امکان استفاده از چند طرح کاغذدیواری در یک فضا وجود دارد؟

امکان استفاده از چند طرح کاغذ دیواری در یک فضا وجود دارد؟

برای دادن روحی تازه به منزلتان به دنبال یک ایده خوب هستید؟ می‌خواهید بدانید ست کردن کدام رنگ با رنگ دیگر زیباست؟ یا برایتان  این سوال پیش آمده است که در یک مکان میتوانیم از چند طرح کاغذدیواری استفاده کنیم؟ و یا اینکه چه طرح‌هایی را میتوان در کنار یکدیگر استفاده کرد؟ یا چگونه و با چند عدد کاغذدیواری خانه خود را بزرگ‌تر از قبل نشان بدهید؟

اینجا ما به شما می‌گوییم که شما میتوانید از چند کاغذ دیواری برای یک  فضا استفاده کنید. پس با ما همراه باشید. اول از هر چیزی بهتر است که با نوع تناسب و هماهنگی کاغذ دیواری با دیگر وسایل فضا آشنا شوید و بعد به‌راحتی از چند طرح استفاده کنید. باید گفت که هر مکان متناسب با  اندازه و چیدمان آن نیاز به طرحی متناسب با خودش دارد.

به عبارتی نمیتوان گفت که سه طرح یا دو طرح برای هر مکان و فضا مناسب و متناسب است. مثلا برای مکانی مثل آشپزخانه استفاده از چند طرح و رنگ مناسب نیست زیرا که بخش بزرگی از آشپزخانه با کابینت پر شده است و فضای باقیمانده را نباید شلوغ‌تر نشان داد مخصوصا اگر کابینت‌ها دارای طرح و نقش باشند و یا شلوغ باشند. اما اگر آشپزخانه مدرن و ساده باشد میتوان از دو طرح ساده مثل یک طیف رنگی روشن با یک طرح راه‌راه کنار یکدیگر استفاده کرد. همانطور که می‌دانید کاغذ دیواری یک عنصر بسیار مهم در صنعت دکوراسیون  داخلی است و یکی از موثرترین وسایل تغییر دکوراسیون محسوب میشود.

 

 

استفاده ار چند طرخ کاغذدیواری برای دیوارهای بزرگ

برای دیوارهای بزرگ خانه گرفته تا دیوارهای کوچک راهرو میتوان از کاغذدیواری استفاده کرد. اما همیشه هم  یک رنگ بودن و یک دست بودن زیبا نیست،  بلکه خسته‌کننده است. پس استفاده از یک مدل و یک طرح در فضا می‌تواند خسته کننده و آزار دهنده باشد.

پس راه حل برای این موضوع استفاده از چند کاغذ دیواری است. ترکیب چند کاغذدیواری با یکدیگر از تکراری  بودن جلوگیری میکند. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که کاغذدیواری‌ها باید در یک طیف رنگی باشند در غیر این صورت باعث ناهماهنگی خواهدشد.

ست کردن کاغذدیواری ها باید به چه صورت باشد؟

اگر برایتان این سوال پیش آمده که استفاده از کاغذدیواری‌ها در طیف‌های رنگی متضاد چگونه میشوند؟ و این که بهتر  است که همیشه در یک طیف رنگی باشند؟ در پاسخ  باید بگویم که شما میتوانید در بعضی از مکان‌ها از کاغذدیواری با طیف‌های متضاد استفاده کنید و فضایی دلنشین را ایجاد کنید. اما قبل از آن باید حتما متناسب با اندازه  فضا و نوع استفاده از آن دقت کرد.

این نکته را به یاد داشته باشید که استفاده از کاغذدیواری با رنگ‌های متضاد قادر است فضا را کوچک‌تر از  آنچه که هست به شما نشان دهد. پیشنهاد ما این است که در فضاهای بزرگ‌تر از کاغذدیواری‌های طرح‌دار  مختلف استفاده کنید اما در مکان‌های کوچک‌تر هر چه از رنگ‌ها و طرح‌های ساده‌تر  استفاده کنید فضای شما بهتر  و بزرگتر نشان داده میشود.

اگر منزل شما دکوراسیونی کلاسیک دارد چه طرحی از کاغذدیواری را میتوانید ست کنید؟

اگر  شما منزلی کلاسیک دارید میتوانید از چند طرح اسلیمی در کنار  یکدیگر  استفاده کنید و آن را با وسایل منزلتان هماهنگ کنید. در خانه‌های مدرن شما میتوانید از یک کاغذ دیواری با یک طیف رنگی ساده با یک کاغذ دیواری در همان طیف رنگی با رگه‌هایی از سفید یا راه‌راه سفید آبی ست کنید. 

در طرح‌های ساده میتوان به راحتی رنگ‌های طوسی، زرد یا سفید را با یکدیگر هماهنگ کرد. همینطور اگر علاقه به رنگ‌های مشکی دارید آن را با سفید هماهنگ کنید و  میتوانید از طرح راه‌راه سفید و مشکی در کنار یک طرح ساده سفید نیز استفاده کنید.

 

 

در اتاق کودک چطور میتوان از چند طرح کاغذدیواری استفاده کنیم؟

اتاق کودکتان را هم نیز میتوانید با استفاده از رنگ آبی و سفید با طرح‌های بسیار ساده پوشش بدهید و یک فضای آرامش بخش را به کودکتان هدیه کنید.

ست کردن کاغذدیواری در اتاق نشیمن چگونه است؟

همچین شما میتوانید برای نشیمن از طرح‌های گل‌دار با یک طرح ساده در یک طیف رنگی را انتخاب کنید و دیواره‌های باریک و یا ستون‌ها را با طرحی دیگر اما هماهنگ با سایر طرح‌ها بکار ببرید. در فضای نشیمن که شما بیشتر اوقاتتان را در آنجا سپری میکنید بهتر است که از چند طرح و رنگ کاغذدیواری که متناسب با یک‌دیگر  هستند، استفاده کنید. مثلا برای پشت  تلوزیون یک طرح گلدار و باقی دیوارها را با  طیف رنگی دیوار پشت تلویزیون در طرحی ساده‌تر استفاده کنید. ساده انتخاب کردن باعث جلوگیری از آشفتگی  و بی‌نظمی میشود.

ورودی هر فضا بیانگر بخش کوچکی از کل فضای  شما است پس بهتر است که بهترین طرح‌ها برای ورودی انتخاب کنید و برای دیوارهای دیگر  از طرح‌های دیگر استفاده  کنید.  مسلما  اگر ورودی  منزلتان  دید زیبایی داشته باشد خانه شما هم به همان زیبایی دیده خواهد شد. پس این نتیجه را میگیرید که ورودی منزل بسیار مهم است و باید طرح خاصی به آن  اختصاص  بدهید. حتی تمامی معماران و  طراحان منزل، فضای مخصوصی را برای این موضوع اختصاص داده اند.

در ساخت و معماری خانه‌ها ورودی منزل جدا ساخته شده است و بهترین طرح‌ها را برای آن استفاده  میشود. این جدا سازی  ورودی در طراحی معماری مدرن به یکی از اصول معماری تبدیل شده است پس نباید  هر  طور که خواستید طرح‌ها را کنار یک دیگر بگذارید .

نتیجه گیری

اول از همه باید تناسب بین کاغذدیواری‌ها را رعایت کنید و سپس آنها را در کنار هم استفاده کنید. با رعایت تناسب، اندازه و دقت به آنها میتوانید منزل خود را بزرگ‌تر  و یا روشن‌تر از قبل نشان دهید. شما میتوانید برای سقف‌ها وکمدها به طور جداگانه طرحی را استفاده کنید.

همه چیز را با رعایت قواعد ست کنید. شما میتوانید به طور خلاقانه و با استفاده از  طرح‌ها و رنگ‌های درست منزلی زیبا داشته باشید. پس شما متوجه شدید که میتوانید  به راحتی از چند طرح و رنگ در یک فضا استفاده  کنید، اما باید به تمامی وسایل و اندازه فضا توجه کنید. بهتر است که قبل از استفاده از چند طرح با یکدیگر  از یک طراح داخلی کمک بگیرید و به راحتی و با خیالی راحت منزلی  شیک را داشته باشید.

انتخاب کاغذدیواری برای فضاهایی با ارتفاع کوتاه
انتخاب کاغذدیواری برای فضاهایی با ارتفاع کوتاه
یکی از ویژگی‌های یک خانه لوکس و شیک، داشتن سقف بلند است. می‌بینید که در همه تالارهای مجلل و زیبا از سقف‌های بلندتر از حد معمول استفاده شده است که همین موضوع باعث شکوه و بزرگ‌تر نشان دادن آنها می‌شود. همچنین در برخی دیگر از سالن‌ها و خانه‌ها، سقف آنها کوتاه‌تر از حد معمول هستند که باعث می‌شود دکوراسیون خانه دلگیر و همچنین کوتاه به نظر بیاید. در سال‌های گذشته خانه‌ها به گونه‌ای ساخته می‌شد که سقف آنها بلند بود، اما امروزه در ساخت خانه‌ها و آپارتمان‌ها از سقف‌های کوتاه و کم ارتفاع استفاده می‌شود. مسئله مهمی که افراد به چاره اندیشی آن می‌پردازند، استفاده از راهکاری است که سقف خانه‌ها را بلندتر نشان دهد. در اینجا سعی کرده‌ایم راه‌کارهایی را برای بلندتر نشان دادن سقف‌های کوتاه ارائه دهیم. راهکارها...
تفاوت کاغذدیواری مدرن و فانتزی
تفاوت کاغذدیواری مدرن و فانتزی
یکی از راه‌های زیباسازی منزل، استفاده از کاغذ دیواری است. امروزه طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی از کاغذدیواری وجود دارد. تنوع کاغذ دیواری به‌ گونه‌ای است که اگر کسی قصد خرید کاغذ دیواری را داشته باشد، دست خالی برنمیگردد. کاغذ دیواری‌ها را می‌توانیم به گروه‌های مختلفی از جمله کلاسیک، مدرن، هندسی و فانتزی تقسیم کنیم. در این مقاله سعی کرده‌ایم درباره تفاوت کاغذ دیواری مدرن و فانتزی بحث کنیم.کاغذ دیواری فانتزییکی از مدل‌های جذاب برای منزل شما، استفاده از این نوع کاغذ دیواری است. فانتزی در فرهنگ لغت به معنای تصور و خیال است. کاغذ دیواری‌های فانتزی قالبا خاص و رویایی است و رنگ‌هایی که در این نوع از کاغذ دیواری استفاده می‌شود، ملایم و آرام کننده هستند. با کاغذ دیواری فانتزی شما می‌توانید به فضای منزل خود...
تفاوت کاغذ دیواری و پوستر دیواری
palaz پالاز
بیشترین فضایی که در هر منزل و دکوراسیون داخلی به چشم می‌خورد، دیوارها هستند. پس اگر قصد دارید با هزینه‌ای مقرون به صرفه تنوع و خاص بودن را بیافرینید، کاغذیواری‌ها بهترین گزینه پیش روی شماست. هدف ما در ارائه این مطلب ‌بیان تفاوت کاغذ دیواری و پوستر دیواری می‌باشد. اگر قصد تعویض کاغذدیواری‌های منزل خود را دارید ممکن است این مقاله برایتان جالب باشد. توجه داشته باشید که چه کاغذدیواری و چه پوستر دیواری هر دو باعث ایجادی زیبایی و خاص بودن فضای داخلی منزل شما خواهند شد. پس برای پی بردن به این موضوع تا اخر این مطلب ما را دنبال کنید. در ابتدای کار نیاز است که به بررسی هر‌کدام از‌ این محصولات به طور جداگانه بپردازیم.معرفی کاغذ دیواریکاغذ دیواری یا در اصطلاحی دیگر والپیپر که معادل آن به انگلیسی Wallpap...
نظرات