب یک کفپوش تیره رنگ با رنگ‌های سفید می‌تواند جلب توجه زیادی کند. همچنین بدانید که افراط در هر کاری بد است. پس در این کار نیز افراط نکنید. شما باید از ترکیب چند رنگ تیره با یکدیگر نیز خودداری کنید. زیرا ممکن است فضای آشپزخانه به دلیل استفاده فراوان از رنگ‌های تیره تبدیل به یک محیطی کم نور و یا دل گیر شود. پس در انتخاب رنگ دقت کنید.

رنگ‌های ملایم برای کف‌پوش و تاثیر‌ گذاری آن در آشپزخانه

اگر که شما قصد دارید آشپزخانه را به فضایی تاثیر‌گذار تبدیل کنید باید از ترکیب رنگ‌های ملایم و روشن استفاده کنید و اگر آشپزخانه شما اوپن‌دار است پیشنهاد ما به شما این است که در کنار آن از یک جدا‌کننده برای فضای‌های دیگر از جمله سالن پذیرایی استفاده کنید. می‌دانید که این جداکننده‌ها می‌توانند یک کمد و یا یک دیواره چوبی و یا اینکه حتی یک میز ناهارخوری باشد. شما با یک تیر دو نشان می‌زنید. دانستن این نکته نیز لازم است که هر چه از رنگ‌های روشن‌تر استفاده کنید آشپزخانه اوپن شما بزرگ‌تر نشان داده می‌شود و برعکس هر چه که رنگ کف‌پوش تیره‌تر باشد فضا کوچک‌تر نشان داده می‌شود.

هماهنگ کردن رنگ کفپوش با وسایل بسیار مهم است

دانستن این نکته لازم است که شما نیازی نیست حتما رنگ کفپوش و وسایل آشپزخانه را دقیقا در یک رنگ انتخاب کنید. بلکه توصیه ما این است که شما از رنگ‌هایی متفاوت برای کنار هم بودن استفاده کنید. به نظر ما شما تنها زمانی می‌توانید از یک رنگ برای کفپوش چوبی و وسایل آشپزخانه خود استفاده کنید که بخواهید یک فرش را برای مکان استفاده کنید؛ زیرا که شما با انتخاب یک فرش می‌توانید یک رنگ بودن آن دو را کنار هم تلافی کنید. اگر میخواهید فضایی را ایجاد کنید که در آن از رنگ‌های شاد و زیبا استفاده شده و این رنگ ها در کنار هم قرار گرفته باشند، می‌توانید از کفپوش‌های لمینیت با طرح چوب درخت بلوط و یا چوب و یا گردو استفاده کنید. انتخاب این چوب‌ها بسیار انتخاب مناسبی است.

نفوذ روشنایی بر کف آشپزخانه بسیار مهم است

نور یک عامل بسیار مهم در فضای خانه مخصوصا آشپزخانه به شمار می‌آید. این نکته مهم را نیز باید در نظر داشت که رنگ اشیا و وسایل‌ها در زیر نور جلوه‌های متفاوتی را دارا هستند. مثلا به این مثال توجه داشته باشید که ممکن است شما یک لباس و یا پیراهن را در یک مغازه پرو کنید و آنجا به دلیل داشتن نور لازم لباس برای شما جلوه زیادی کند و همین که آن لباس را در مکانی کم نورتر استفاده می‌کنید از جلوه آن کم می‌شود. پس بدانید که نور تاثیر زیادی دارد. لازم است بدانید که رنگ‌های تیره نور را به خود جذب می‌کنند و رنگ‌های روشن نور را منعکس می‌کنند.

 

 

انتخاب رنگ مناسب برای آشپزخانه

شاید برای شما نیز سوال باشد که چه رنگی مناسب آشپزخانه است و یا اینکه استفاده کدام رنگ بهتر است. بسیاری از کارشناسان رنگ قهوه‌ای را پیشنهاد می‌کنند و برای انتخاب این رنگ دلایل مهمی را نیز دارند از جمله این که می‌گویند رنگ قهوه‌ای خودش یکی از رنگ‌های ترکیبی می‌باشد و استفاده آن در کنار دیگر رنگ‌ها باعث به وجود آمدن جلوه خاصی به محل می‌شود. همچنین رنگ قهوه‌ای یکی از رنگ‌های مورد علاقه اکثر افراد است و هم چنین از طرفی دیگر این رنگ بسیار طیف رنگی بیشتری دارد و شما می‌توانید از رنگ‌های کم رنگ و ملایم تا رنگ‌های پر رنگ برای فضای آشپزخانه‌تان استفاده کنید.

نتیجه گیری

همان طور که در ابتدای مقاله گفتیم انتخاب لمینیت برای آشپزخانه بسیار مهم است و باید در انتخاب آن بسیار دقت کرد و موارد مهمی مثل نور، ضد آب بودن و همچنین انتخاب رنگ مناسب بسیار مهم هستند. اگر که شما اطلاعات کافی در این باره ندارید بهتر است که تمامی مقالات مربوط به لمینیت ما را مطالعه فرمایید تا اطلاعات کافی را بدست بیاورید. شما با خواندن مقالات ما می‌توانید اطلاعات لازم را بدست بیاورید پس نگران نباشید. علاوه براین میتوانید از مشاوره‌های تیم پالاز نیز کمک بگیرید که بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید. از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم.

لمینیت از چه لایه‌هایی تشکیل شده است؟
لمینیت از چه لایه‌هایی تشکیل شده است؟
معمولا مردم هنگامی که به فکر این مسئله می‌افتند که تغییری در محل کار یا محیط خانه‌شان ایجاد کنند، سراغ موردی میروند که تغییر و تعویض آن فضا را دگرگون کند که اکثریت تغییر دیوار‌ها یا کف را انتخاب میکنند که تغییر یکی از این دو، جلوه‌ی محل ‌مورد نظر شما را به کلی عوض میکند. حال اگر به این فکر افتادید که کف‌پوش‌های محل سکونت یا محل کارتان تغییر بدهید ما در این مقاله شما را راهنمایی میکنیم که کف‌پوشی مناسب و با کیفیت مانند لمینیت را در اینجا بررسی کنیم.معرفی لمینیت‌هالمینیت‌ها امروزه از‌ مدل کفپوش‌هایی به حساب می‌آیند که به دلیل طرح و رنگ و قیمت مناسب بسیار پرطرفدار شدند و مورد استقبال عده‌ی کثیری از مردم و طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته‌اند.اما در ابتدای کار هدف ما این است که شما را از کیفیت...
چگونه قیمت نهایی لمینیت را محاسبه کنیم؟
چگونه قیمت نهایی لمینیت را محاسبه کنیم؟
محاسبه کردن قیمت پارکت لمینیت یک مسئله اساسی است که هر خریداری لازم است با آن کمی آشنا باشد و تا حدودی از آن آگاهی داشته باشد. با این  که حال که فروشنده قیمت نهایی با گرفتن دریافت اطلاعات از شما محاسبه می‌کند و عدد اخر را از شما می‌خواهد بهتر است که شما  که خریدار هستید آشنایی و آگاهی نسبت به قیمت‌ها داشته باشید. آگاهی و آشنایی نسبت به قیمت‌ها برای شما مفید است و باعث این میشود که کالا را به شما گران نفروشند و میشود مقدمه این که ما یاد بگیریم هیچ چیز را بدون مدرک قبول نکنیم. پس برای یادگیری و محاسبه قیمت پارکت لمینیت با ما همراه باشید.با پارکت لمینیت آشنا شوید:پارکت لمینیت یک نوع کف‌پوش برای کف خانه است. پارکت لمینیت با دوام و مقاوم است. نصب آن راحت و تمیز کردن آن کاری ندارد و به راحتی تمیز...
نصب لمینیت بر روی سرامیک
لمینیت مناسب آشپزخانه
یکی از بهترین کفپوش‌ها که مزایای زیادی دارد کفپوش لمینیت است. نصب لمینیت بر روی کاشی سرامیکی یکی از بهترین انتخاب‌ها است. مخصوصا زمانی که کاشی فرسوده باشد و دیگر نما و جلوه‌ای نداشته باشد. نصب لمینیت بر روی سرامیک بسیار راحت و آسان است و اصلا دردسر ندارد طول عمر بالا و طراحی خاص لمینیت‌ها آ‌ن‌ها را در برابر ضربه و رطوبت مقام کرده است و امروزه سبب شده تا لمینیت‌‌ها جای کفپوش‌های دیگر مثل سرامیک را بگیرند. در نصب کفپوش لمینیت اصلا نیاز به چسب نیست و در اطراف تایل‌های لمینیت، شیار‌هایی به صورت نر و ماده وجود دارد که از طریق این شیارها به یک دیگر وصل می‌شوند.لمینیت چیست؟لمینیت از فشرده شدن چند لایه چوب روی یکدیگر تشکیل شده است. این لمینیت‌ها نیاز به نصب و تثبیت ندارد و با هیچ نوع مصالحی به زمین...
نظرات