طرح های پوستر برای خاص کردن فضاهای مختلف

طرح های پوستر برای خاص کردن فضاهای مختلف

همانطور که می‌دانید کاغذدیواری طرفداران زیادی پیدا کرده است. این پوشش علاوه بر اینکه  جهت زیبایی استفاده می‌شود مقاومت بالایی نیز دارد. پوستر دیواری روز به روز در مدل های زیباتر و جدیدتر وارد بازار می‌شود. این پوستر‌ها حال و هوای تازه‌ای را به مکان‌ها می‌دهند. با استفاده درست از پوستر در دکوراسیون منزلتان تغییراتی هیجان‌انگیز را تجربه کنید.

کاغذ دیواری و تفاوت آن با سایر پوشش‌ها

کاغذ دیواری‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی هستند و شما می‌توانید طرح و رنگ خود را انتخاب کنید. با استفاده از کاغذ دیواری‌ها شما می‌توانید سبک خاص خود‌تان را داشته باشید. کاغذدیواری‌ها برعکس سایر پوشش‌ ها راحت‌تر نصب می‌شوند و دردسر زیادی را به دنبال ندارند. مثلاً پوششی مانند رنگ با داشتن دردسرهایی چون بوی بد و نداشتن طرح های زیاد کمتر مورد اسفاده قرار میگیرد.

کاغذ دیواری‌ها مقاوم‌تر بوده و از استحکام بالایی برخوردار هستند. دیگر نیازی نیست که وقت خود را صرف رنگ آمیزی کنید و نگران این باشید که دیگر وسایل منزلتان رنگی شود با استفاده از کاغذ دیواری شما مدت زمان کمی را برای نصب، صرف میکنید؛ همچنین با استفاده از این پوشش زیبایی را به منزل خود هدیه کنید.

پوستر مخصوص هر مکان

شما برای هر قسمت از منزل و یا محل کارتان می‌توانید از پوستر و طرح جداگانه استفاده کنید. مثلاً طرح انتخابی برای نشیمن با طرح پذیرایی و یا اتاق‌ها می‌تواند به سبک جدا باشد؛ مثلاً شما باید رنگ پوستر را به گونه‌ای انتخاب کنید که با تمامی وسایل منزل و همچنین سبک چیدمان شما هماهنگ باشد. مثلاً در هرکدام از سبک‌های مدرن، سنتی یا  کلاسیک باید چیدمان با سبک مورد نظر ست باشد. شما با انتخابی هوشمندانه می‌توانید منزلی شیک و مدرن داشته باشید. مدل‌های جدید پوستر را میتوانید برای پذیرایی خود استفاده کنید .

 

 

برای مکان‌هایی که جلوه کمتری دارند، می‌توانید از پوسترهای جلوه‌دار استفاده کنید و جلوه‌ای نو و تازه به آن ببخشید. اگر قصد شما از چسباندن پوستر‌ها اضافه کردن بعدی تازه به منزلتان است پس باید در انتخاب آن هوشمندانه عمل کنید.

ویژگی یک پوستر دیواری خوب چیست؟

یکی از نکات مهم قبل از خرید پوستر برای دیوار که باید بسیار به آن توجه داشته باشید این است که بدانید از چه نوع متریالی ساخته شده است. توصیه ما این است که پوستر خود را از میان مدل‌های جداشدنی انتخاب کنید این پوسترها دارای یک لایه روکش سطحی چسبناک هستند. این پوسترها به راحتی از دیوار جدا می‌شوند به طوری که شما می‌توانید آن را در جای دیگری از منزلتان یا برای منزلی دیگر استفاده کنید.

این پوسترها به راحتی تمیز می‌شوند و نظافت آنها بسیار آسان است. تعداد کمی از پوسترها هستند که قابلیت شستشو را دارند شما به راحتی می توانید با استفاده از یک دستمال مرطوب  پوستر را تمیز کنید  پوستر ها به دلیل اینکه دارای سطحی صاف و یکدست هستند کمتر گرد و غبار را به خود جذب میکنند‌. همانطور که گفتیم پوسترها دارای ویژگی‌های خوبی هستند . برای آگاهی بیشتر تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

رنگ مناسب برای پوستر‌ها

همانطور که می‌دانید انتخاب رنگ، نکته بسیار مهمی در انتخاب پوستر است و تاثیر زیادی بر دکوراسیون می‌گذارد. چیزی که انتخاب می‌کنید باید حداقل یک همخوانی کوچک با مبل و یا  فرش‌های پذیرایی شما داشته باشد.

شما باید به پوستر دیواری‌ها مانند یک دیوار شاخص نگاه کنید؛ زیرا که طراحان داخلی با کمک دیوارهای شاخص طرح‌های جذابی را در دکوراسیون تکرار میکنند. برای مثال اگر شما از رنگ آبی برای دیوار استفاده کرده اید باید مبل‌ها را نیز به همان رنگ یا رنگی نزدیک به آن انتخاب کنید. کار با پوستر هم به همین صورت می‌باشد. پس در انتخاب رنگ مناسب بسیار دقت کنید.

استفاده از پوسترهای سه بعدی

پوسترهای سه بعدی یک راه حل بسیار خوب برای بزرگ‌تر نشان دادن فضاهای کوچک میباشد. پوسترهای سه بعدی دارای طرح‌های بسیار زیبا می باشند که می‌توانند به فضای شما رنگی تازه و زیبا بدهند .

بهترین دیوار برای استفاده از پوستر سه بعدی، دیواری است که جلوی آن شلوغ نباشد در هنگام چیدمان منزل خود توجه داشته باشید که مبلمان خود را به گونه‌ای چینش کنید که پوستر سه بعدی شما در مرکز توجه قرار بگیرد؛ زیرا که هرچه اطراف آن از وسایل کمتری استفاده کنید دیوار شما بیشتر نگاه‌ها را به سمت خود میکشاند. این را به یاد داشته باشید که شما با استفاده از پوسترهای سه بعدی می توانید فضای خود را از آنچه که هست بزرگتر نشان بدهید.

 

 

پوستر‌های مدرن و پوستر‌های سنتی

همانطور که می‌دانید پوستر‌ها به دو نوع مدرن و سنتی تقسیم بندی شده‌اند. شما می‌توانید با توجه به سلیقه‌تان هر نوع طرحی که به آن فکر می‌کنید را انتخاب کنید.

  • پوستر‌های مدرن طرح‌های بسیار ساده‌ای دارند و به دور از شلوغی و پیچیدگی هستند. مثل تکه‌های‌ هندسی و یا نقاشی‌های انتزاعی و مفهومی و یا استفاده از رنگ‌های سیاه و سفید.
  • طرح‌های سبک سنتی و یا کلاسیک شامل طرح‌های شلوغ و پیچیده هستند مانند طرح‌های گل رز و یا دیوارهای آجر سنتی.

پوستر ها دیواری و تفاوت آن با کاغذ دیواری

  • هر دو دارای تفاوت زیادی می باشند چه از نظر جنس و چه از نظر طرح با یکدیگر تفاوت های زیادی دارند.
  • کاغذ دیواری‌ها به صورت رول به فروش می‌روند و بعد از نصب طرح و نقش آنها معمولاً تکراری و از یک طرح و شکل است. مانند استفاده از تصویر یک گل.
  • شما در استفاده از کاغذدیواری محدودیتی از نظر عرض و ارتفاع ندارید و با افزودن بر تعداد رول‌ها می توانید نصب کاغذ دیواری را تا آنجا که دوست دارید ادامه دهید.
  • اما پوسترهای دیواری این گونه نیستند پوستر‌های دیواری یک تصویر بزرگ را به نمایش می‌گذارند .

پوستر‌های دیواری دارای دو نوع هستند: آماده و چاپ

  • پوستر‌های آماده دارای طرح‌های مشخصی هستند و از چند پنل تشکیل شده‌اند و شما بعد از نصب تمامی پنل‌ها کنار یکدیگر، شاهد تصویری بزرگ می‌شوید. این تصویر می تواند تصویر یک شهر یا جنگل و یا دریا باشد .
  • نوع دیگر پوسترها پوستر‌های چاپی هستند که در این نوع پوستر تنوع زیادی می‌باشد و خود مشتری می‌تواند طرح و نوع آن را انتخاب کند.

نتیجه‌گیری

با استفاده از پوسترها می‌توانید فضایی تازه و جدید را به منزل خود وارد کنید و رویاهای خود را به تصویر بکشانید. پوستر‌ها زیبایی خاصی را به منزل و مکان مورد نظر شما  هدیه می‌دهند. همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم پوستر‌ها را می‌توانید متناسب با سلیقه و خودتان انتخاب کنید. از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم.  برای آگاهی بیشتر از پوستر‌ها و کاغذ دیواری‌ها سایر مقالات ما را مطالعه بفرمایید.

انتخاب کاغذدیواری برای فضاهایی با ارتفاع کوتاه
انتخاب کاغذدیواری برای فضاهایی با ارتفاع کوتاه
یکی از ویژگی‌های یک خانه لوکس و شیک، داشتن سقف بلند است. می‌بینید که در همه تالارهای مجلل و زیبا از سقف‌های بلندتر از حد معمول استفاده شده است که همین موضوع باعث شکوه و بزرگ‌تر نشان دادن آنها می‌شود. همچنین در برخی دیگر از سالن‌ها و خانه‌ها، سقف آنها کوتاه‌تر از حد معمول هستند که باعث می‌شود دکوراسیون خانه دلگیر و همچنین کوتاه به نظر بیاید. در سال‌های گذشته خانه‌ها به گونه‌ای ساخته می‌شد که سقف آنها بلند بود، اما امروزه در ساخت خانه‌ها و آپارتمان‌ها از سقف‌های کوتاه و کم ارتفاع استفاده می‌شود. مسئله مهمی که افراد به چاره اندیشی آن می‌پردازند، استفاده از راهکاری است که سقف خانه‌ها را بلندتر نشان دهد. در اینجا سعی کرده‌ایم راه‌کارهایی را برای بلندتر نشان دادن سقف‌های کوتاه ارائه دهیم. راهکارها...
تفاوت کاغذدیواری مدرن و فانتزی
تفاوت کاغذدیواری مدرن و فانتزی
یکی از راه‌های زیباسازی منزل، استفاده از کاغذ دیواری است. امروزه طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی از کاغذدیواری وجود دارد. تنوع کاغذ دیواری به‌ گونه‌ای است که اگر کسی قصد خرید کاغذ دیواری را داشته باشد، دست خالی برنمیگردد. کاغذ دیواری‌ها را می‌توانیم به گروه‌های مختلفی از جمله کلاسیک، مدرن، هندسی و فانتزی تقسیم کنیم. در این مقاله سعی کرده‌ایم درباره تفاوت کاغذ دیواری مدرن و فانتزی بحث کنیم.کاغذ دیواری فانتزییکی از مدل‌های جذاب برای منزل شما، استفاده از این نوع کاغذ دیواری است. فانتزی در فرهنگ لغت به معنای تصور و خیال است. کاغذ دیواری‌های فانتزی قالبا خاص و رویایی است و رنگ‌هایی که در این نوع از کاغذ دیواری استفاده می‌شود، ملایم و آرام کننده هستند. با کاغذ دیواری فانتزی شما می‌توانید به فضای منزل خود...
تفاوت کاغذ دیواری و پوستر دیواری
palaz پالاز
بیشترین فضایی که در هر منزل و دکوراسیون داخلی به چشم می‌خورد، دیوارها هستند. پس اگر قصد دارید با هزینه‌ای مقرون به صرفه تنوع و خاص بودن را بیافرینید، کاغذیواری‌ها بهترین گزینه پیش روی شماست. هدف ما در ارائه این مطلب ‌بیان تفاوت کاغذ دیواری و پوستر دیواری می‌باشد. اگر قصد تعویض کاغذدیواری‌های منزل خود را دارید ممکن است این مقاله برایتان جالب باشد. توجه داشته باشید که چه کاغذدیواری و چه پوستر دیواری هر دو باعث ایجادی زیبایی و خاص بودن فضای داخلی منزل شما خواهند شد. پس برای پی بردن به این موضوع تا اخر این مطلب ما را دنبال کنید. در ابتدای کار نیاز است که به بررسی هر‌کدام از‌ این محصولات به طور جداگانه بپردازیم.معرفی کاغذ دیواریکاغذ دیواری یا در اصطلاحی دیگر والپیپر که معادل آن به انگلیسی Wallpap...
نظرات