کاغذ دیواری الیاف طبیعی برای دوستداران محیط زیست

کاغذ دیواری الیاف طبیعی برای دوستداران محیط زیست

با توجه به اینکه در دنیای امروز تقریبا همه چیز از مواد شیمیایی ساخته شده است و می توان به وفور این دسته از محصولات را در بازار مشاهده کرد، دغدغه اکثر افراد این است که به مواد و محصولات کاملا طبیعی دسترسی پیدا کنند. همچنین از آن جایی که خوراک، پوشاک و لوازم خانگی با سلامت انسان ها به طور مستقیم ارتباط دارند، اکثر افراد در تکاپو هستند که این گونه مواد را به طور کاملا ارگانیک بیابند. در مواد سازنده اکثر کاغذ دیواری ها از pvc استفاده شده است ولی متاسفانه این نوع کاغذ دیواری ها طبیعی نیستند و با وجود داشتن تمام ویژگی های خوبی مانند قابل شستشو بودن، محکم، بادوام و ...، نمی توانند جز کاغذدیواری برای دوستداران طبیعت در نظر گرفته شود.

خوشبختانه در دنیای امروز این مشکل نیز حل شده و در حال حاضر در بازار کاغذ دیواری هایی که 100 درصد از الیاف طبیعی ساخته شده باشد، نیز وجود دارد. در ادامه مقاله به معرفی ویژگی ها و کاربرد این کاغذ دیواری ها می پردازیم.

 

 

کاغذ دیواری با الیاف طبیعی

این نوع کاغذ دیواری در مقایسه با دیگر کاغذ دیواری ها از قیمت بالایی برخوردار است و در عین حال کمیاب نیز می باشد. در ساخت این کاغذ دیواری از چوب طبیعی فنلاندی استفاده شده است. فنلاند از جمله کشورهایی است که دارای جنگل های بسیاری است و جنس چوب آن بسیار مرغوب است. این نوع کاغذ دیواری به طور کامل قابل شستشو است و از آن جایی که در آن از الیاف طبیعی استفاده شده است، به طور کامل با طبیعت سازگار است.

اگر از جمله افردی هستید که درگیر حساسیت هستید، به شما توصیه می شود که از این نوع کاغذ دیواری استفاده کنید چرا که این نوع کاغذ دیواری کاملا ضد حساسیت است. نکته جذاب درون این کاغذ دیواری این است که تکه های برگ و چوب بسیار نازک را به خوبی می توانید در ساختار آن مشاهده کنید. این نوع کاغذ دیواری به گونه ای طراحی شده است که مدام طبیعت را برای شما یاد آوری کرده و احساس دلنشین و آرام طبیعت را در شما ایجاد می کند.

 

 

کابرد کاغذ دیواری الیاف طبیعی

از آن جایی که در ساخت این کاغذدیواری از الیاف 100 در صد طبیعی استفاده شده است، پس به خوبی می توانید از این کاغذ دیواری در هر فضا و مکانی استفاده کنید و اولین انتخاب برای تضمین سلامتی شما می باشد. حال که با کاربرد و تعریف کامل کاغذ دیواری الیاف طبیعی آشنا شدید، زمان آن رسیده است که مزایا و معیاب این مدل از کاغذ دیواری را با هم بررسی کنیم. مزایای کاغذ دیواری الیاف طبیعی عبارتند از:

  • کاغذ دیواری الیاف طبیعی سازگار با محیط زیست است. همچنین، مردم اغلب کاغذ دیواری الیاف طبیعی را انتخاب می کنند، زیرا آن ها دارای فرزند بوده و با مواد طبیعی در خانه خود احساس امنیت بیشتری می کنند.
  • بیشتر کاغذ دیواری های الیاف طبیعی ماندگار هستند و به مرور تغییر رنگ نمی دهند.
  • کاغذ دیواری الیاف طبیعی به راحتی با کف پوش، کاشی، سقف، مبل و ... هماهنگ می شود.
  • کاغذ دیواری الیاف طبیعی می تواند فضای خاصی را برای شما ایجاد کند و شما احساس کنید به طبیعت نزدیکتر هستید.
  • کاغذ دیواری الیاف طبیعی همیشه منحصر به فرد است، همان طور که هر چوب، ماده معدنی یا سنگ منحصر به فرد است!
  • کاغذ دیواری الیاف طبیعی به طور کامل قابلیت بازیافت را دارد.
  • کاغذ دیواری الیاف طبیعی قابلیت شستشو دارد.
  • این نوع کاغذ دیواری در مقایسه با کاغذ دیواری های pvc تاثیر منفی بر سلامت انسان ندارد.
  • این نوع کاغذ دیواری، یک انتخاب مناسب برای کودکان، افراد سالمند و افرادی که حساسیت دارند، است.
  • این نوع کاغذ دیواری کاملا ضد حساسیت و آلرژی است.
  • این نوع کاغذ دیواری گرد و غبار را به خود جذب نمی کند، پس نیاز نیست وقت زیادی را صرف تمیز کردن آن کنید.
  • این کاغذ دیواری ضد خش بوده و پاره نمی شود.
  • این نوع کاغذ دیواری در حال حاضر توانسته است برای خودش در میان کاغذ دیواری های قدیمی تر و با سابقه تر جایی باز کند و به عنوان یکی از گزینه های انتخاب مشتریان در نظر گرفته شود.

با وجود تمام مزایای زیادی که این کاغذ دیواری دارد ولی بدون معایب نیز نیست. معایب کاغذ دیواری الیاف طبیعی عبارتند از:

  • بیشتر کاغذ دیواری های الیاف طبیعی، بوهای مختلف را به راحتی جذب خود می کنند، بنابراین برای آشپزخانه یا مناطق با تهویه نامناسب توصیه نمی شوند.
  • درست است که در بخش مزایای کاغذ دیواری الیاف طبیعی مطرح شد که ضد خش بوده است ولی اگر در خانه خود حیوان خانگی دارید، بهتر است قبل از سفارش دادن از این موضوع مطلع شوید که میزان مقاومت کاغذ دیواری مورد نظر شما چگونه است و سپس اقدام به خرید کنید.
  • تمیز کردن کاغذ دیواری الیاف طبیعی ممکن است اندکی سخت باشد، اما سختی آن به موادی که از آن ساخته شده بستگی خواهد داشت.
  • قیمت کاغذ دیواری الیاف طبیعی معمولاً گران است، اما این مورد به دلیل مواد گسترده و کار سخت تولید تصاویر پس زمینه این مدل کاغذ دیواری ها می باشد. معمولاً کاغذ دیواری الیاف طبیعی دست ساز هستند، که این موضوع دلیل گران بودن قیمت آن را توضیح می دهد.
  • درست است که در بخش مزایای این مدل از کاغذ دیواری بیان شد که کاغذ دیواری الیاف طبیعی قابلیت شستشو را دارد ولی در مقایسه با دیگر کاغذ دیواری ها، از قابلیت شستشو پایینی برخوردار است به گونه ای که در مقابل شستشو مقاومت کمتری از خود نشان می دهد.

 

 

 

قیمت کاغذ دیواری الیاف طبیعی

این نوع از کاغذ دیواری مانند کاغذ دیواری های دیگر قیمت های متفاوتی در بازار دارد. اگر به طور کامل تصمیم خود را گرفته اید که از این مدل کاغذ دیواری خریداری کنید، به شما توصیه می شود که در ابتدا تمام اطلاعات خود را در رابطه با این کاغذ دیواری تکمیل کنید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش کاغذ دیواری ها تماس حاصل کنید.

در این مقاله تلاش شد که یکی از بهترین کاغذ دیواری ها به نام کاغذ دیواری الیاف طبیعی با تمام ویژگی ها و کاربردهای آن معرفی شود. اگر شما نیز از آن دسته از افراد هستید که به شدت به محیط زیست علاقه دارید و دوست دارید که طبیعت را در هر لحظه از زندگی خود نه تنها احساس کنید بلکه بتوانید آن را لمس کنید، این مقاله به شما توصیه می کند که حتما از کاغذ دیواری الیاف طبیعی سفارش دهید. درست است که قیمت این کاغذ دیواری ها نسبتا گران است ولی با داشتن این کاغذ دیواری، به طور حتم سلامتی شما تضمین می شود. امیدوارم مطالب این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

انتخاب کاغذدیواری برای فضاهایی با ارتفاع کوتاه
انتخاب کاغذدیواری برای فضاهایی با ارتفاع کوتاه
یکی از ویژگی‌های یک خانه لوکس و شیک، داشتن سقف بلند است. می‌بینید که در همه تالارهای مجلل و زیبا از سقف‌های بلندتر از حد معمول استفاده شده است که همین موضوع باعث شکوه و بزرگ‌تر نشان دادن آنها می‌شود. همچنین در برخی دیگر از سالن‌ها و خانه‌ها، سقف آنها کوتاه‌تر از حد معمول هستند که باعث می‌شود دکوراسیون خانه دلگیر و همچنین کوتاه به نظر بیاید. در سال‌های گذشته خانه‌ها به گونه‌ای ساخته می‌شد که سقف آنها بلند بود، اما امروزه در ساخت خانه‌ها و آپارتمان‌ها از سقف‌های کوتاه و کم ارتفاع استفاده می‌شود. مسئله مهمی که افراد به چاره اندیشی آن می‌پردازند، استفاده از راهکاری است که سقف خانه‌ها را بلندتر نشان دهد. در اینجا سعی کرده‌ایم راه‌کارهایی را برای بلندتر نشان دادن سقف‌های کوتاه ارائه دهیم. راهکارها...
تفاوت کاغذدیواری مدرن و فانتزی
تفاوت کاغذدیواری مدرن و فانتزی
یکی از راه‌های زیباسازی منزل، استفاده از کاغذ دیواری است. امروزه طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی از کاغذدیواری وجود دارد. تنوع کاغذ دیواری به‌ گونه‌ای است که اگر کسی قصد خرید کاغذ دیواری را داشته باشد، دست خالی برنمیگردد. کاغذ دیواری‌ها را می‌توانیم به گروه‌های مختلفی از جمله کلاسیک، مدرن، هندسی و فانتزی تقسیم کنیم. در این مقاله سعی کرده‌ایم درباره تفاوت کاغذ دیواری مدرن و فانتزی بحث کنیم.کاغذ دیواری فانتزییکی از مدل‌های جذاب برای منزل شما، استفاده از این نوع کاغذ دیواری است. فانتزی در فرهنگ لغت به معنای تصور و خیال است. کاغذ دیواری‌های فانتزی قالبا خاص و رویایی است و رنگ‌هایی که در این نوع از کاغذ دیواری استفاده می‌شود، ملایم و آرام کننده هستند. با کاغذ دیواری فانتزی شما می‌توانید به فضای منزل خود...
تفاوت کاغذ دیواری و پوستر دیواری
palaz پالاز
بیشترین فضایی که در هر منزل و دکوراسیون داخلی به چشم می‌خورد، دیوارها هستند. پس اگر قصد دارید با هزینه‌ای مقرون به صرفه تنوع و خاص بودن را بیافرینید، کاغذیواری‌ها بهترین گزینه پیش روی شماست. هدف ما در ارائه این مطلب ‌بیان تفاوت کاغذ دیواری و پوستر دیواری می‌باشد. اگر قصد تعویض کاغذدیواری‌های منزل خود را دارید ممکن است این مقاله برایتان جالب باشد. توجه داشته باشید که چه کاغذدیواری و چه پوستر دیواری هر دو باعث ایجادی زیبایی و خاص بودن فضای داخلی منزل شما خواهند شد. پس برای پی بردن به این موضوع تا اخر این مطلب ما را دنبال کنید. در ابتدای کار نیاز است که به بررسی هر‌کدام از‌ این محصولات به طور جداگانه بپردازیم.معرفی کاغذ دیواریکاغذ دیواری یا در اصطلاحی دیگر والپیپر که معادل آن به انگلیسی Wallpap...
نظرات