کاغذ دیواری راه راه یا گلدار و تاثیر آن در دکوراسیون

کاغذ دیواری راه راه یا گلدار و تاثیر آن در دکوراسیون

کاغذدیواری می تواند فضای یک خانه قدیمی و تکراری را به یک فضای جدید و جذاب تبدیل کند. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که به سایت ها و فروشگاه های کاغذ دیواری رفته و یکی از آن کاغذ دیواری های زیبا را سفارش دهید و با استفاده از آن دکوراسیون خانه خود را دگرگون کنید. اما پیش از هر گونه اقدامی شما نیاز به یک سری اطلاعات در رابطه با انواع کاغذ دیواری دارید. در این مقاله تلاش شده است، کاغذ دیواری راه راه و گلدار و تاثیر آن ها بر دکوراسیون بررسی شود.

طرح های متفاوت

از زمانی که کاغذ دیواری راه راه به بازار آماده است بسیاری از مشکلات طراحان دکوراسیون حل شده است چرا که این کاغذ دیواری ها یکی از بهترین مکمل های کاغذ دیواری کلاسیک و مدرن هستند. همچنین برای ایجاد تنوع بیشتر، طراحان دکوراسیون کاغذ دیواری راه راه را با کاغذ دیواری گلدار و مدرن ترکیب می کنند.

جبران کمبود فضا

کاغذ دیواری راه راه به دو صورت عمودی و افقی نصب می شود. یکی از تاثیرهای کاغذ دیواری راه راه عمودی در دکوراسیون این است که موجب می شود که سقف خانه بلند تر دیده شود و کاغذ دیواری راه راه افقی در دکوراسیون موجب می شود که عرض خانه پهن تر دیده شود.

به عبارتی دیگر اگر خانه ای دارید که تناسب فضا در آن وجود دارد، مثلا سقف بسیار بلندی دارد ولی  پهنای دیوارهای آن بسیار باریک است، می توانید با استفاده از کاغذ دیواری راه راه افقی این تناسب دیداری را ایجاد کنید به این صورت که سقف کوتاه تر دیده شود و پهنای دیوارها عریض تر نشان داده شود.

 

 

 

در واقع یک الگوی مشخص مدام در یک کاغذ دیواری تکرار می شود، یک خطای دید انسانی ایجاد می کند که به این صورت طراحان دکوراسیون می توانند مشکل کمبود فضا را جبران کنند.

از تاثیرات کاغذ دیواری گل دار با طرح شلوغ در دکوراسیون این است که موجب می شود شما دچار خطای دید شوید و فضا را کوچکتر ببینید. در صورتی که فضا خانه شما کوچک است و همچنان اصرار دارید تا از کاغذ دیواری گل دار با طرح شلوغ استفاده کنید، توصیه مقاله به شما این است که سعی کنید وسایل خانه را هر چه ساده تر با طرح های ملایم مهیا کنید تا تعادل در فضا حفظ شود.

ایجاد فضایی رسمی

از دیگر تاثیرات کاغذ دیواری راه راه عمودی در دکوراسیون این است که می تواند یک فضای رسمی برای شما ایجاد کند. پس این مقاله به شما توصیه می کند که از این نوع کاغذ دیواری در دکوراسیون فضاهای اداری استفاده شود و در فضاهای خودمانی مانند خانه استفاده نگردد.

همچنین از دیگر تاثیرات کاغذ دیواری راه راه عمودی در دکوراسیون این است که می تواند فضایی رسمی و در عین حال با شکوه برای شما ایجاد کند. برای چنین فضایی فقط کافی است که کاغذ دیواری راه راهی انتخاب کنید که یک رنگ آن تیره باشد و رنگ دوم آن روشن باشد و این ترتیب در کل کاغذ دیواری تکرار شده باشد.

در صورتی که می خواهید از کاغذ دیواری راه راه تیره در فضایی که نورگیر کمی دارد، استفاده کنید بهتر است از طرح هایی استفاده کنید که رنگ تیره آن به نسبت رنگ روشن آن عرض و پهنا کمتری داشته باشد.

تاثیر کاغذ دیواری راه راه افقی در دکوراسیون این است که می تواند فضایی رسمی ایجاد کند البته به شرط اینکه کاغذ دیواری انتخاب کنید که دارای خطوط پهن و عریضی باشد.

ایجاد فضایی خودمانی

از تاثیرات کاغذ دیواری گل دار در دکوراسیون این است که می توانید فضایی خودمانی و صمیمی در محیط ایجاد کنید به خصوص اگر از رنگ های گرم و شاد استفاده کنید.

 

 

ایجاد هارمونی

شما با استفاده از ترکیب رنگ های مانند نقره ای، یاسی، کرم، سبز و قهوه ای می توانید یک فضای هارمونی عالی ایجاد کنید. در واقع طراحان دکوراسیون با استفاده از ترکیب رنگ های مشخص در کاغذ دیواری های راه راه نه تنها تعادل را در فضا ایجاد می کنند بلکه فضایی شاد را برای شما به ارمغان می آورند.

افزایش جلوه دیداری وسایل خانه

از دیگر تاثیرات کاغذ دیواری راه راه در دکوراسیون این است که می تواند جلوه های وسایل خانه را چندین برابر کند. شما فقط کافی است که رنگ کاغذ دیواری راه راه خود را متضاد با وسایل خانه تان انتخاب کنید، سپس می توانید تاثیر آن را بر میزان جلوه مبل، تخت خواب، وسایل دکوری و عتیقه، پرده ها و ... ببینید.

ایجاد نور بیشتر

از دیگر تاثیرات کاغذدیواری راه راه و گل دار با رنگ پس زمینه روشن در دکوراسیون این است که اگر نور خانه شما کم است، شما می توانید کاغذ دیواری راه راه و گل دار با رنگ روشن انتخاب کنید و این گونه روشنایی فضای خانه خود را چندین برابر کنید.

از تاثیرات کاغذ دیواری گل دار با رنگ پس زمینه تیره در دکوراسیون این است که اگر آن را درست رو به روی پنجره نصب کنید، می توانید نور خورشید را به داخل خانه بازتاب دهید و این گونه فضایی ملایم و آرام برای خود ایجاد کنید. به طور کلی این کاغذ دیواری برای فضاهایی که نور آن کافی است، مناسب است.

تداعی فصل ها

از تاثیرات کاغذ دیواری گل دار در دکوراسیون این است که طراحان با استفاده از آن ها می توانند فصول سال را برای افراد تداعی کنند. کاغذ دیواری با گل های درشت بیشتر فصل تابستان و پاییز را تداعی می کند و کاغذ دیواری با گل های ریز شکوفه های بهاری را در ذهن افراد تداعی می کنند. رنگ هایی مانند صورتی غلیظ، زرد شنی و سبز های غلیظ رنگ هایی هستند که بیشتر نمایانگر تابستان هستند و رنگ هایی مانند نارنجی، قهوه ای، سبز تیره و قرمز بیشتر نمایانگر پاییز می باشند.

 

 

تغییر روحیه

از تاثیرات کاغذ دیواری گل دار در دکوراسیون این است که طراحان با استفاده از این سبک کاغذ دیواری می توانند فضای خانه را آرام و دلپذیر کنند و موجب شوند که روحیه افراد خانواده بهبود پیدا کند.

در این مقاله به این موضوع اشاره شد که کاغذ دیواری می تواند یکی از انتخاب های شما برای تغییر دکوراسیون منزلتان باشد. کاغذ دیواری راه راه یا گل دار هر کدام تاثیرات متفاوتی در دکوراسیون ایجاد می کنند و با هر کدام از این کاغذ دیواری ها می توانید فضای خانه را کوچک یا بزرگ نشان دهید، می توانید فضایی رسمی یا خودمانی ایجاد کنید و می توانید نور یک فضا را بیشتر یا کمتر کنید. به طور کلی هر کدام از این کاغذ دیواری ها تاثیرات متفاوتی دارند که بسته به سلیقه و فضای مورد نظر می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

انتخاب کاغذدیواری برای فضاهایی با ارتفاع کوتاه
انتخاب کاغذدیواری برای فضاهایی با ارتفاع کوتاه
یکی از ویژگی‌های یک خانه لوکس و شیک، داشتن سقف بلند است. می‌بینید که در همه تالارهای مجلل و زیبا از سقف‌های بلندتر از حد معمول استفاده شده است که همین موضوع باعث شکوه و بزرگ‌تر نشان دادن آنها می‌شود. همچنین در برخی دیگر از سالن‌ها و خانه‌ها، سقف آنها کوتاه‌تر از حد معمول هستند که باعث می‌شود دکوراسیون خانه دلگیر و همچنین کوتاه به نظر بیاید. در سال‌های گذشته خانه‌ها به گونه‌ای ساخته می‌شد که سقف آنها بلند بود، اما امروزه در ساخت خانه‌ها و آپارتمان‌ها از سقف‌های کوتاه و کم ارتفاع استفاده می‌شود. مسئله مهمی که افراد به چاره اندیشی آن می‌پردازند، استفاده از راهکاری است که سقف خانه‌ها را بلندتر نشان دهد. در اینجا سعی کرده‌ایم راه‌کارهایی را برای بلندتر نشان دادن سقف‌های کوتاه ارائه دهیم. راهکارها...
تفاوت کاغذدیواری مدرن و فانتزی
تفاوت کاغذدیواری مدرن و فانتزی
یکی از راه‌های زیباسازی منزل، استفاده از کاغذ دیواری است. امروزه طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی از کاغذدیواری وجود دارد. تنوع کاغذ دیواری به‌ گونه‌ای است که اگر کسی قصد خرید کاغذ دیواری را داشته باشد، دست خالی برنمیگردد. کاغذ دیواری‌ها را می‌توانیم به گروه‌های مختلفی از جمله کلاسیک، مدرن، هندسی و فانتزی تقسیم کنیم. در این مقاله سعی کرده‌ایم درباره تفاوت کاغذ دیواری مدرن و فانتزی بحث کنیم.کاغذ دیواری فانتزییکی از مدل‌های جذاب برای منزل شما، استفاده از این نوع کاغذ دیواری است. فانتزی در فرهنگ لغت به معنای تصور و خیال است. کاغذ دیواری‌های فانتزی قالبا خاص و رویایی است و رنگ‌هایی که در این نوع از کاغذ دیواری استفاده می‌شود، ملایم و آرام کننده هستند. با کاغذ دیواری فانتزی شما می‌توانید به فضای منزل خود...
تفاوت کاغذ دیواری و پوستر دیواری
palaz پالاز
بیشترین فضایی که در هر منزل و دکوراسیون داخلی به چشم می‌خورد، دیوارها هستند. پس اگر قصد دارید با هزینه‌ای مقرون به صرفه تنوع و خاص بودن را بیافرینید، کاغذیواری‌ها بهترین گزینه پیش روی شماست. هدف ما در ارائه این مطلب ‌بیان تفاوت کاغذ دیواری و پوستر دیواری می‌باشد. اگر قصد تعویض کاغذدیواری‌های منزل خود را دارید ممکن است این مقاله برایتان جالب باشد. توجه داشته باشید که چه کاغذدیواری و چه پوستر دیواری هر دو باعث ایجادی زیبایی و خاص بودن فضای داخلی منزل شما خواهند شد. پس برای پی بردن به این موضوع تا اخر این مطلب ما را دنبال کنید. در ابتدای کار نیاز است که به بررسی هر‌کدام از‌ این محصولات به طور جداگانه بپردازیم.معرفی کاغذ دیواریکاغذ دیواری یا در اصطلاحی دیگر والپیپر که معادل آن به انگلیسی Wallpap...
نظرات