palaz پالاز

پالاز موکت با بافت خارق العاده

پالازموکت با بافت خارق‌العاده 

امروزه می توان از پالازموکت با بافت خارق‌العاده به جای فرش استفاده کرد. چرا که پالازموکت به خاطر بافت نرم و استانداری که دارد برای فضاهایی مانند منازل مسکونی و محل کار مناسب است. پالازموکت به دلیل بافت عالی که دارد به راحتی قابل شستشو است و آسیبی به آن وارد نخواهد شد. در ادامه به توضیحات بیشتر در مورد پالازموکت با بافت خارق‌العاده خواهیم پرداخت.


 
پالازموکت با بافتی خارق‌العاده 

امروزه پالازموکت یکی از پر تقاضاترین محصولات به شمار می رود، که مشتریان بسیاری را به خود جذب کرده است. درواقع بیشتر افراد ترجیح می دهند از پالازموکت هایی با بافت نرم به جای فرش برای خانه خود استفاده کنند. 
پالازموکت به دلیل بافت خارق‌العاده ای که دارد برای اتاق کودکان مناسب است و فضایی امن و مطمعن را برای آنها ایجاد می کند. پالازموکت در طرح و جنس های مختلفی وجود دارد که اکثر افراد قبل از خرید به آنها توجه می کنند. به دلیل بافت نرمی که دارد به خوبی بر روی سرامیک یا سنگ چسبیده خواهد شد و دوام بسیار بالایی دارند. بهتر است از پالازموکت ها در جاهایی که رفت و آمد زیادی دارد مورد استفاده قرار نگیرد چرا که به دلیل الیافی که در زیر آنها است سریعا از بین می روند. بنابراین بهتر است آنها را در اتاق های کوچک یا آشپزخانه استفاده کنید.

انواع مختلف پالازموکت 

پالازموکت ها به دلیل محبوبیت خارق‌العاده ای که دارند، بیشتر مورد استفاده افراد قرار می گیرند. درواقع امروزه اکثر افراد به دنبال تغییرات فوق العاده ای برای دکوراسیون دفاتر و منازل مسکونی خود هستند تا بتوانند نمایی بی نظیر را در آنها به وجود آورند. پالازموکت در نوع های متفاوتی وجود دارد که در ذیل به برخی از آنها خواهیم پرداخت :

١. پالازموکت پرز بلند

موکت های پرزبلند، یکی از بهترین و زیباترین کفپوش هایی هستند که بیشتر در مناطق سرد مورد استفاده قرار می گیرند. این موکت ها بهتر است در فضاهای پر تردد مانند راهروها و آشپرخانه استفاده نشود. بهتراست در اتاق های خواب و کوچک استفاده شود تا ماندگاری خود را از دست ندهند. 

٢. پالازموکت با طرح های سرامیکی

موکت هایی که با طرح های سرامیکی هستند به شکل مربعی تولید می شوند و یک نمای به خصوص را به خانه شما می دهند. از این نوع موکت ها بیشتر در جاهای تاریک و کوچک استفاده می کنند. این موکت های سرامیکی در طرح و نقش های متفاوتی وجود دارند که شما می توانید با توجه به دکوراسیون منزل یا محل کار خود آنها را با هم ست کنید. 

٣. پالازموکت های مدرن 

موکت های مدرن بیشتر در شکل های منحنی و ابرو بادی تولید می شوند، که می توان از آن در اتاق های خواب و پذیرایی استفاده شود. این نوع موکت ها در تمامی طرح و نقش ها  وجود دارند که می توانید به راحتی آن را با خانه خود ست کنید.

مزایا و ویژگی های خارق‌العاده پالازموکت

همانطور که دریافتید، پالازموکت را می توان جایگزین فرش کرد. به همین خاطر پالازموکت قیمت مناسبی را به خود اختصاص داده است، تا مشتریان بتوانند به آسانی آن را خریداری کنند. پالازموکت ها مانند دیگر موارد از مزایا و ویژگی های بی نظیری برخوردار هستند، به همین دلیل در اینجا به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد :

١. پالازموکت از نخ های کاملا مرغوب تولید می شوند به همین دلیل ماندگاری بسیار بالایی دارند. 

٢. پالازموکت در برابر اشعه های فرابنفش مقاومت بالایی از خود نشان می دهد، این باعث شده که رنگ و نقش آنها ثابت بماند. 

٣. کاملا قابلیت شستشو دارد و دیگر ظاهر و رنگ آن تغییر نخواهد کرد. 

۴. پالازموکت در طرح و نقش های متنوع در بازار وجود دارد که در اختیار مشتریان قرار می گیرد. 

۵. در بافت های مختلفی مانند لوپ پایل و کات پایل وجود دارد. 

۶. دارای رنگ های ثابت و کاملا شفاف هستند. 

٧. ویژگی بی نظیری که پالازموکت دارد می توانید آن را به صورت اینترنتی سفارش داده و با دکوراسیون منزل خود سفارش دهید. 

٨. برای اینکه در هنگام شستشو با تغییر رنگ موکت مواجه نشوید در آن الیاف پلی آمید به کار رفته است. 


 
سخن پایانی 
در آخر برای اینکه از منزل یا محل کار خود لذت ببرید بهتر است از پالازموکت با بافت نرم استفاده کنید.  بسیاری  از افرادی که خانه هایی با کف سرامیکی یا سنگ دارند با  سُر خوردن فرش مواجه می شوند و این باعث ناراحتی افراد خانواده شده است. پ
س برای اینکه دیگر این مشکلات را نداشته باشید از پالازموکت با بافت های خارق‌العاده استفاده کنید، چرا که با بافت نرم و استانداری که دارد برای تمامی فضاهایی مانند منازل مسکونی، دفاتر مختلف، هتل و… قابل استفاده است. ما دراین مقاله برای شما در مورد پالازموکت با بافت خارق‌العاده، ویژگی و مزایای آن، انواع مختلف آن، و… مطالبی را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم، تا بتوانید با استفاده از آنها انتخابی درست داشته باشید. 

موکت پرز کوتاه | 5 مزیت موکت پرز کوتاه
palaz پالاز
 موکت، کفپوش گرم و راحتی است که حس دلنشینی به خانه‌ی شما می‌بخشد. اما انتخاب نوع مناسب آن، با توجه به کاربری فضا و سلیقه‌ی شخصی صورت می‌گیرد. در این مقاله، به سراغ موکت پرز کوتاه می‌رویم و 5 مزیت کلیدی آن را بررسی می‌کنیم.1. زیبایی ظاهری و مدرنموکت پرز کوتاه، ظاهری شیک و مدرن دارد. الیاف کوتاه و مرتب آن، فضایی منظم و تمیز را به ارمغان می‌آورد. این نوع موکت در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید می‌شود و به راحتی با دکوراسیون‌های مختلف ست می‌گردد.2. سهولت در نظافت و نگهدارییکی از مزایای برجسته‌ی موکت پرز کوتاه، آسانی در تمیز کردن آن است. به دلیل تراکم بالای الیاف، گرد و غبار به راحتی روی سطح آن قرار نمی‌گیرد. جاروبرقی کشیدن ساده‌ای برای حفظ تمیزی آن کافی است. همچنین در صورت لزوم، امکان شستشوی برخی...
چگونه از شر بوی بد موکت خلاص شویم؟
palaz پالاز
خداحافظی با بوی بد موکت: راهنمای نجات فرش شمابوی بد موکت می‌تواند آسایش خانه را برهم بزند و نفس‌تان را بگیرد. اما نگران نباشید! با چند روش ساده و خانگی می‌توانید به راحتی با این مشکل خداحافظی کنید. در این مقاله، به راهکارهای مؤثر برای رفع بوی بد موکت و خوشبو کردن دائمی آن می‌پردازیم.شناسایی علتپیش از هر اقدامی، باید علت ایجاد بوی بد موکت را شناسایی کنید. رایج‌ترین دلایل عبارتند از: رطوبت و نم: رطوبت ماندگار در کف یا زیر موکت، عامل اصلی بوی نا مطبوع کپک زدگی است. ریختن مواد غذایی و نوشیدنی: باقی‌ماندن لکه‌های غذایی و نوشیدنی روی موکت، به مرور سبب ایجاد بوی بد می‌شود. حیوانات خانگی: ادرار حیوانات خانگی، بوی تند و زننده‌ای ایجاد می‌کند که به راحتی در الیاف موکت نفوذ می‌کند. موکت نو: گاه...
موکت ضد لک چه ویژگی هایی دارد؟
palaz پالاز
راهنمای خرید و نگهداری موکت ضد لک موکت، عنصری کلیدی برای ایجاد گرما، نرمی و زیبایی در دکوراسیون داخلی منزل است. اما نگرانی از کثیف شدن و لکه شدن همیشگی آن، می تواند قید استفاده از موکت را به کل بزنید. اینجاست که موکت ضد لک به میدان می آید! این نوع موکت با داشتن ویژگی های منحصر به فرد، خیال شما را از بابت کثیفی و لکه های دائمی راحت می کند. در این مقاله، راهنمای کاملی برای خرید و نگهداری موکت ضد لک ارائه می دهیم تا خانه ای زیبا و در عین حال، تمیز داشته باشید. موکت ضد لک چیست و چگونه عمل می کند؟موکت ضد لک از الیاف مصنوعی با کیفیت بالا ساخته شده است که با مواد محافظ پوشانده شده اند. این مواد، ایجاد پیوند محکم بین مایعات و الیاف موکت را دشوار می سازند. در نتیجه، مایعات ریخته شده روی سطح موکت، به...
نظرات