انتخاب کاغذ دیواری مناسب با دکوراسیون داخلی منزل

انتخاب کاغذ دیواری مناسب با دکوراسیون داخلی منزل

طراحان دکوراسیون داخلی زمانی که می خواهند تغییری در فضای خانه ایجاد کنند، ابتدا به سراغ کاغذدیواری می روند چرا که کاغذ دیواری در هر جای خانه قرار می گیرد و به راحتی می تواند فضای کلی یک خانه را دگرگون کند. از طرفی دیگر بانوان خانه همواره در انتخاب کاغذ دیواری مناسب با فضای منزلشان دچار چالش هستند، پس در اولین فرصت این مقاله به شما توصیه می کند که به سایت پالاز موکت رفته و کاغذ دیوارهای موجود در آن را مشاهده کنید.

ست کاغذ دیواری گل دار با مبلمان منزل

در صورتی که مبلمان، سرامیک و پرده های ساده ایی دارید و دوست دارید که یک تغییر اساسی در فضای دکوراسیون داخلی خانه ایجاد کنید، بهتر است از کاغذ دیواری گل دار و شلوغ استفاده کنید. حتی می توانید برای ایجاد هارمونی و تعادل بیشتر در دکوراسیون داخلی منزلتان، کوسن هایی هم رنگ با کاغذ دیواری را انتخاب کنید. در انتها نیز به شما توصیه می کنیم که نیازی نیست که برای همه دیوارها از یک رنگ و طرح کاغذ دیواری استفاده کنید.

 

 

اگر شما نیز از آن دسته از افراد هستید که تصور می کنید که کاغذ دیواری شلوغ خیلی زود چشمان شما را خسته می کند و باعث تکراری شدن دکوراسیون داخلی منزلتان می شود، توصیه این مقاله به شما این است که باز هم از کاغذ دیواری گل دار استفاده کنید ولی این بار کاغذ دیواری با گل های ریز را انتخاب کنید.

در واقع کاغذ دیواری با گل های ریز چشم را دیرتر خسته می کند و شما راحت تر می توانید وسایل خانه و دکوراسیون داخلی خانه تان را با آن ست کنید. همچنین سعی کنید کاغذ دیواری انتخاب کنید که گل های موجود در آن طبیعی تر جلوه کنند تا این گونه فضای طبیعی تری در دکوراسیون خانه شما ایجاد شود.

در صورتی که مبلمان و سبک دکوراسیون داخلی منزل شما کلاسیک است، بهتر است کاغذ دیواری با طرح و رنگ های نسبتا لوکس و کلاسیک انتخاب کنید تا تعادل و زیبایی در خانه شما حفظ شود.

اگر رنگ مبلمان شما قهوه ای یا کرم است، بهتر است کاغذ دیواری با رنگ بژ و طلایی استفاده کنید و اگر مبلمان شما اسپورت است، بهتر است کاغذ دیواری با طرح های مدرن انتخاب کنید. با انتخاب این مدل از کاغذ دیواری ها می توانید فضایی بی نظیر در دکوراسیون داخلی منزلتان ایجاد کنید.

باید به این نکته توجه کنید که رنگ کاغذ دیواری که انتخاب می کنید می تواند بر بزرگتر شدن یا کوچک تر شدن فضا به شما کمک کند، پس به رنگ کاغذ دیواری نیز توجه کنید.

کاغذ دیواری تک رنگ یا چند رنگ

اگر دوست دارید کاغذدیواری تک رنگ انتخاب کنید، باید این موضوع را بدانید که این کاغذ دیواری دکوراسیون داخلی منزل شما را خیلی ساده می کند ولی اگر دوست دارید فضای خانه خودتان را جذاب کنید، توصیه مقاله این است که از کاغذ دیواری آبی رنگ یا چند رنگ و شلوغ استفاده کنید.

هم چنین یکی از ایده های جدید طراحان دکوراسیون داخلی این است که سعی می کنند که رنگ کاغذ دیواری را کاملا متضاد با رنگ مبلمان انتخاب کنند تا جذابیت فضا چندین برابر شود.

کاغذ دیواری به رنگ آبی

اگر شما نیز از آن دسته از افراد هستید که دوست دارید دکوراسیون داخلی منزل شما به گونه ای باشد که با حضور در آن فضا، مدام فصل تابستان و خنکی آن را احساس کنید، بهتر است از کاغذ دیواری به رنگ آبی یا فیروزه ای استفاده کنید. در واقع رنگ آبی موجود در این کاغذ دیواری شما را به یاد دریا می اندازد و این گونه مدام فصل تابستان برای شما یادآوری می شود.

 

 

کاغذ دیواری به رنگ سبز نعنایی

از آن جایی که با خوردن آدامس نعنایی، حس خنکی در دهان خود احساس می کنید، پس با دیدن رنگ سبز نعنایی همین حس برای شما تداعی می شود. در نتیجه برای ایجاد فضایی خنک در دکوراسیون داخلی منزلتان بهتر است از کاغذ دیواری با رنگ سبز نعنایی بهره مند شوید.

از طرف دیگر رنگ کاغذ دیواری سبز نعنایی می تواند یک انتخاب عالی برای اتاق خواب شما باشد چرا که در کنار این کاغذ دیواری می توانید یک خواب خنک تابستان را به راحتی تجربه کنید.

کاغذ دیواری به رنگ قرمز

اگر شما آن دسته از افراد هستید که دوست دارید دکوراسیون داخلی منزل شما به گونه ای باشد که به هر فردی در آن فضا انرژی انتقال دهد و احساس کند که به شدت سر حال شده است، بهتر است از کاغذ دیواری با رنگ قرمز استفاده کنید. در واقع این کاغذ دیواری چنان انرژی به شما منتقل می کند که از صحبت کردن خسته نشوید.

کاغذ دیواری به رنگ سیاه

ممکن است شما نیز از آن دسته افراد باشید که فکر کنید کاغذ دیواری به رنگ سیاه ترسناک است و می تواند فضای افسرده و دلگیری را در خانه شما ایجاد کند اما این مقاله به شما تذکر می دهد که این دیدگاه اشتباه است و این کاغذ دیواری موجب می شود که فضای قدرتمندی همراه با جسارت در دکوراسیون داخلی منزل شما ایجاد شود.

همچنین از طرفی دیگر از آن جایی که رنگ سیاه جز رنگ های خنثی است شما می توانید به راحتی با رنگ سفید آن را ترکیب کنید و یک دکوراسیون داخلی بی نظیر و مدرن برای فضای منزل خود ایجاد کنید.

کاغذ دیواری به رنگ طلایی

کاغذ دیواری به رنگ طلایی باعث می شود که فضایی لوکس همراه با جسارت و شجاعت در دکوراسیون داخلی منزل شما ایجاد شود. از طرفی دیگر این کاغذ دیواری قدمتی خیلی طولانی دارد و اکثر طراحان دکوراسیون از این مدل کاغذ دیواری بیشتر در پذیرایی استفاده می کنند.

 

 

کاغذ دیواری در اندازه های بزرگ

اگر دکوراسیون داخلی منزل شما به این صورت طراحی شده است که انواع نقش های ریز و درشت در کنار هم قرار گرفته اند، بهتر است از کاغذ دیواری با طرح های بسیار بزرگ و برجسته استفاده کنید تا به این صورت بتوانید به ایجاد حس تعادل در دکوراسیون داخلی منزلتان کمک کنید.

اگر در خانه شما مبلمان استیل و فرش های ابریشمی وجود دارد، بهترین توصیه برای دکوراسیون داخلی منزل شما استفاده از کاغذ دیواری با طرح های برجسته است.

ست کاغذ دیواری با کف پوش

از آن جایی که هماهنگی کف پوش و کاغذ دیواری در طراحی دکوراسیون داخلی خانه اهمیت ویژه ای دارد، توصیه مقاله به شما این است که اگر در خانه شما از کف پوش ساده استفاده شده است، بهتر است از کاغذ دیواری با طرح های شلوغ استفاده کنید و اگر در خانه شما از کف پوش طرح دار استفاده شده است، بهتر است از کاغذ دیواری با طرح های ساده استفاده کنید تا زیبایی و هماهنگی در خانه شما ایجاد شود.

در این مقاله به این موضوع اشاره شد که پیش از انتخاب هر گونه کاغذ دیواری باید به فضای دکوراسیون داخلی منزلتان توجه کنید و سعی کنید کاغذ دیواری انتخاب کنید که با رنگ وسایل خانه مانند مبل، کف پوش، پرده و ... هماهنگ باشد و بتوانید یک فضای متعادل در خانه خود ایجاد کنید. امیدوارم مطالب این سایت برای شما مفید واقع شده باشد.

انتخاب کاغذدیواری برای فضاهایی با ارتفاع کوتاه
انتخاب کاغذدیواری برای فضاهایی با ارتفاع کوتاه
یکی از ویژگی‌های یک خانه لوکس و شیک، داشتن سقف بلند است. می‌بینید که در همه تالارهای مجلل و زیبا از سقف‌های بلندتر از حد معمول استفاده شده است که همین موضوع باعث شکوه و بزرگ‌تر نشان دادن آنها می‌شود. همچنین در برخی دیگر از سالن‌ها و خانه‌ها، سقف آنها کوتاه‌تر از حد معمول هستند که باعث می‌شود دکوراسیون خانه دلگیر و همچنین کوتاه به نظر بیاید. در سال‌های گذشته خانه‌ها به گونه‌ای ساخته می‌شد که سقف آنها بلند بود، اما امروزه در ساخت خانه‌ها و آپارتمان‌ها از سقف‌های کوتاه و کم ارتفاع استفاده می‌شود. مسئله مهمی که افراد به چاره اندیشی آن می‌پردازند، استفاده از راهکاری است که سقف خانه‌ها را بلندتر نشان دهد. در اینجا سعی کرده‌ایم راه‌کارهایی را برای بلندتر نشان دادن سقف‌های کوتاه ارائه دهیم. راهکارها...
تفاوت کاغذدیواری مدرن و فانتزی
تفاوت کاغذدیواری مدرن و فانتزی
یکی از راه‌های زیباسازی منزل، استفاده از کاغذ دیواری است. امروزه طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی از کاغذدیواری وجود دارد. تنوع کاغذ دیواری به‌ گونه‌ای است که اگر کسی قصد خرید کاغذ دیواری را داشته باشد، دست خالی برنمیگردد. کاغذ دیواری‌ها را می‌توانیم به گروه‌های مختلفی از جمله کلاسیک، مدرن، هندسی و فانتزی تقسیم کنیم. در این مقاله سعی کرده‌ایم درباره تفاوت کاغذ دیواری مدرن و فانتزی بحث کنیم.کاغذ دیواری فانتزییکی از مدل‌های جذاب برای منزل شما، استفاده از این نوع کاغذ دیواری است. فانتزی در فرهنگ لغت به معنای تصور و خیال است. کاغذ دیواری‌های فانتزی قالبا خاص و رویایی است و رنگ‌هایی که در این نوع از کاغذ دیواری استفاده می‌شود، ملایم و آرام کننده هستند. با کاغذ دیواری فانتزی شما می‌توانید به فضای منزل خود...
تفاوت کاغذ دیواری و پوستر دیواری
palaz پالاز
بیشترین فضایی که در هر منزل و دکوراسیون داخلی به چشم می‌خورد، دیوارها هستند. پس اگر قصد دارید با هزینه‌ای مقرون به صرفه تنوع و خاص بودن را بیافرینید، کاغذیواری‌ها بهترین گزینه پیش روی شماست. هدف ما در ارائه این مطلب ‌بیان تفاوت کاغذ دیواری و پوستر دیواری می‌باشد. اگر قصد تعویض کاغذدیواری‌های منزل خود را دارید ممکن است این مقاله برایتان جالب باشد. توجه داشته باشید که چه کاغذدیواری و چه پوستر دیواری هر دو باعث ایجادی زیبایی و خاص بودن فضای داخلی منزل شما خواهند شد. پس برای پی بردن به این موضوع تا اخر این مطلب ما را دنبال کنید. در ابتدای کار نیاز است که به بررسی هر‌کدام از‌ این محصولات به طور جداگانه بپردازیم.معرفی کاغذ دیواریکاغذ دیواری یا در اصطلاحی دیگر والپیپر که معادل آن به انگلیسی Wallpap...
نظرات