چگونه قیمت نهایی لمینیت را محاسبه کنیم؟

چگونه قیمت نهایی لمینیت را محاسبه کنیم؟

محاسبه کردن قیمت پارکت لمینیت یک مسئله اساسی است که هر خریداری لازم است با آن کمی آشنا باشد و تا حدودی از آن آگاهی داشته باشد. با این  که حال که فروشنده قیمت نهایی با گرفتن دریافت اطلاعات از شما محاسبه می‌کند و عدد اخر را از شما می‌خواهد بهتر است که شما  که خریدار هستید آشنایی و آگاهی نسبت به قیمت‌ها داشته باشید. آگاهی و آشنایی نسبت به قیمت‌ها برای شما مفید است و باعث این میشود که کالا را به شما گران نفروشند و میشود مقدمه این که ما یاد بگیریم هیچ چیز را بدون مدرک قبول نکنیم. پس برای یادگیری و محاسبه قیمت پارکت لمینیت با ما همراه باشید.

با پارکت لمینیت آشنا شوید:

پارکت لمینیت یک نوع کف‌پوش برای کف خانه است. پارکت لمینیت با دوام و مقاوم است. نصب آن راحت و تمیز کردن آن کاری ندارد و به راحتی تمیز می‌شود و لمینیت نسبت به سرامیک‌ها زیبایی بیشتری دارند و فضا را زیبا‌تر  میکنند. پارکت لمینیت از چهار قسمت تشکیل میشود:

  1. اول لایه پوششی: حفاظت لمینیت بر عهده این لایه است که آن را از ضربه و آب یا مواردی دیگر به خوبی محافظت می‌کند .
  2. دوم لایه طرح: این لایه با دستگاه‌های پیشرفته چاپ می‌شود و زیبایی پارکت لمینیت را به همراه دارد .
  3. سوم مغز اچ دی اف: اصلی‌ترین لایه لمینیت از مواد اچ دی اف به وجود می‌آید در ایران پارکت لمینیت را از ام دی اف می‌سازند که ضخامت و مقاومت کمتری دارد لایه طراحی که در لمینیت به کار می‌رود تنوع و زیبایی خاصی دارد. چاپ تمام برندها به هم شباهتی ندارد کیفیت یکی بالا و دیگری پایین‌تر است. لمینیتی که از ضخامت شش تا دوازده میلی متر  هم است از ضخامت بیشتر  برخورد دار است.
  4. چهارم کلیک: برای متصل شدن هر لمینیت نیاز به چسب و میخ یا ابزاری دیگر نیست. این پوشش برای به هم متصل شدن به یک دیگرکمک میکنند‌ و هر تایل لمینیت با کلیک هر پارکت به یک دیگر هم متصل می‌شوند.

مزایا و معایب لمینیت چیست؟

قصد ما این است که  برای شما مزایا و معایب لمینیت را با زبانی ساده بیان کنیم. پس مزایا و معایب لمینیت عبارت است از:

مزایا:

  • به آسانی قابل نصب است .
  • از انتقال صدا جلوگیری می‌کند .
  • در برابر آب بسیار مقاوم است و خطری برای لمینیت ندارد .
  • نصب پارکت لمینیت هزینه چسب را به همرا ندارد بلکه لمینیت‌ها بر اساس کلیکی که دارند به هم دیگر متصل میشوند و به راحتی میتوان  پارکت لمینیت را جمع کرد.

 

 

معایب:

  • یکی از مهم‌ترین عیب‌های پارکت لمینیت مقاومت کم در برابر گرما و سرما است. اگر قصد داشتن گرما و سرما را از کف دارید بهتر است از پارکت لمینیت استفاده نکنید.
  • پارکت لمینیت برای نصب نیازی به چسب یا چیزی دیگر نیاز ندارد اما با راه رفتن به روی آن سروصدا ایجاد می‌کند.
  • در فصل گرما کفپوش آسیب می‌بیند و برای جلوگیری از این اتفاق مکان را برای بوجود آوردن انبساط، خالی گذاشت اما این کار باعث می‌شود که گرد و خاک و آب به زیر لمینیت انتقال یابد.

قیمت نصب پارکت لمینیت قدر است؟

قیمت نصب آن از قیمت خرید نسبتا کمتر است و قیمت نصب آن بر اساس متر مربع یا متراژ محاسبه میشود. برای به دست اوردن قیمت پارکت لمینیت اول فضا را به صورت مربع یا مستطیل تقسیم‌بندی کنید. مساحت هر بخش را جدا از هم از حاصل ضرب طول و عرض به دست می‌آید و انتهای آن مساحت مختلف را جمع میکنیم عددی که به دست آمد همان مساحت لمینیت است و قیمت نهایی را با همین  اعداد نسبت به  قیمت هر متر محاسبه  میکنند.

تفاوت پارکت لمینیت با پارکت چوبی در چیست؟

قبل از انتخاب هر چیز باید تفاوت آن را با دیگر وسایل مشابه با آن دانست. اینجا ما به شما تفاوت  پارکت لیمنت و پارکت چوبی را نشان میدهیم تا شما با این محصول آشنا شوید. پس با ما همراه بمانید. در دوره‌های قبل استفاده مردم از هر دوی این محصولات در جهان یک اندازه بود. اما در این دوره افراد زیادی به دنبال کفپوشی زیبا‌تر برای منزل خود هستند. افراد برای ساخت منزل یا بازسازی منزل به دنبال بهترین راه زیبایی و راحتی هستند که درصد بیشتر کفپوشی از پارکت چوبی یا لمینیت استفاده می‌کنند.

اما سوال اینجاست که کدام یک از کفپوش‌ها بهتر است؟

  • تفاوت پارکت لمینیت با پارکت چوبی اینجاست که پارکت لمینیت بادوام تر از بقیه پارکت‌ها است.
  • به دلیل قرار داشتن فوم زیر لمینیت تا حدودی مانع انتقال صدا به طبقه پایین می شود.
  • هزینه نصب پارکت لمینیت کمتر از نصب پارکت چوبی است.
  • کف منزل هیچ خسارتی نمی‌بیند به دلیل استفاده نکردن از چسب برای نصب لمینیت.
  • با ریختن آب به روی پارکت لمینیت این کفپوش هیچ آسیبی نمی‌بیند.
  • قابلیت جدا کردن پارکت لمینیت و جابه‌جایی آن.

 

 

با این حال احتمال انتخاب پارکت لمینیت بیشتر است زیرا بادوام و مقاوم در برابر هر آسیبی است. مهم ترین تفاوت این دو پارکت در قیمت است. قیمت پارکت چوبی و لیمینت متفاوت است و لیمینت به صرفه‌تر و ارزانتر از پارکت میباشد. همچنین گفتیم نگهداری و تمیزکردن لیمینت نسبتا آسان‌تر است و ضایعات کمتری نسبت پارکت چوبی به دلیل مواد مصنوعی دارد. پارکت سختی بیشتر نسبت به لمینیت‌ دارد و با اینکه هر دو دارای لغزش هستند اما پارکت لمینیت در برابر خراش مقاوم‌تر از پارکت چوبی می‌باشد. همانطور که گفتیم مهم‌ترین تفاوت این دو این است که قیمت پارکت‌های چوبی بسیار زیاد است و همه ما به دنبال پارکت ارزان و مقرون به صرفه اما دارای کیفیت بالا هستیم پس بهترین گزینه انتخاب پارکت لمینیت است پس این  فرصت را از دست ندهید

نتیجه‌گیری

پارکت‌های لمینیت برای زیبایی خانه استفاده میشوند. پارکت لمینیت یکی از بهترین کف‌پوش‌ها در میان پارکت‌ها است. این کفپوش ماندگاری و دوام زیادی دارد و نصب آسان و کم هزینه‌ایی به همراه دارد. این پارکت از چند لایه تشکیل شده است که از هر آسیبی به سطح خانه مراقبت می‌کند همچنین مزایا و معایبی نیز  دارد. محاسبه قیمت نهایی به دست خود مشتری است بیشتر و او حساب‌ها را انجام  می‌هد و به همین  علت است که مشتری بعد از اندازه‌گیری باید قیمت نهایی را براساس همان طول و عرض بدست آمده به اضافه قسمت پرتی احتمالی را جمع کرده و حساب کند و با فروشنده  مقایسه کند تا از جهت دیگر هم مانع گران فروشی شود. پس بهتر است که قبل از خرید حتما مقاله‌های ما را مطالعه کنید و بعد با خیالی راحت خرید کنید. اگر قصد  آشنایی بیشتر با این کفپوش را دارید، میتوانید مقاله‌های دیگر ما را مطالعه کرده و به آگاهی خود بیفزایید.

لمینیت از چه لایه‌هایی تشکیل شده است؟
لمینیت از چه لایه‌هایی تشکیل شده است؟
معمولا مردم هنگامی که به فکر این مسئله می‌افتند که تغییری در محل کار یا محیط خانه‌شان ایجاد کنند، سراغ موردی میروند که تغییر و تعویض آن فضا را دگرگون کند که اکثریت تغییر دیوار‌ها یا کف را انتخاب میکنند که تغییر یکی از این دو، جلوه‌ی محل ‌مورد نظر شما را به کلی عوض میکند. حال اگر به این فکر افتادید که کف‌پوش‌های محل سکونت یا محل کارتان تغییر بدهید ما در این مقاله شما را راهنمایی میکنیم که کف‌پوشی مناسب و با کیفیت مانند لمینیت را در اینجا بررسی کنیم.معرفی لمینیت‌هالمینیت‌ها امروزه از‌ مدل کفپوش‌هایی به حساب می‌آیند که به دلیل طرح و رنگ و قیمت مناسب بسیار پرطرفدار شدند و مورد استقبال عده‌ی کثیری از مردم و طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته‌اند.اما در ابتدای کار هدف ما این است که شما را از کیفیت...
علت ایجاد صدا یا به اصطلاح جیر‌جیر کردن بعد از نصب لمینیت در چیست؟
علت ایجاد صدا یا به اصطلاح جیر‌جیر کردن بعد از نصب لمینیت در چیست؟
ممکن است بعد از نصب پارکت لمینیت سطح پارکت لمینیت جیرجیر کند و این جیر‌جیر کردن برای ساکنین آزار دهنده باشد. البته بعضی از افراد با جیرجیر کردن آن و صدای آن مشکلی ندارند و جیر‌جیر کردن پارکت لمینیت را نشان از سرزنده بودن فضا می‌دانند و با آن مشکلی ندارند؛ اما به طور کلی این صدا مشکل‌ساز است و به مرور زمان آزاردهنده می‌شود. به این موضوع فکر کنید که نیمه شب که همه اعضای خانواده خواب هستند، یکی از اعضای خانواده قصد رفتن به آشپزخانه یا اتاقی دیگر را داشته باشد. همانطور که فکر می‌‌کنید صدا بسیار آزار دهنده خواهدشد. برخی علت این صدا را از نصب کردن نادرست لمینیت میدانند و برخی از جنس آن. پس برای اینکه با نحوه صحیح نصب پارکت لمینیت و علت این صدای آزار‌دهنده بیشتر آشنا شوید تا انتهای مقاله با ما همرا...
نصب لمینیت بر روی سرامیک
لمینیت مناسب آشپزخانه
یکی از بهترین کفپوش‌ها که مزایای زیادی دارد کفپوش لمینیت است. نصب لمینیت بر روی کاشی سرامیکی یکی از بهترین انتخاب‌ها است. مخصوصا زمانی که کاشی فرسوده باشد و دیگر نما و جلوه‌ای نداشته باشد. نصب لمینیت بر روی سرامیک بسیار راحت و آسان است و اصلا دردسر ندارد طول عمر بالا و طراحی خاص لمینیت‌ها آ‌ن‌ها را در برابر ضربه و رطوبت مقام کرده است و امروزه سبب شده تا لمینیت‌‌ها جای کفپوش‌های دیگر مثل سرامیک را بگیرند. در نصب کفپوش لمینیت اصلا نیاز به چسب نیست و در اطراف تایل‌های لمینیت، شیار‌هایی به صورت نر و ماده وجود دارد که از طریق این شیارها به یک دیگر وصل می‌شوند.لمینیت چیست؟لمینیت از فشرده شدن چند لایه چوب روی یکدیگر تشکیل شده است. این لمینیت‌ها نیاز به نصب و تثبیت ندارد و با هیچ نوع مصالحی به زمین...
نظرات