تاثیر پارکت لمینیت در دکوراسیون منزل

تاثیر پارکت لمینیت در دکوراسیون منزل

یکی از بخش های بسیار مهم در ساختمان کف آن است که در ظاهر آن بسیار تاثیرگذار می باشد. همچنین در دکوراسیون داخلی یک ساختمان، کف خانه از موارد پایه به حساب می آید. شما دو ساختمان را تصور کنید؛ یکی با چیدمان و طراحی لوکس بدون داشتن کفی مناسب و دیگری خانه ای با وسایل و چیدمانی معمولی تر ولی همراه با کفی متناسب با فضا و چیدمان و نیز منظم. مطمئنا ساختمان دوم بیشتر در چشم شما زیبا می آید. پس پایه اصلی یک دکوراسیون عالی، کف خانه می باشد. پارکت لمینیت یکی از گزینه هایی است که این روزها بسیار طرفدار دارد. در ادامه مقاله بیشتر به این موضوع می پردازیم.

پارکت لمینیت جز نمونه پارکتی می باشد که امروزه بسیاری از طراحان در طراحی دکوراسیون منزل به مشتریان خود پیشنهاد می کنند زیرا علاوه بر اینکه بسیار شیک و امروزی است، مزیت های بسیاری نیز دارد که در ادامه این مقاله درباره آن ها توضیحاتی داده می شود .

اگر دوست دارید تغییراتی در فضای خانه خود ایجاد کنید یا حتی آن را بازسازی کنید باید حتما به قسمت های اصلی آن که شامل دیوارها و کف اتاق ها می باشند، بسیار توجه نمایید زیرا بسیار ضروری است که رنگ پارکت کف اتاق ها و همچنین طرح و رنگ کاغذ دیواری با ترکیب رنگ و چیدمان وسایل منزل هماهنگ و ست شوند. از موارد دیگری که باید هنگام انتخاب کف پوش پارکت لمینیت و حتی کاغذ  دیواری به آن توجه گردد، بزرگ یا کوچک بودن خانه و نیز موقعیت و شرایط آن است که بسیار در انتخاب ما موثر واقع می شوند.

 

 

همانطور که اشاره شد برای دکوراسیون منزل باید به دیوارها و کف منزل به یک اندازه توجه شود زیرا هردو در زیبایی یک ساختمان بسیار موثر هستند. برای انتخاب کاغذ دیواری و کف پوش پارکت لمینیت مناسب باید به یک اندازه و میزان وقت صرف شود.

توجه داشته باشید برای انتخاب پارکت لمینیت علاوه بر اینکه به طرح ها و زیبایی آن توجه می کنید، مقاومت آن را نیز در نظر داشته باشید زیرا کف زمین و اتاق ها بیشتر در معرض ضربه اجسام ، اشیای نوک تیز یا حتی در معرض رفت و آمدهای بسیار قرار می گیرند .توجه داشته باشید هنگام نصب پارکت لمینیت از فوم سایلنت برای زیرسازی آن استفاده گردد حتی اگر آن محیط پر رفت و آمد نباشد. این فوم هم عایق گرما و سرما است و هم عایق صدا و بسیار می تواند مفید واقع شود.

تاثیر پارکت لمینیت در دکوراسیون منزل

انتخاب یک پارکت لمینیت متناسب با دکوراسیون خانه بسیار می تواند به آن فضا روح و لطافت دهد که این تاثیر حتی می تواند از یک کاغذ دیواری ساده بسیار بیشتر باشد. اگر ساختمان دارای دیوارهای نقاشی شده است با انتخاب پارکت لمینیت خوش نقش و رنگ، بسیار آن را متفاوت جلوه دهید .حتی برای اتاق خواب هایی که با رنگ روغن نقاشی شده اند، پارکت لمینیت می تواند به سادگی این اتاق خواب ها رنگ و روح دهد .انتخاب رنگ مناسب برای پارکت لمینیت بسیار موضوع حساسی است و برای انتخاب آن باید تمام جوانب را در نظر گرفت.

یکی از دلایلی که باعث می شود پارکت لمینیت در زیبایی دکوراسیون منزل نقش زیادی داشته باشد متناسب بودن رنگ کف پوش لمینیت با رنگ مبلمان منزل یا حتی رنگ چارچوب پنجره ها و ست کردن با آن ها می باشد که به زیباتر شدن ظاهر خانه کمک می کند. حتی بعضی مواقع ممکن است رنگ مبلمان ها با پارکت لمینیت ست شده باشد و رنگ کاغذ دیواری متناسب با رنگ میز ناهار خوری انتخاب شده باشد. علاوه بر این ها پارکت لمینیت تمام قسمت های خانه می تواند یک دست باشد .تمام این ها بسته به سلیقه شما و طراحی که انتخاب کرده اید دارد و می توانید با خلاقیت خود طرح های بیشتر دیگری را برای دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید. 

 

 

 اگر بخواهیم پارکت لمینیت را به دو رنگ اصلی تقسیم کنیم می توانیم بگوییم رنگ های تیره یا روشن. هر کدام از این دو گروه رنگ در لمینیت ها در فضای مناسب بهتر است که استفاده شوند .به عنوان مثال اگر می خواهید پارکت لمینیت رنگ روشن را انتخاب کنید بهتر است شرایط مناسبی را در ذهن خود داشته باشید به عنوان مثال دوست دارید فضا روشن تر به چشم بیاید، حس آرامش بیشتری در خانه القا شود، فضای خالی در خانه شما کم است یا اینکه می خواهید بافت فرشتان برجسته تر به نظر بیاید. یا برای انتخاب پارکت لمینیت رنگ تیره، بهتر است که منزل شما دارای مواردی از جمله نور طبیعی خوب، دارای دیوارهای رنگی ،فضای زیاد یا حتی اگر فضای داخل خانه زیاد شلوغ نیست می توانید از پارکت فندقی رنگ استفاده کنید. تمام این ها مواردی هستند که توجه به آن ها خالی از لطف نیست .

گروه دیگری از پارکت لمینیت هستند که رنگارنگ می باشند. این مدل از لمینیت ها بیشتر برای فضاهایی مانند اتاق بازی یا کودک، کف کافه ها یا برجسته کردن یکسری المان ها و.... مورد استفاده قرار می گیرند .

همانطور که گفته شد پارکت لمینیت این روزها در دکوراسیون منازل بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و طرفدار دارد. پارکت لمینیت جلوه خاصی به خانه می دهد و آن را شیک می کند. علاوه بر این ها قیمت پارکت لمینیت به نسبت مناسب می باشد و نصب آن ها راحت تر و سریع تر است. نصب پارکت لمینیت خوشبختانه بسیار تمیز انجام می شود و به کف اصلی زمین صدمه نمی زند. خصوصیت دیگری که کف پوش لمینیت دارد این است که به راحتی با یک پارچه مرطوب یا تی می توان آن را تمیز کرد و همچنین عایق صدا نیز می باشد . این ویژگی ها باعث می شود که پارکت لمینیت بیشتر در منازل استفاده شود.

 

 

در این مقاله سعی شد علاوه بر اینکه راجع به تاثیر کف پوش لمینیت بر دکوراسیون منزل صحبت گردد یکسری توصیه هایی هم برای انتخاب رنگ پارکت لمینیت هم داده شود که می تواند در انتخاب شما موثر باشد. سایت پالاز انواع لمینیت ها را در برندها و رنگ های متفاوت ارائه می دهد و شما می توانید به راحتی رنگ های مورد نظر خود را ببینید و در صورت نیاز انتخاب کنید .

لمینیت از چه لایه‌هایی تشکیل شده است؟
لمینیت از چه لایه‌هایی تشکیل شده است؟
معمولا مردم هنگامی که به فکر این مسئله می‌افتند که تغییری در محل کار یا محیط خانه‌شان ایجاد کنند، سراغ موردی میروند که تغییر و تعویض آن فضا را دگرگون کند که اکثریت تغییر دیوار‌ها یا کف را انتخاب میکنند که تغییر یکی از این دو، جلوه‌ی محل ‌مورد نظر شما را به کلی عوض میکند. حال اگر به این فکر افتادید که کف‌پوش‌های محل سکونت یا محل کارتان تغییر بدهید ما در این مقاله شما را راهنمایی میکنیم که کف‌پوشی مناسب و با کیفیت مانند لمینیت را در اینجا بررسی کنیم.معرفی لمینیت‌هالمینیت‌ها امروزه از‌ مدل کفپوش‌هایی به حساب می‌آیند که به دلیل طرح و رنگ و قیمت مناسب بسیار پرطرفدار شدند و مورد استقبال عده‌ی کثیری از مردم و طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته‌اند.اما در ابتدای کار هدف ما این است که شما را از کیفیت...
چگونه قیمت نهایی لمینیت را محاسبه کنیم؟
چگونه قیمت نهایی لمینیت را محاسبه کنیم؟
محاسبه کردن قیمت پارکت لمینیت یک مسئله اساسی است که هر خریداری لازم است با آن کمی آشنا باشد و تا حدودی از آن آگاهی داشته باشد. با این  که حال که فروشنده قیمت نهایی با گرفتن دریافت اطلاعات از شما محاسبه می‌کند و عدد اخر را از شما می‌خواهد بهتر است که شما  که خریدار هستید آشنایی و آگاهی نسبت به قیمت‌ها داشته باشید. آگاهی و آشنایی نسبت به قیمت‌ها برای شما مفید است و باعث این میشود که کالا را به شما گران نفروشند و میشود مقدمه این که ما یاد بگیریم هیچ چیز را بدون مدرک قبول نکنیم. پس برای یادگیری و محاسبه قیمت پارکت لمینیت با ما همراه باشید.با پارکت لمینیت آشنا شوید:پارکت لمینیت یک نوع کف‌پوش برای کف خانه است. پارکت لمینیت با دوام و مقاوم است. نصب آن راحت و تمیز کردن آن کاری ندارد و به راحتی تمیز...
نصب لمینیت بر روی سرامیک
لمینیت مناسب آشپزخانه
یکی از بهترین کفپوش‌ها که مزایای زیادی دارد کفپوش لمینیت است. نصب لمینیت بر روی کاشی سرامیکی یکی از بهترین انتخاب‌ها است. مخصوصا زمانی که کاشی فرسوده باشد و دیگر نما و جلوه‌ای نداشته باشد. نصب لمینیت بر روی سرامیک بسیار راحت و آسان است و اصلا دردسر ندارد طول عمر بالا و طراحی خاص لمینیت‌ها آ‌ن‌ها را در برابر ضربه و رطوبت مقام کرده است و امروزه سبب شده تا لمینیت‌‌ها جای کفپوش‌های دیگر مثل سرامیک را بگیرند. در نصب کفپوش لمینیت اصلا نیاز به چسب نیست و در اطراف تایل‌های لمینیت، شیار‌هایی به صورت نر و ماده وجود دارد که از طریق این شیارها به یک دیگر وصل می‌شوند.لمینیت چیست؟لمینیت از فشرده شدن چند لایه چوب روی یکدیگر تشکیل شده است. این لمینیت‌ها نیاز به نصب و تثبیت ندارد و با هیچ نوع مصالحی به زمین...
نظرات