قیمت کاغذدیواری بر اساس کیفیت

قیمت کاغذدیواری بر اساس کیفیت

یکی از دیوارپوش‌های رایج، کاغذدیواری نام دارد. کاغذ دیواری قدیمی‌ترین نوع دیوارپوش به حساب می‌آید. امروزه کاغذ دیواری انواع مختلفی دارد مانند کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر تصویری سه بعدی که تغییر زیادی را در فضا به وجود می‌آورد.  چالش مهمی که استفاده از کاغذ دیواری دارد، مدیریت هزینه کار است. کاغذ دیواری نیز همانند سایر وسایل از بالا و پایین بودن قیمت خرید برخوردار است. شاید قیمتی که شما در شما در نظر داشته باشید با قیمتی که فروشنده به شما اعلام می‌کند، تفاوت زیادی داشته باشد. علت این موضوع این است که شما نمی‌دانید چه مقدار کاغذ دیواری لازم دارید. هر رول کاغذ دیواری دارای متراژ و اندازه متفاوتی است که همین موضوع باعث می‌شود که شما دچار سردرگمی می‌شوید.

قیمت کاغذ دیواری

تغییر دکوراسیون خانه، کاری پرهزینه و زمان بر به حساب می‌آید. تغییر دکوراسیون با استفاده از کاغذ دیواری در زمان سریع و با هزینه کمتر است. برای تغییر دکوراسیون در محیط زندگی نیازی به هزینه زیاد نیست. 

کاغذ دیواری‌هایی که وجود دارد از نظر رنگ، طرح، سبک و حتی بافت کاغذ دیواری با هم متفاوت است. انتخاب کاغذ دیواری شیک با  بهترین طرح برای اتاق خواب یا انتخاب یک کاغذ دیواری جدید برای اتاق پذیرایی خیلی مهم است و نیاز به سلیقه زیادی دارد. گاهی اوقات تصمیم انتخاب کاغذدیواری به علت تنوع زیاد در قیمت، دچار مشکل می‌شود. لازم به ذکر است که همان ابتدا مبلغی را برای هزینه نصب نیز در نظر بگیرید تا در حساب و کتابتان دچار مشکل نشوید.

 

 

قیمت هر رول کاغذ دیواری

قیمت هر رول کاغذ دیواری با توجه به ایرانی یا خارجی بودن، با هم متفاوت است. لازم به ذکر این نکته نیز هست که قیمت نصب کاغذ دیواری نیز متفاوت است که همین موضوع نیز انتخاب را دشوارتر می‌کند. معمولا بهای پرداختی نسبت به هر متر کاغذ دیواری محاسبه می‌شود. به عنوان مثال هزینه‌ای که بابت 20 متر کاغذ دیواری می‌پردازیید با هزینه‌ی 100 متر کاغذ دیواری متفاوت است. عوامل مختلفی وجود دارد که بر روی قیمت کاغذ دیواری تاثیر می‌گذارند یکی از این عوامل کیفیت کاغذ دیواری است. به صورت کلی ساخت کاغذ دیواری به سه دسته متفاوت تقسیم می‌شود:

کاغذ دیواری از جنس کاغذ

این نوع از کاغذ دیواری ارزان‌ترین قیمت را دارد. علت آن نیز این است که بر روی سطح این کاغذ دیواری هیچگونه محافظتی وجود  ندارد و طرح مستقیم بر روی کاغذ دیواری چاپ می‌شود. همچنین کیفیت این نوع کاغذ دیواری در مقایسه با سایر کاغذ دیواری‌های موجود کمتر است. به دلیل اینکه بر روی سطح آن هیچگونه لایه محافظی وجود ندارد، این نوع از کاغذ دیواری قابل شستشو نیست. اینگونه از کاغذ دیواری برای محیط‌های شلوغ و پر رفت و آمد توصیه نمی‌شود. با اینکه با خرید این نوع کاغذ دیواری قیمت کمتری را پرداخت می‌کنید اما خیلی زود دچار مشکل شده و مجدد باید آن را نوسازی کنید.

کاغذ دیواری با پوشش وینیل

جنسی که این نوع از کاغذ دیواری دارد، همانند کاغذ دیواری ساده است و جنس آن نیز کاغذ است. تفاوتی که این نوع کاغذ دیواری با کاغذ دیواری ساده، وجود وینیل روی سطح کاعذ است. از پوشش پلی وینیل کلراید و یا وینیل اکریلیکی برای محافظت از کاغذ استفاد می‌شود. قیمت این نوع کاغذ دیواری که دارای پوشش وینیل است، کمی بیشتر است ولی ارزش خرید را دارد. این نوع از کاغذ دیواری قابلیت شستشو و نظافت را دارد. اگر قصد خرید این نوع کاغذ دیواری را دارید، بعد از نصب و مشاهده کثیفی بر روی کاغذ دیواری می‌توانید با یک اسفنج مرطوب دیوارها را تمیز کنید. در بازار این نوع کاغذ دیواری، به عنوان کاغذ دیواری قابل شستشو ارائه می‌دهند. همچنین ایین نوع کاغذ دیواری در برابر رطوبت، چربی و گرد و غبار مقاومت زیادی را دارا است. 

کاغذ دیواری از الیاف بافته نشده

این نوع کاغذ دیواری را با عنوان کاغذ دیواری قابل تنفس معرفی می‌کنند چرا که از نوعی محصول سلولزی بافته نشده، که بدون لایه محافظ وینیل است، ایجاد می‌شود. از این نوع کاغذ دیواری برای نصب در محیط‌هایی با رطوبت کم استفاده می‌شود و همچنین سازگاری زیادی با محیط دارد. این نوع محصول با عنوان دوست دار محیط زیست نامگذاری شده است ولی به دلیل غیر قابل شستشو بودن این نوع کاغذ دیواری، استفاده از آن چندان رایج نیست.

 

 

قیمت کاغذ دیواری اتاق پذیرایی

یکی از بهترین مکان‌ها برای نصب کاغذ دیواری، اتاق پذیرایی است. کاغذ دیواری که در اتاق پذیرایی اسفاده می‌کنید باید بسیار مدرن و شیک باشد تا جلوه قشنگی را به اتاق پذیرایی شما ببخشد. کاغذ دیواری مناسب برای اتاق پذیرایی قیمت‌های متفاوتی دارد از قیمت مناسب گرفته تا قیمت‌های بالاتر که در فروشگاه‌های لوازم دکوراسیون موجود است. 

در انتخاب کاغذ دیواری برای اتاق پذیرایی باید دقت کافی را داشته باشید که کاغذ دیواری انتخابی شما متناسب با رنگ مبلمان شما باشد. همچنین انتخاب رنگ مناسب برای کاغذ دیواری مسئله مهمی به  شمار می‌رود چرا که استفاده از رنگ‌های تیره فضای اتاق پذیرایی شما را دلگیر نشان می‌دهد. انتخاب کاغذ دیواری نا مناسب می‌تواند ابعاد اتاق را کوچکتر از ابعاد واقعی نشان دهد. سعی کنید از کاغذ دیواری با کیفیت برای اتاق پذیلرایی خود استفاده کنید تا بتوانید در مواقع ضروری آن را شستشو دهید. قیمت کاغذ دیواری‌های قابل شستشو بیشتر از محصولات غیر قابل شستشو است. این نوع کاغذ دیواری که قابلیت شستشو داشته باشند طول عمر بالاتری را نسبت به سایر کاغذ دیواری‌ها دارد.

استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی برای اتاق پذیرایی بی‌نظیر است و منزل شما را چشم‌نواز می‌کند. این نوع از کاغذ دیواری از قیمت و هزینه نصب بالاتری نسبت به بقیه محصولات برخوردار است. 

کلام آخر:

کاغذ دیواری از تنوع رنگ، طرح و جنس مختلفی برخوردار است. با توجه به این تفاوت‌ها قیمت‌های متنوعی نیز دارد. گران‌ترین کاغذ دیواری‌ها، کاغذ دیواری‌هایی هستند که قابلیت شستشو دارند. قابلیت شستشو کاغذ دیواری‌ها به وجود یک محافظ به نام وینیل وابسته است. 
اگر قصد نصب کاغذ دیواری برای منزل خود را دارید از قیمت کاغذ دیواری نگرانی نداشته باشید زیرا کاغذ دیواری‌ها در تمام رنج قیمت موجود و تولید شده است. استفاده از یک کاغذ دیواری مناسب و زیبا می‌تواند منزل شما را لوکس و زیبا نشان دهد.

انتخاب کاغذدیواری برای فضاهایی با ارتفاع کوتاه
انتخاب کاغذدیواری برای فضاهایی با ارتفاع کوتاه
یکی از ویژگی‌های یک خانه لوکس و شیک، داشتن سقف بلند است. می‌بینید که در همه تالارهای مجلل و زیبا از سقف‌های بلندتر از حد معمول استفاده شده است که همین موضوع باعث شکوه و بزرگ‌تر نشان دادن آنها می‌شود. همچنین در برخی دیگر از سالن‌ها و خانه‌ها، سقف آنها کوتاه‌تر از حد معمول هستند که باعث می‌شود دکوراسیون خانه دلگیر و همچنین کوتاه به نظر بیاید. در سال‌های گذشته خانه‌ها به گونه‌ای ساخته می‌شد که سقف آنها بلند بود، اما امروزه در ساخت خانه‌ها و آپارتمان‌ها از سقف‌های کوتاه و کم ارتفاع استفاده می‌شود. مسئله مهمی که افراد به چاره اندیشی آن می‌پردازند، استفاده از راهکاری است که سقف خانه‌ها را بلندتر نشان دهد. در اینجا سعی کرده‌ایم راه‌کارهایی را برای بلندتر نشان دادن سقف‌های کوتاه ارائه دهیم. راهکارها...
تفاوت کاغذدیواری مدرن و فانتزی
تفاوت کاغذدیواری مدرن و فانتزی
یکی از راه‌های زیباسازی منزل، استفاده از کاغذ دیواری است. امروزه طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی از کاغذدیواری وجود دارد. تنوع کاغذ دیواری به‌ گونه‌ای است که اگر کسی قصد خرید کاغذ دیواری را داشته باشد، دست خالی برنمیگردد. کاغذ دیواری‌ها را می‌توانیم به گروه‌های مختلفی از جمله کلاسیک، مدرن، هندسی و فانتزی تقسیم کنیم. در این مقاله سعی کرده‌ایم درباره تفاوت کاغذ دیواری مدرن و فانتزی بحث کنیم.کاغذ دیواری فانتزییکی از مدل‌های جذاب برای منزل شما، استفاده از این نوع کاغذ دیواری است. فانتزی در فرهنگ لغت به معنای تصور و خیال است. کاغذ دیواری‌های فانتزی قالبا خاص و رویایی است و رنگ‌هایی که در این نوع از کاغذ دیواری استفاده می‌شود، ملایم و آرام کننده هستند. با کاغذ دیواری فانتزی شما می‌توانید به فضای منزل خود...
تفاوت کاغذ دیواری و پوستر دیواری
palaz پالاز
بیشترین فضایی که در هر منزل و دکوراسیون داخلی به چشم می‌خورد، دیوارها هستند. پس اگر قصد دارید با هزینه‌ای مقرون به صرفه تنوع و خاص بودن را بیافرینید، کاغذیواری‌ها بهترین گزینه پیش روی شماست. هدف ما در ارائه این مطلب ‌بیان تفاوت کاغذ دیواری و پوستر دیواری می‌باشد. اگر قصد تعویض کاغذدیواری‌های منزل خود را دارید ممکن است این مقاله برایتان جالب باشد. توجه داشته باشید که چه کاغذدیواری و چه پوستر دیواری هر دو باعث ایجادی زیبایی و خاص بودن فضای داخلی منزل شما خواهند شد. پس برای پی بردن به این موضوع تا اخر این مطلب ما را دنبال کنید. در ابتدای کار نیاز است که به بررسی هر‌کدام از‌ این محصولات به طور جداگانه بپردازیم.معرفی کاغذ دیواریکاغذ دیواری یا در اصطلاحی دیگر والپیپر که معادل آن به انگلیسی Wallpap...
نظرات