ایجاد زیبایی در محیط‌های ناهموار با حداقل هزینه

ایجاد زیبایی با موکت در محیط‌های ناهموار با حداقل هزینه

با این مقاله در خدمتتان هستیم تا به شما کمک کنیم از محیط‌های شیبدار و ناهموار منزل و محیط کاریتان بهترین استفاده‌ها را بکنید. شاید برای شما هم پیش آمده که در محل کار و محیط خانه‌هایتان به سطح شیبدار برخورد کردید که به فکر این هستید از آن زیبایی بسازید. در زندگی روزمره محیط کار و محیط خانه و محیط‌هایی که شما در آن رفت و آمد دارید بر ذهن و روان شما تاثیر مستقیم دارد پس باید از تمام محیط‌ها بهترین استفاده را کنیم که فضای زیبا ایجاد کنیم. شما میتوانید در فضاهای ناهموار محل مورد نظر خود با کوچکترین تغییر محلی جذاب بسازید که یکی از این تغییرات استفاده از کفپوش موکت میتواند باشد.

این مناطق که هر دلیلی ممکن است مانند دیگر مناطق خانه‌تان از آن استفاده کنید باز هم راه‌ها و امکاناتی فراهم آمده که میتوانید آن را تا حدی با مناطق دیگر منزل یا محل کار خود هماهنگ کنید. شما میتوانید از موکت‌هایی با بافت لوپ در مکان‌های شلوغ مثل اداره‌ها استفاده کنید، زیرا آنجا تردد زیاد است و این موکت‌ها هم از استقامت بالایی برخوردار هستند و شما میتوانید در گوشه گوشه‌ی فضا از آن استفاده کنید.

چگونه پله‌ها را با حداقل هزینه زیبا جلوه دهیم؟

پله‌ها جزء یکی از مکان‌های ناهموار در هر فضایی محسوب میشود و همچنین انواع مختلفی دارند. بعضی از پله‌ها ارتفاع کمی دارند و در مقابل پله‌هایی هم وجود دارد که ارتفاع بیشتری دارد. همچنین عرض هر پله هم متفاوت است و معمولا تردد و رفت و آمد بیشتری دارد.

پس اگر قصد دارید که یک کف‌پوش مناسب انتخاب کنید که بسیار به صرفه باشد، پیشنهاد ما به شما استفاده از موکت‌هایی که مخصوص پله‌ها و مکان های ناهموار است. شما با استفاده از موکت برای پله‌ها میتوانید سطح سر و لغزنده‌ی آن را بپوشانید و دیگر نگران سر خوردن روی پله‌ها نباشید و ایمن‌ترین را انتخاب کنید، همچنین یک فضای زیبا منتاسب با منزلتان ایجاد کند. توجه داشته باشید که باید از موکت با دوامی استفاده کنید که به آسانی در اثر رفت و آمد خراب نشود.

برای محیط‌های ناهموار موکت‌ها باید چه ضخامتی داشته باشند؟

ضخامت موکت برای مکان‌های ناهموار بسیار اهمیت دارد. شما اگر از موکت‌هایی با ضخامت بالا و یا موکت‌هایی با پرز بلند استفاده کنید اول از همه یک فضای غیرمناسبی را ایجاد کرده‌اید. دوم این که این مدل به دلیل اینکه تمرکز را کاهش میدهد میتواند باعث پرتی حواس و زمین خوردن روی پله‌ها شود. نکته‌ی قابل توجه دیگری که مهم است این است که موکت‌ها در پله‌ها خم میشوند، پس باید کیفیت بهتری از موکت را انتخاب کنید.

 

 

چگونه راهروها را زیبا جلوه دهیم؟

یکی دیگر از مکان‌هایی که به عنوان مکان ناهموار شناخته میشود، راهروهای پر پیچ و خم است. با فرش هم میتوانید یک فضای زیبا و فوق العاده‌ای را خلق کرد اما باید هزینه‌ی خیلی زیادی برای خرید آن صرف کنید. بهترین راهکار برای شما و جلوگیری از صرف هزینه بیشتر، انتخاب موکت برای فضای موردنظرتان است و باعث میشود هزینه‌ی شما به حداقل برسد. به کار گیری موکت با طرح و رنگ متفاوت برای راهروها میتواند زیبایی خاص و دلنوازی را به منزل یا محیط کار شما دهد.

همچنین موکت‌ها به دلیل انعطاف و نرمی  که دارند، میتوانی از آن‌ها در مکان‌های ناهموار مانند راهرو براحتی استفاده کنید. پس اگر به فکر این هستید که با تغییری کوچک در محیط‌ها جلوه‌ای تازه به آنها ببخشید، استفاده از کفپوش مناسب مانند موکت، میتواند بهترین راه حل باشد زیرا هم مقرون به صرفه است و هم با قابلیت برش خوردن در این فضاها بهترین ایده به حساب می آیند.

با توجه به روحیه انسان‌ها این نظریه ثابت شده است که چگونگی استفاده از این مناطق و همچنین چگونگی پوشش‌دهی کف این محیط‌ها بیشتر نظر انسان را به خود جلب میکند پس بهتر است که آنها را همین گونه رها نکنیم و با تغییری کوچک و قابل توجه به آن‌ها زیبایی ببخشیم.

موکت‌ها به دلیل مزیت‌های مثبتی مانند گرم کردن محیط در فصل سرما و همچنین جذب سرو صدا که دارند و نرمی و آرامشی که از طریق پا به انسان منتقل میکند یکی از بهترین پیشنهادها برای به کار گیری این کالا است. همچنین با توجه به علم روانشناسی رنگ‌ها، میتوانید با استفاده از موکت‌های رنگ روشن و خنثی در این مناطق آن‌ها را بزرگ‌تر جلوه دهید و حتی میتوانید در این محیط‌ها برای پوشاندن ناهمواری آنها از موکت‌هایی با طرح‌های فانتزی استفاده کنید که کمتر این ناهمواری‌ها به چشم بیاید.

پیشنهاد ما به شما برای زیبایی مکان‌های ناهموار

ما به شما پیشنهاد میکنیم از موکت‌هایی استفاده کنید که تمیز کردن آن آسان باشد و همچنین  کمتر لک و آلودگی را به خود جذب کند.

 

 

موکت‌ها همچنین امنیت بالایی برای کودکان و افراد سالمند دارند، از این جهت که امکان لیز خوردن روی آن‌ها وجود ندارد و به خاطر نرمی و لطافتی که دارد بیشتر مورد علاقه این افراد میباشند. اگر این محیط‌ها در معرض نور آفتاب قرار دارند بهتر است از موکت‌هایی استفاده کنید که در برابر نور خورشید مقاوم هستند و کیفیت آن‌ها تضمین شده است.

پیشنهاد ما به شما این است که قبل از انتخاب، در رابطه با فضای مورد نظر خود، از جنس، رنگ و طرح مورد نظر خود آگاهی پیدا کنید، چرا که هر قسمت از محیط مورد نظرشما نیازمند طراحی و رنگ بندی خاصی است؛ مثلا در فضاهای کوچک رنگ‌های روشن‌تر و طرح‌های ساده‌تر جلوه‌ای بهتر ایجاد میکنند؛ پس طرح‌ها و رنگ‌ها در کوچک و یا بزرگنمایی محیط اطراف شما تاثیر عمده‌‌ای دارند.

مطمئنا در هر ساختمانی یکسری ناهمواری‌ها وجود دارد که به فکر پوشاندن آن‌ها به بهترین نحو میباشید. در این مقاله سعی شد این موضوع بررسی شود. در مجموع راه و روش‌ها و ایدهای زیادی است تا در محیط‌های ناهموار، زیبایی و جذابیت بصری را به وجود آورید. کافی است در این کار کمی سلیقه و دقت نظر به خرج دهید تا با کمترین هزینه در محیط‌های ناهموار که با آنها برخورد میکنید، چشم انداز زیبایی را ایجاد کنید. در دنیای مدرن امروزی با پیشرفت صنعت مد، ایجاد زیبایی‌ها دیگر سخت و پر دردسر نیست و‌هر انسان‌ میتواند با توجه به معیار سلیقه شخصی خودش، محیط کار یا منزلی زیبا را به چشمان خود هدیه دهد.

ویژگی های یک فروشگاه موکت خوب
palaz پالاز
 انتخاب کفپوش مناسب برای منزل یا محل کار، تصمیمی مهم و تاثیرگذار بر زیبایی و کارایی فضا است. در میان انواع کفپوش، موکت به دلیل ایجاد حس گرما، نرمی و عایق صدا، طرفداران زیادی دارد. اما خرید موکت باکیفیت و متناسب با نیازتان، مستلزم انتخاب بهترین فروشگاه موکت است. در این مقاله همراه ما باشید تا با ویژگی‌های یک فروشگاه حرفه‌ای موکت آشنا شوید و خریدی هوشمندانه و رضایت‌بخش را تجربه کنید.تنوع بی‌نظیر محصولات، ضامن حق انتخاب شماقدم به فروشگاه بگذارید و با دنیایی از موکت با رنگ‌ها، طرح‌ها و جنس‌های مختلف روبرو شوید. یک فروشگاه معتبر، طیف وسیعی از موکت‌های چاپی، ساده، گل برجسته، نمدی، پرز بلند و کوتاه را برای پاسخگویی به سلایق گوناگون ارائه می‌دهد. برندهای معتبر داخلی و خارجی در کنار هم چیده شده‌اند ت...
بهترین روش های خرید موکت نمایشگاهی
palaz پالاز
  برگزاری یک نمایشگاه موفق، نیازمند توجه به جزئیات است. از غرفه ای خوشایند و محصولات باکیفیت گرفته تا کفپوش مناسب، همه و همه در جذب مخاطب و معرفی برند شما تاثیر بسزایی دارند. موکت نمایشگاهی، عنصری کلیدی در طراحی غرفه به شمار می رود که علاوه بر زیبایی بصری، بر راحتی بازدیدکنندگان و کارایی فضا نیز اثر می گذارد. در این راهنما، همراه شما هستیم تا با نکات کلیدی خرید موکت نمایشگاهی آشنا شوید و انتخابی هوشمندانه برای رویداد مهم خود داشته باشید.انواع موکت نمایشگاهی: موکت تایل: این نوع موکت از قطعات مجزا تشکیل شده و نصب و جمع آوری آسانی دارد. همچنین امکان ترکیب رنگ ها و ایجاد طرح های متنوع با موکت تایل وجود دارد.   موکت رولی: موکت رولی برای فضاهای بزرگتر مناسب است و ظاهری یکدست و منظم به غرفه می...
بهترین شرایط نگهداری بیشتر موکت چیست؟
palaz پالاز
 موکت‌ها با بافت نرم و لطیفشان گرما و صمیمیت را به خانه هدیه می‌دهند. اما به مرور زمان و در اثر عوامل مختلف، کیفیت و زیبایی اولیه‌شان را از دست می‌دهند. با رعایت نکات ساده‌ای که در این مقاله به شما می‌آموزیم، می‌توانید طول عمر موکت را افزایش دهید و از جلوه‌ی خیره‌کننده‌ی آن برای سال‌های طولانی لذت ببرید.انواع موکت و روش‌های خاص نگهداری آن‌هااولین قدم برای داشتن موکتی درخشان، شناخت جنس آن است. هر نوع موکتی با توجه به جنس الیاف و بافتش، نیازمند مراقبت‌های ویژه‌ای است: موکت‌های پرز بلند (شگرف): این موکت‌ها با ایجاد فضایی مجلل، حس خوشایندی زیر پا ایجاد می‌کنند. اما به دلیل پرزهای بلندشان، بیشتر در معرض جذب گرد و غبار هستند. جاروبرقی زدن مرتب (حداقل هفته‌ای دو بار) و شستشوی دوره‌ای با شامپوه...
نظرات