palaz پالاز

می خواهید موکت بخرید؟ قبلش این مطلب را بخوانید

موکت چی بخریم؟

بیشتر افراد هنگامی که قصد دارند دکوراسیون منزل خود را تغییر دهند اولین کاری که می کنند موکت ها را تعویض می کنند. در بیشتر مواقع افراد از طرح و مدل های موکت ها آگاهی ندارند و با این سوال مواجه می شوند که موکت چی بخریم؟ موکت ها در طرح و مدل های مختلفی و جود دارند که شما عزیزان می توانید با مراجعه به فروشگاه های معتبر یا اینترنتی آنها را خریداری کنید. در این مقاله به  توضیحات بیشتر در مورد موکت چی بخریم و دیگر موارد خواهیم پرداخت. 

خرید موکت و قیمت آن 

موکت ها انواع متفاوتی دارد که پالاز یکی از بهترین نوع موکت به شمار می رود، به همین دلیل است که بیشتر افراد طرفداران پالازموکت هستند. از پالازموکت می توان به جای فرش استفاده کرد، چرا که هم قیمت به صرفه ای نسبت به فرش دارد و هم سبک تر و شستشوی راحتی دارد. 
شما اگر قصد خرید پالازموکت دارید بهتر است از فروشگاه های معتبر خریداری کنید، چرا که ممکن است برخی افراد اطلاعات کافی درمورد مدل و طرح های پالازموکت ندانند و آنهایی که جنس بدی دارند را با قیمت زیاد به شما بفروشند. چند نکات دیگرهم باید قبل از خرید پالازموکت در نظر داشته باشید که در اینجا به برخی از آنها می پردازیم :

١. توجه کردن به دکوراسیون منزل خود

امروزه بیشتر افراد به دنبال ست کردن دکوراسیون منزل خود هستند. به همین دلیل می توانند از پالازموکت ها درهر طرح و نقشی که با دکوراسیون آنها ست شود استفاده کنند. 
همانطور که بارها گفته شده پالازموکت ها در مدل ها و طرح های بسیار شیک و متفاوتی وجود دارند که شما می توانید به آسانی و بدون نگرانی آنها را با هم ست کنید. 


 
٢. توجه کردن به قیمت آن

درست است که پالازموکت در همه طرح ها وجود دارد اما هر کدام از این طرح و مدل ها قیمت جداگانه ای دارد. پس بهتر است قبل از خرید آن، بودجه خود را در نظر بگیرید و بعد برای خرید آن اقدام کنید. 

٣. توجه کردن به کیفیت آن

در هنگام خرید علاوه بر قیمت و رنگ و طرح آن به کیفیت آن توجه ویژه ای داشته باشید، چرا که هر چقدر که موکت شما جمع و جورتر باشد از کیفیت بالایی برخوردار است و می توان سالیان سال از آن به خوبی استفاده کرد. 

۴. اندازه گیری دقیق محیط برای موکت

اکثر افراد همیشه دلشان می خواهد خانه شان را از آن چیزی که هست بزرگتر جلوه دهند. به همین دلیل برای بزرگتر نشان دادن خانه خود می توانید از پالازموکت هایی که دارای پرز کمتری و رنگ روشن هستند استفاده کنید. اما اگر خانه شما بسیار بزرگ است و می خواهید آن را کوچک کنید می توانید از پالازموکت هایی با طرح های گلدار و پرزدار استفاده کنید تا کاملا مطابق با سلیقه خودتان شود. اما اگر دوست دارید خانه شما به فضای صمیمی و دنج تبدیل شود می توانید از پالازموکت هایی که رنگ تیره دارند استفاده کنید. 
 
ویژگی ها و مزایای بی‌نظیر پالازموکت 

پالازموکت ها به دلیل مزایا و ویژگی هایی که به خود اختصاص داده اند محبوبیت بسیار بالایی در میان مردم دارد. در ادامه به برخی از ویژگی ها و مزایای بی نظیر پالازموکت اشاره خواهیم کرد:

١. از موادی مانند پلی پروپیلن، اکریلیک و پلی استر، پلی آمید در پالازموکت ها استفاده می کنند که باعث شده استحکام و مقاومت بسیار بالایی در هنگام شستشو داشته باشد. 
٢.  پالازموکت دارای رنگ های ثابت و کاملا شفافی است که حتی با شستشو از بین نمی روند. 
٣. مقاومت بسیار بالایی در برای نور خورشید و اشعه های فرابنفش دارند. 
۴. برگشت پذیری عالی مواد پلی آمید و پلی پروپیلن به حالت اولیه خود
۵. از دیگر مزایای پالازموکت می توان به مقاوم بودن آن 
در برابر سایش و انعطاف پذیری بالای آن اشاره کرد. 
چند مدل جدید پالازموکت 
پالازموکت در طرح و مدل های متنوعی وجود دارد که شما عزیزان می توانید با توجه به دکوراسیون خانه، محل کار و… خریداری و آنها را با هم ست کنید تا نمایی خارق‌العاده را به محیطی که در آن زندگی می کنید بدهد. 

 در ادامه به معرفی برخی از آنها می پردازیم :
١. پالازموکت طرح یاس 
٢. پالازموکت طرح گلدار
٣. پالازموکت طرح یاسمن
۴. پالازموکت طرح الماس 
۵. پالازموکت طرح بوریا 
۶. پالازموکت طرح سایه 
٧. پالازموکت طرح نرگس
٨. پالازموکت طرح ماشا
٩. پالازموکت اتاق کودک طرح کیتی
١٠ پالازموکت طرح نسیم
١١. پالازموکت طرح راش

سخن پایانی 
ما دراین مقاله برای شما در مورد اینکه موکت چی بخریم، مزایا و ویژگی های آن، قیمت و نکاتی که باید در هنگام خرید به آن توجه کنیم، مطالبی را برای شما عزیزان ارائه دادیم تا با استفادا از آن بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید. 
امیدواریم این مطالب گفته شده برای شما عزیزان مفید بوده باشد و بتوانید از آن به خوبی استفاده کنید. 

موکت پرز کوتاه | 5 مزیت موکت پرز کوتاه
palaz پالاز
 موکت، کفپوش گرم و راحتی است که حس دلنشینی به خانه‌ی شما می‌بخشد. اما انتخاب نوع مناسب آن، با توجه به کاربری فضا و سلیقه‌ی شخصی صورت می‌گیرد. در این مقاله، به سراغ موکت پرز کوتاه می‌رویم و 5 مزیت کلیدی آن را بررسی می‌کنیم.1. زیبایی ظاهری و مدرنموکت پرز کوتاه، ظاهری شیک و مدرن دارد. الیاف کوتاه و مرتب آن، فضایی منظم و تمیز را به ارمغان می‌آورد. این نوع موکت در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید می‌شود و به راحتی با دکوراسیون‌های مختلف ست می‌گردد.2. سهولت در نظافت و نگهدارییکی از مزایای برجسته‌ی موکت پرز کوتاه، آسانی در تمیز کردن آن است. به دلیل تراکم بالای الیاف، گرد و غبار به راحتی روی سطح آن قرار نمی‌گیرد. جاروبرقی کشیدن ساده‌ای برای حفظ تمیزی آن کافی است. همچنین در صورت لزوم، امکان شستشوی برخی...
چگونه از شر بوی بد موکت خلاص شویم؟
palaz پالاز
خداحافظی با بوی بد موکت: راهنمای نجات فرش شمابوی بد موکت می‌تواند آسایش خانه را برهم بزند و نفس‌تان را بگیرد. اما نگران نباشید! با چند روش ساده و خانگی می‌توانید به راحتی با این مشکل خداحافظی کنید. در این مقاله، به راهکارهای مؤثر برای رفع بوی بد موکت و خوشبو کردن دائمی آن می‌پردازیم.شناسایی علتپیش از هر اقدامی، باید علت ایجاد بوی بد موکت را شناسایی کنید. رایج‌ترین دلایل عبارتند از: رطوبت و نم: رطوبت ماندگار در کف یا زیر موکت، عامل اصلی بوی نا مطبوع کپک زدگی است. ریختن مواد غذایی و نوشیدنی: باقی‌ماندن لکه‌های غذایی و نوشیدنی روی موکت، به مرور سبب ایجاد بوی بد می‌شود. حیوانات خانگی: ادرار حیوانات خانگی، بوی تند و زننده‌ای ایجاد می‌کند که به راحتی در الیاف موکت نفوذ می‌کند. موکت نو: گاه...
موکت ضد لک چه ویژگی هایی دارد؟
palaz پالاز
راهنمای خرید و نگهداری موکت ضد لک موکت، عنصری کلیدی برای ایجاد گرما، نرمی و زیبایی در دکوراسیون داخلی منزل است. اما نگرانی از کثیف شدن و لکه شدن همیشگی آن، می تواند قید استفاده از موکت را به کل بزنید. اینجاست که موکت ضد لک به میدان می آید! این نوع موکت با داشتن ویژگی های منحصر به فرد، خیال شما را از بابت کثیفی و لکه های دائمی راحت می کند. در این مقاله، راهنمای کاملی برای خرید و نگهداری موکت ضد لک ارائه می دهیم تا خانه ای زیبا و در عین حال، تمیز داشته باشید. موکت ضد لک چیست و چگونه عمل می کند؟موکت ضد لک از الیاف مصنوعی با کیفیت بالا ساخته شده است که با مواد محافظ پوشانده شده اند. این مواد، ایجاد پیوند محکم بین مایعات و الیاف موکت را دشوار می سازند. در نتیجه، مایعات ریخته شده روی سطح موکت، به...
نظرات