صرفه جویی در زمان با نصب لمینیت

صرفه جویی در زمان با نصب لمینیت

حتما تا به حال به این فکر افتاده اید که کف منزلتان را بازسازی کرده و کف پوش کنید با این حال هنگامی که به زمان و هزینه ای که می برد فکر می کنید از این فکر خود پشیمان می شوید. اما ممکن است راه حلی برای این موضوع وجود داشته باشد. راه حل پیشنهادی من برای شما استفاده از کف پوش لمینیت است زیرا علاوه بر اینکه قیمت مناسبی دارد، نصب آن نیز زمان کمی می گیرد. پارکت های لمینیت در رنگ ها و طرح های متنوعی هستند و شما می توانید با توجه به دکور و چیدمان خانه و نیز سلیقه خود پارکت متناسب با منزل خود را انتخاب نمایید. من تصمیم دارم در این مقاله شما را با نحوه نصب کف پوش لمینیت آشنا کنم که بیشتر به تصمیمتان مطمئن شوید.

نکاتی که باید هنگام نصب آسان لمینیت رعایت شود:

اندازه گیری

یکی از مواردی که می تواند در هزینه نصب لمینیت شما تاثیر داشته باشد اندازه گیری طول و عرض اتاق ها و فضاهای مورد نظر است که باید با دقت کافی این کار انجام گیرد.

انتخاب کف پوش لمینیت مناسب

پارکت لمینیت از یک ورقه فیبر متراکم ساخته شده است که طرح روی آن را با طرح چوب طبیعی شبیه سازی کرده اند. این لایه رویی توسط یک لایه محافظ شفاف پوشانده شده است که دوام آن را در برابر تغییر رنگ در برابر نور خورشید، اجسام نوک تیز و خراشیده شدن بالا می برد. پارکت های لمینیت از لحاظ میزان ساییدگی درجه بندی دارند که با AC نشان داده می شوند. این درجه بندی از 1تا 5 می باشد؛ هر چه  میزان درجه بندی ساییدگی بیشتر باشد به این معناست که دوام لمینیت نیز بیشتر خواهد بود. این بستگی به شما دارد که پارکت لیمینت را بخواهید برای چه فضایی تهیه کنید؛ فضایی که رفت و آمد زیاد، متوسط یا کم است.

 

 

برای انتخاب کف پوش لمینیت، علاوه بر اینکه به دنبال زیبایی و طرح مورد نظر خود باشید، باید به مقاومت، برند و کیفیت آن نیز توجه داشته باشید زیرا کف پوش لمینتی که در منزل خود نصب می کنید قرار است به مدت زیادی کار کند و شما نمی توانید مرتبا آن را عوض کنید چون علاوه بر وقت به هزینه هم نیاز دارد. پس دقت کنید!

ایجاد زیرساخت هنگام نصب پارکت لمینیت

توجه به زیر ساخت قبل از قرار دادن قطعات پارکت لمینیت بسیار مهم است. زمانی که زیر ساخت کف پوش ناهموار باشد، برای لمینیت شما مشکل ساز خواهد شد و عمر پارکت لمینیت شما را کاهش می دهد. کف زمین معمولا رطوبت بیشتری دارد؛ برای اینکه از نفوذ رطوبت جلوگیری شود و از کیفیت کار مطمئن شوید، باید سطح زمینی که می خواهد روی آن پارکت لمینیت انجام شود، هموار گردد. این هموار کردن معمولا با سیمان یا سرامیک کردن انجام می شود. هرچه این زیر سازی بهتر و با دقت بیشتری انجام گیرد، دوام کف پوش لمینیت شما در منزل یا محل کار بیشتر خواهد شد زیرا این زیر ساخت از نفوذ حشرات، آب و رطوبت جلوگیری می کند.

شما باید تمام وسایل اتاقی که می خواهید پارکت لمینیت انجام دهید را جمع کرده و خارج کنید تا هیچگونه وسیله ای مزاحم کار نشده و تمرکز را هنگام نصب به هم نزد. جالب است بدانید قبل از شروع به نصب باید جعبه های پارکت های لمینیت از 2، 3 روز قبل در اتاقی که قرار است نصب انجام گیرد، قرار داده شود تا با دمای اتاق سازگار شوند. اگر اتاق نیاز به سم پاشی دارد قبل از شروع نصب لمینیت ها، باید این کار انجام گردد.

 

 

همان طور که اشاره شد نصب پارکت لمینیت زمان کمی می گیرد. لمینیت ها شیارهایی را که به صورت نر و ماده است در اطراف خود دارند که از این طریق در هم قفل می شوند؛ به این روش نصب آن ها کلیک (Clic) نیز گفته می شود. برای نصب پارکت لمینیت مانند پارکت نیازی به چسباندن نیست به همین دلیل به کف صدمه نمی زند. در حالی که پارکت ها با چسب خاصی باید چسبانده شوند و باعث آلوده شدن کف زمین می شوند. اگر به خاطر دلایلی مجبور شوید آن پارکت ها را از کف جدا کنید علاوه بر اینکه به سختی جدا شده و به کف ممکن است آسیب بزند، خودش نیز قابل استفاده دیگر نمی باشد. اما پارکت لمینیت به راحتی جدا شده و حتی می توانید در فضای دیگری از آن استفاده کنید.

بعد از اینکه زیر ساخت کف پوش لمینیت آماده شد، یک لایه فوم سایلنت با ضخامت 2 میلی متر روی آن قرار گرفته و سپس قطعات پارکت لمینیت روی آن قرار می گیرد. این فوم علاوه بر اینکه به عنوان عایقی در مقابل صدا، حرارت و برودت می باشد، حالت منعطفی را در کف پوش لمینیت ایجاد می کند که حس راحتی را به شما انتقال می دهد. زیرساخت و فوم باعث می شوند مقاومت و دوام پارکت لمینیت افزایش پیدا کند و از وارد شدن حشرات و آب در قطعات جلوگیری می کنند.

نکته قابل توجه دیگری که وجود دارد این است که هنگامی که نصب کف پوش لمینیت به اتمام رسید تا 24 ساعت باید منتظر بمانید که تایل ها یا همان قطعات پارکت لمینیت به یکدیگر متصل شوند و اگر مشکلی وجود داشت نصاب سریعا آن را برطرف کند. سعی کنید طی این 24 ساعت هیچگونه وسیله ای را روی پارکت های لمینیت نصب شده قرار ندهید.

 

 

اگر بخواهم دیگر ویژگی های پارکت لمینیت را مطرح کنم می توانم به آسان تمیز شدن آن نیز اشاره کنم. شما می توانید به راحتی به وسیله یک پارچه مرطوب یا تی سطح کف پوش را تمیز کنید. علاوه بر این روش می توانید از روش بخارشو کردن پارکت لمینیت نیز بهره ببرید. همیشه دقت داشته باشید که هنگام خرید پارکت لمینیت به تمام جوانب از جمله قیمت، کیفیت، برند و ... توجه نمایید. سایت پالاز از معتبرترین سایت هایی می باشد که می توانید با خیال راحت کف پوش لمینیت مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در این سایت می توانید کف پوش های لمینیت را در رنگ ها و برندهای خاصی از جمله لمینیت کاتیج پهن، لمینیت پالاز، استودیو، ویلا و... مشاهده کرده و در صورت نیاز به شکل آنلاین تهیه نمایید.

لمینیت از چه لایه‌هایی تشکیل شده است؟
لمینیت از چه لایه‌هایی تشکیل شده است؟
معمولا مردم هنگامی که به فکر این مسئله می‌افتند که تغییری در محل کار یا محیط خانه‌شان ایجاد کنند، سراغ موردی میروند که تغییر و تعویض آن فضا را دگرگون کند که اکثریت تغییر دیوار‌ها یا کف را انتخاب میکنند که تغییر یکی از این دو، جلوه‌ی محل ‌مورد نظر شما را به کلی عوض میکند. حال اگر به این فکر افتادید که کف‌پوش‌های محل سکونت یا محل کارتان تغییر بدهید ما در این مقاله شما را راهنمایی میکنیم که کف‌پوشی مناسب و با کیفیت مانند لمینیت را در اینجا بررسی کنیم.معرفی لمینیت‌هالمینیت‌ها امروزه از‌ مدل کفپوش‌هایی به حساب می‌آیند که به دلیل طرح و رنگ و قیمت مناسب بسیار پرطرفدار شدند و مورد استقبال عده‌ی کثیری از مردم و طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته‌اند.اما در ابتدای کار هدف ما این است که شما را از کیفیت...
چگونه قیمت نهایی لمینیت را محاسبه کنیم؟
چگونه قیمت نهایی لمینیت را محاسبه کنیم؟
محاسبه کردن قیمت پارکت لمینیت یک مسئله اساسی است که هر خریداری لازم است با آن کمی آشنا باشد و تا حدودی از آن آگاهی داشته باشد. با این  که حال که فروشنده قیمت نهایی با گرفتن دریافت اطلاعات از شما محاسبه می‌کند و عدد اخر را از شما می‌خواهد بهتر است که شما  که خریدار هستید آشنایی و آگاهی نسبت به قیمت‌ها داشته باشید. آگاهی و آشنایی نسبت به قیمت‌ها برای شما مفید است و باعث این میشود که کالا را به شما گران نفروشند و میشود مقدمه این که ما یاد بگیریم هیچ چیز را بدون مدرک قبول نکنیم. پس برای یادگیری و محاسبه قیمت پارکت لمینیت با ما همراه باشید.با پارکت لمینیت آشنا شوید:پارکت لمینیت یک نوع کف‌پوش برای کف خانه است. پارکت لمینیت با دوام و مقاوم است. نصب آن راحت و تمیز کردن آن کاری ندارد و به راحتی تمیز...
نصب لمینیت بر روی سرامیک
لمینیت مناسب آشپزخانه
یکی از بهترین کفپوش‌ها که مزایای زیادی دارد کفپوش لمینیت است. نصب لمینیت بر روی کاشی سرامیکی یکی از بهترین انتخاب‌ها است. مخصوصا زمانی که کاشی فرسوده باشد و دیگر نما و جلوه‌ای نداشته باشد. نصب لمینیت بر روی سرامیک بسیار راحت و آسان است و اصلا دردسر ندارد طول عمر بالا و طراحی خاص لمینیت‌ها آ‌ن‌ها را در برابر ضربه و رطوبت مقام کرده است و امروزه سبب شده تا لمینیت‌‌ها جای کفپوش‌های دیگر مثل سرامیک را بگیرند. در نصب کفپوش لمینیت اصلا نیاز به چسب نیست و در اطراف تایل‌های لمینیت، شیار‌هایی به صورت نر و ماده وجود دارد که از طریق این شیارها به یک دیگر وصل می‌شوند.لمینیت چیست؟لمینیت از فشرده شدن چند لایه چوب روی یکدیگر تشکیل شده است. این لمینیت‌ها نیاز به نصب و تثبیت ندارد و با هیچ نوع مصالحی به زمین...
نظرات