تاثیر انتخاب کاغذدیواری روی بزرگ‌تر یا کوچک نشان دادن فضا

تاثیر انتخاب کاغذدیواری روی بزرگ‌تر یا کوچک نشان دادن فضا

امروزه به دلیل شرایط بد اقتصادی مردم مجبور هستند برای زندگی از خانه‌های کوچک و آپارتمانی استفاده کنند. شما می‌توانید با انتخاب یک کاغذدیواری خاص و ویژه حسی خاص را به خانه خود القا کنید. انتخاب یک کاغذ دیواری با یک رنگ مناسب باعث می‌شود که منزل شما دنج به نظر آید و صفا و صمیمیت در آن بیشتر شود.

اکثر افراد برای زیبایی منزل خود به جای استفاده از رنگ کردن دیوارها، از کاغذ دیواری استفاده کرده‌اند. نصب کاغذ دیواری راحت است و این نیز یکی از دلایل استفاده از کاغذ دیواری به شمار می‌رود.

از طرفی استفاده از کاغذدیواری با طرح‌های سه بعدی و رنگ‌های خاص بر روی دیوار‌ها میتواند نشان از سلیقه زیبای شما باشد. در این مقاله ما سعی کرده‌ایم نکاتی را بگوییم که با رعایت کردن این نکات می‌توان فضای خانه را بزرگ یا کوچک نشان داد.

انتخاب کاغذ دیواری با رنگ مناسب برای بزرگ‌تر نشان دادن فضا

امروزه کاغذ دیواری ابزاری شده است که اکثر مردم برای زیباتر شدن فضای داخلی از آن استفاده می‌کنند. این ابزار می‌تواند در بزرگتر نشان دادن فضای منزل شما نیز تاثیر داشته باشد. همانطور که می‌دانید کاغذ دیواری در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شود که انتخاب مناسب کاغذ دیواری در بزرگ یا کوچک نشان دادن فضای خانه شما بسیار موثر است. اگر شما در انتخاب کاغذ دیواری از نکات مهم چشم پوشی کنید باعث می‌شود فضای خانه بسیار کسل کننده و دلگیر به نظر رسد.

از کاغذ دیواری‌هایی که رنگ روشن دارند، استفاده کنید.

استفاده از کاغذ دیواری‌هایی با رنگ روشن فضای خانه را دلبازتر می‌کند. اولین نکته در بزرگ نشان دادن خانه استفاده از رنگ خنثی می‌باشد. بهترین گزینه برای بزرگتر نشان دادن فضاهایی مانند سالن پذیرایی کوچک یا اتاق خواب کوچک استفاده کردن از رنگ‌های خنثی برای کاغذ دیواری است. انتخاب این رنگ کاغذ دیواری علاوه بر بزرگتر نشان دادن فضا باعث دلبازتر شدن نیز می‌شود.

 

 

استفاده از کاغذ دیواری‌های رنگ شاد در کنار رنگ روشن

شاید شما از استفاده از رنگ شاد کنار رنگ روشن ترس داشته باشید. اما باید بدانید که استفاده از رنگ‌های شاد در کنار رنگ روشن یک انتخاب عالی به شمار می‌رود. این انتخاب باعث می‌شود که فضا دلبازتر به نظر رسد و وجود لکه‌های شاد  فضا را از بی روحی در می‌آورد. برای انتخاب این کاغذ دیواری باید ترس را کنار گذاشته و یک انتخاب هوشمندانه انجام دهید.

استفاده از رنگ‌های پاستیلی برای ایجاد آرامش کافی در خانه

خانه محلی است که باید در آن آرامش زیادی باشد. همچنین مکانی است که اعضای خانواده کنار هم جمع می‌شود پس باید دارای آرامش زیادی باشد تا افراد بتوانند آرامش کافی برسند. رنگ‌هایی که در دکوراسیون خانه استفاده می‌شود نقش موثری را در ایجاد آرامش منزل شما دارد. استفاده از رنگ پاستیلی در انتخاب کاغذدیواری منزل میتواند شما را به آنچه انتظار دارید برساند.

استفاده کردن از کاغذ دیواری‌های طرح‌دار در کنار کاغذ دیواری ساده

اکثر مردم برای انتخاب کاغذ دیواری از یک رنگ استفاده می‌کنند که ما انجام این کار را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم. این کار باعث می‌شود که تمام مرز دیوار ها از بین برود. در هنگام نصب کاغذ دیواری یک دیوار را به عنوان دیوار کانونی در نظر گرفته و آن را با کاغذ دیواری‌های طرحدار و بقیه دیوارها را با کاغذ دیواری‌های ساده و بدون طرح بپوشانید. این کار باعث می‌شود که فضای خانه دارای عمق زیاد شود و بزرگتر از حد واقعی خود به نظر آید.

استفاده از کاغذ دیواری‌های سه بعدی

کاغذ دیواری‌های سه بعدی یک نوع ازکاغذ دیواری به شمار می‌رود که مخاطب خود را در درون آن طرح احساس می‌کند. برای مثال اگر از کاغذ دیواری سه بعدی طرح جنگل در اتاق خواب یا اتاق پذیرایی استفاده کنید، مخاطب با نگاه کردن به آن حضور در جنگل را حس می‌کند. پس استفاده از این نوع کاغذ دیواری، به فضا عمق می‌دهد و باعث بزرگتر به نظر رسیدن فضا می‌شود.

استفاده از کاغذ دیواری راه راه

یکی دیگر از گزینه‌های مناسب برای استفاده از کاغذ دیواری برای منزل‌های کوچک، استفاده از کاغذ دیواری‌های طرح راه راه است. اگر منزل شما ارتفاع کمی دارد و کوچک است، پیشنهاد ما به شما استفاده از کاغذ دیواری‌هایی با طرح‌های عمودی است که باعث شود سقف مرتفع‌تر احساس شود. اگر اتاق خواب شما دارای عرض کمی است استفاده از کاغذ دیواری‌هایی که دارای طرح راه راه افقی هستند می‌تواند آن را پهن تر  نشان دهد.

استفاده از کاغذ دیواری ساده و مینیمال

اگر شما برای منزل نقلی خود به دنبال کاغذ دیواری هستید پیشنهاد ما به شما انتخا کاغذ دیواری‌هایی با طرح ساده و مینیمال است. اگر کاغذ دیواری شما دارای طرح شلوغ باشد، باعث شلوغ شدن فضا می‌شود. پس هنگام خرید کاغذ دیواری حتما به این نکته نیز توجه لازم را داشته باشید.

استفاده از کاغذ دیواری هماهنگ با مبلمان

استفاده از رنگ‌های مختلف در فضای خانه باعث شلوغی می‌شود و فضا کوچکتر به نظر می‌رسد. بهتر است در انتخاب رنگ کاغذ دیواری از رنگی انتخاب کنید که هماهنگ با رنگ مبلمان فضای شما باشد. در اینصورت شلوغی فضا به چشم نمی‌آید. با رعایت کردن این نکته نیز میتوانید در دلباز نشان دادن منزل خود سهیم باشید.

 

 

انتخاب کاغذ دیواری با طرح هندسی

انتخاب کاغذ دیواری‌هایی با طرح هندسی مناسب برای افرادی است که قصد دارند حتما از کاغذ دیواری طرحدار در منزل کوچک خود استفاده کنند. کاغذ دیواری‌هایی که از طرح هندسی در آنا استفاده شده است به دلیل اینکه پشت سرهم تکرار شده‌اند به مخاطب این حس را می‌دهد که این طرح‌ها تمامی ندارند و همین موضوع باعث می‌شود که فضا بزرگتر به نظر رسد.

کوچک تر نشان دادن فضای خانه

کاغذ دیواری‌هایی که در آنها از طرح‌های درشت استفاده شده است می‌تواند فضای خانه را کوچکتر نشان دهد. از این کاغذ دیواری‌ها سعی کنید بیشتر در فضاهایی استفاده کنید که بزرگ هستند. با انتخاب این نوع از کاغذ دیواری می‌توانید فضای مورد نظر را کوچکتر و دنج‌تر جلوه دهید.

کلام آخر:

در اینجا سعی کرده‌ایم به شما درباره انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای منازل کوچک نکاتی را ذکر کنیم. برای بزرگ تر نشان دادن منازل کوچک یکی از بهترین راه‌ها انتخاب رنگ و طرح کاغذ دیواری استفاده شده در منزل است. در انتخاب کاغذ دیواری برای منزل خود دقت کافی را داشته باشید تا کوچکی منزل شما به چشم نیاید.

انتخاب کاغذدیواری برای فضاهایی با ارتفاع کوتاه
انتخاب کاغذدیواری برای فضاهایی با ارتفاع کوتاه
یکی از ویژگی‌های یک خانه لوکس و شیک، داشتن سقف بلند است. می‌بینید که در همه تالارهای مجلل و زیبا از سقف‌های بلندتر از حد معمول استفاده شده است که همین موضوع باعث شکوه و بزرگ‌تر نشان دادن آنها می‌شود. همچنین در برخی دیگر از سالن‌ها و خانه‌ها، سقف آنها کوتاه‌تر از حد معمول هستند که باعث می‌شود دکوراسیون خانه دلگیر و همچنین کوتاه به نظر بیاید. در سال‌های گذشته خانه‌ها به گونه‌ای ساخته می‌شد که سقف آنها بلند بود، اما امروزه در ساخت خانه‌ها و آپارتمان‌ها از سقف‌های کوتاه و کم ارتفاع استفاده می‌شود. مسئله مهمی که افراد به چاره اندیشی آن می‌پردازند، استفاده از راهکاری است که سقف خانه‌ها را بلندتر نشان دهد. در اینجا سعی کرده‌ایم راه‌کارهایی را برای بلندتر نشان دادن سقف‌های کوتاه ارائه دهیم. راهکارها...
تفاوت کاغذدیواری مدرن و فانتزی
تفاوت کاغذدیواری مدرن و فانتزی
یکی از راه‌های زیباسازی منزل، استفاده از کاغذ دیواری است. امروزه طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی از کاغذدیواری وجود دارد. تنوع کاغذ دیواری به‌ گونه‌ای است که اگر کسی قصد خرید کاغذ دیواری را داشته باشد، دست خالی برنمیگردد. کاغذ دیواری‌ها را می‌توانیم به گروه‌های مختلفی از جمله کلاسیک، مدرن، هندسی و فانتزی تقسیم کنیم. در این مقاله سعی کرده‌ایم درباره تفاوت کاغذ دیواری مدرن و فانتزی بحث کنیم.کاغذ دیواری فانتزییکی از مدل‌های جذاب برای منزل شما، استفاده از این نوع کاغذ دیواری است. فانتزی در فرهنگ لغت به معنای تصور و خیال است. کاغذ دیواری‌های فانتزی قالبا خاص و رویایی است و رنگ‌هایی که در این نوع از کاغذ دیواری استفاده می‌شود، ملایم و آرام کننده هستند. با کاغذ دیواری فانتزی شما می‌توانید به فضای منزل خود...
تفاوت کاغذ دیواری و پوستر دیواری
palaz پالاز
بیشترین فضایی که در هر منزل و دکوراسیون داخلی به چشم می‌خورد، دیوارها هستند. پس اگر قصد دارید با هزینه‌ای مقرون به صرفه تنوع و خاص بودن را بیافرینید، کاغذیواری‌ها بهترین گزینه پیش روی شماست. هدف ما در ارائه این مطلب ‌بیان تفاوت کاغذ دیواری و پوستر دیواری می‌باشد. اگر قصد تعویض کاغذدیواری‌های منزل خود را دارید ممکن است این مقاله برایتان جالب باشد. توجه داشته باشید که چه کاغذدیواری و چه پوستر دیواری هر دو باعث ایجادی زیبایی و خاص بودن فضای داخلی منزل شما خواهند شد. پس برای پی بردن به این موضوع تا اخر این مطلب ما را دنبال کنید. در ابتدای کار نیاز است که به بررسی هر‌کدام از‌ این محصولات به طور جداگانه بپردازیم.معرفی کاغذ دیواریکاغذ دیواری یا در اصطلاحی دیگر والپیپر که معادل آن به انگلیسی Wallpap...
نظرات