امکان جابه‌جایی و قابلیت تعویض تایل‌ها در لمینیت

امکان جابه‌جایی و قابلیت تعویض تایل‌ها در لمینیت

امروزه اکثر مردم همواره در تلاشند تا طبق مد روز زندگی کنند و محصولات و سبک‌هایی را مورد استفاده قرار می‌دهند که پر‌طرفدار‌تر و البته بادوام‌تر باشد. با توجه به افزایش میل به مدرن بودن در مردم، متقابلا مردم سعی می‌کنند تا خانه و محیط زندگی و حتی کار خود را مطابق با متد‌های روز دنیا در بیاورند و برای این کار سراغ کالاها و محصولاتی از دکوراسیون داخلی می‌روند که علاوه بر هزینه و دوام آن موجود در سبک‌ها و طرح‌ها، جذاب و زیبا باشد. همچنین مردم برای تغییر دکوراسیون داخلی خانه‌های خود سراغ فضا یا وسیله‌ای می‌روند که در صورت تعویض و جابه جایی با شیء یا طرحی دیگر بیشترین تاثیر را در این مسئله داشته باشد. کفپوش‌هایی مانند لمینیت، پارکت، موکت و... در محیط میتوانند تاثیر بسزایی داشته باشند.

همانطور که اشاره شد اکثریت سراغ کف خانه یا دیوار‌‌ها می‌روند که قطعا تغییر در طرح و مدل این فضاها جلوه‌ای نو و مدرن به خانه و محیط کار می‌دهند. موضوع مورد بحث امروز ما کفپوش‌ها هستند که چه کفپوشی برای به کارگیری بیشترین مزایا را شامل می‌شود و در پی ان استفاده از آن کمترین دغدغه را برای ما همراه داشته باشد. همانطور که می‌دانید اکثر طراحان و متخصصان دکوراسیون داخلی پس از بررسی مزایای و ویژگی‌های مثبت کفپوش‌ها در نهایت کفپوش پارکت لمینیت را توصیه می‌کنند و همچنین اگر به فروشگاه هایی که در عرضه انواع کفپوش‌ها فعال هستند سر بزنید، پیشنهاد اکثر فروشندگان نیز استفاده از کفپوش پارکت لمینیت می‌باشد زیرا دارای مزایایی کثیری می‌باشد که ما در این مقاله پس از بیان چند مورد از مزایای کفپوش لمینیت به شرح یکی از مهم‌ترین این ویژگی‌ها می‌پردازیم.

 

 

مزایای استفاده از لمینیت‌ها

همانطور که پیش‌تر ذکر کردیم لمینیت‌ها دارای ویژگی‌های مثبت زیادی هستند که به همین سبب توانسته است مشتریان و طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کند. از جمله مزایای این محصول می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • هزینه به صرفه و ارزان‌تر نسبت به سایر کفپوش‌ها
  • نظافت کاری و پاکسازی ساده و راحت لمینیت‌ها
  • قابلیت شست و شو
  • مقاوم در برابر حرارت و رطوبت
  • دارای قابلیت ضد اب بودن
  • نصب سریع و راحت
  • قابلیت تعمیر و تعویض ساده و بی‌درد سر بخش‌های آسیب دیده.

و....

پس همانطور که مطالعه کردید این مزایا سبب میشوند که تمایل خرید این محصول را نسبت به سایر کفپوش‌ها در افراد افزایش دهد. اما شاید با خواندن این موارد برای شما سوالاتی از این قبیل پیش آید که چگونه آسیب وارد شده در این محصول در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف می‌شود؟ یا اینکه آیا آسیبی که در یکی از تایل‌های لمینیت‌ وارد میشود ممکن است شامل سایر تایل‌های لمینیت نیز شود؟ هدف ما در این مقاله برطرف کردن این گونه ابهامات درباره این محصول می‌باشد پس اگر این سوالات برای شما هم پیش آمده است تا پایان این مطلب با ما همراه باشید‌. در ابتدا دلایل یا عوامل آسیب زننده به لمینیت‌ها را بیان خواهیم کرد.

عوامل آسیب‌زا در پارکت لمینیت

در واقع پارکت لمینیت ممکن است بر اثر عوامل متفاوتی در معرض آسیب قرار بگیرند؛ عواملی چون وارد شدن ضربات سنگین بر آن‌ها، گذاشتن لوازم سنگین یا کشیدن و جابجایی وسایل بر روی سطح کفپوش پارکت لمینیت و...به وقوع پیوستن این آسیبات همانطور که گفته شد سبب خراشیده شدن، شکستن و حتی از بین رفت جلوه و ظاهر زیبا و براق پارکت لمینیت می‌گردد.

توصیه‌ای که به شما داریم این است که اگر از لمینیت‌ها در خانه یا محل کار خود به کار برده‌اید یا حتی قصد خرید این محصول را دارید بعد از متوجه شدن چنین آسیبی روی سطح لمینیت اصلا نگران این موضوع نباشید که حال برای تعمیر پارکت لمینیت کاری دشوار پیش رو دارید یا حتی گمان کنید که حال مجبور هستید برای تعمیر ان هزینه زیادی را باید پرداخت کنید. همانطور که در مزایای این محصول ذکر شد یکی ‌از ویژگی‌های مثبت این محصول قابلیت تعویض بی‌درد سر آن است و کاری بسیار ساده و کم هزینه می‌باشد. فقط کافیست چند ابزار ساده را داشته باشید که معمولا در هر خانه‌ای یافت می‌شود، این‌کار را به سادگی و در زمانی سریع انجام دهید. در ادامه مطلب ما به شرح نحوه‌های تغییر و جابجایی کفپوش پارکت لمینیت خواهیم پرداخت.

 

 

نحوه‌های تعویض و تعمیر لمینیت‌ها

  1. ابتدا باید این نکته را در نظر داشته باشیم که اگر آسیب وارد شده جزئی بود و در حد افتادن چند خراش کوچک بر روی سطح پارکت لمینیت بود می‌توان برای رفع آنها از روش‌های پرکننده یا در اصطلاح دیگر فیلر کردن، استفاده کرد.
  2. اما در صورتی که میزان خراشیدگی عمیق‌تر است و در واقع به تغییر شکل در لمینیت‌ها منجر شده است بهتر است که برای تعمیر آن بخش از پارکت لمینیت، سراغ تعویض تایل بروید. انجام دادن این کار را در عرض حداکثر ۲ ساعت به سادگی انجام دهید. کافیست برای انجام این کار، همراه با تایل جایگزین‌، اره گردبر، چکش، کاردک، دریل و چسب چوب هم در کنار خود داشته باشید.
  3. در صورت نیاز به تعویض لمینیت‌های آسیب دیده که به گوشه اتاق نزدیک‌تر هستند، بهترین کار این است که یکی از تایل‌هایی موجود در سمت دیوار را باز کرده و سپس یک به یک قطعات آن را جدا کرده تا به بخش آسیب دیده برسید. برای این کار مجبور هستید که قرنیز های کناری را که نقش ثابت نگه داشتن پارکت را اجرا می‌کنند از جای خود در آورده تا موفق به جدا کردن یک قطعه پارکت لمینیت از محل خود شوید. بعد از تعویض قطعه‌ای که آسیب بر آن وارد شده است، شروع به چیدن پارکت‌ها می‌کنید.
  4. سپس بعد از جا زدن هر تایل با ضربه‌هایی ملایم، لمینیت‌ها را به هم چفت کنید تا بعد از مرور زمان میان آنها فاصله‌ای به وجود نیاید و مرحله آخر نصب قرنیز‌ها می‌باشد.

نتیجه ‌گیری

پس همانطور که گفته شد در صورت آسیب وارد شدن به لمینیت‌ها اصلا جای نگرانی نیست زیرا که شما به راحتی می‌توانید آنها را با دست‌های خودتان برطرف کنید. در مطلب ارائه شده سعی بر این موضوع داشتیم که شما را با چگونگی برطرف کردن اسیب‌های وارد شده به لمینیت‌ها آشنا کنیم و روش تعویض تایل‌های اسیب دیده شده را به شما آموزش دهیم. امید به آن است که با خواندن این موضوع توانسته باشیم شما را در این جهت راهنمایی کرده باشیم و دنبال کردن مطلب ارائه شده برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

لمینیت از چه لایه‌هایی تشکیل شده است؟
لمینیت از چه لایه‌هایی تشکیل شده است؟
معمولا مردم هنگامی که به فکر این مسئله می‌افتند که تغییری در محل کار یا محیط خانه‌شان ایجاد کنند، سراغ موردی میروند که تغییر و تعویض آن فضا را دگرگون کند که اکثریت تغییر دیوار‌ها یا کف را انتخاب میکنند که تغییر یکی از این دو، جلوه‌ی محل ‌مورد نظر شما را به کلی عوض میکند. حال اگر به این فکر افتادید که کف‌پوش‌های محل سکونت یا محل کارتان تغییر بدهید ما در این مقاله شما را راهنمایی میکنیم که کف‌پوشی مناسب و با کیفیت مانند لمینیت را در اینجا بررسی کنیم.معرفی لمینیت‌هالمینیت‌ها امروزه از‌ مدل کفپوش‌هایی به حساب می‌آیند که به دلیل طرح و رنگ و قیمت مناسب بسیار پرطرفدار شدند و مورد استقبال عده‌ی کثیری از مردم و طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته‌اند.اما در ابتدای کار هدف ما این است که شما را از کیفیت...
چگونه قیمت نهایی لمینیت را محاسبه کنیم؟
چگونه قیمت نهایی لمینیت را محاسبه کنیم؟
محاسبه کردن قیمت پارکت لمینیت یک مسئله اساسی است که هر خریداری لازم است با آن کمی آشنا باشد و تا حدودی از آن آگاهی داشته باشد. با این  که حال که فروشنده قیمت نهایی با گرفتن دریافت اطلاعات از شما محاسبه می‌کند و عدد اخر را از شما می‌خواهد بهتر است که شما  که خریدار هستید آشنایی و آگاهی نسبت به قیمت‌ها داشته باشید. آگاهی و آشنایی نسبت به قیمت‌ها برای شما مفید است و باعث این میشود که کالا را به شما گران نفروشند و میشود مقدمه این که ما یاد بگیریم هیچ چیز را بدون مدرک قبول نکنیم. پس برای یادگیری و محاسبه قیمت پارکت لمینیت با ما همراه باشید.با پارکت لمینیت آشنا شوید:پارکت لمینیت یک نوع کف‌پوش برای کف خانه است. پارکت لمینیت با دوام و مقاوم است. نصب آن راحت و تمیز کردن آن کاری ندارد و به راحتی تمیز...
نصب لمینیت بر روی سرامیک
لمینیت مناسب آشپزخانه
یکی از بهترین کفپوش‌ها که مزایای زیادی دارد کفپوش لمینیت است. نصب لمینیت بر روی کاشی سرامیکی یکی از بهترین انتخاب‌ها است. مخصوصا زمانی که کاشی فرسوده باشد و دیگر نما و جلوه‌ای نداشته باشد. نصب لمینیت بر روی سرامیک بسیار راحت و آسان است و اصلا دردسر ندارد طول عمر بالا و طراحی خاص لمینیت‌ها آ‌ن‌ها را در برابر ضربه و رطوبت مقام کرده است و امروزه سبب شده تا لمینیت‌‌ها جای کفپوش‌های دیگر مثل سرامیک را بگیرند. در نصب کفپوش لمینیت اصلا نیاز به چسب نیست و در اطراف تایل‌های لمینیت، شیار‌هایی به صورت نر و ماده وجود دارد که از طریق این شیارها به یک دیگر وصل می‌شوند.لمینیت چیست؟لمینیت از فشرده شدن چند لایه چوب روی یکدیگر تشکیل شده است. این لمینیت‌ها نیاز به نصب و تثبیت ندارد و با هیچ نوع مصالحی به زمین...
نظرات