آموزش اندازه‌گیری کف برای خرید لمینیت

آموزش اندازه‌گیری کف برای خرید لمینیت

همان طور که می‌دانید قبل از خرید پارکت‌های لمینیت باید با دقت مکان مورد نظر را اندازه‌گیری کرد. اندازه‌گیری باید دقیق باشد و تمامی نکات لازم در آن رعایت شود. اگر شما یک اندازه‌گیری دقیق داشته باشید پارکت لمینیت شما بسیار زیبا دیده می‌شود. اگر شما قصد دارید که پارکت لمینیت خود را سفارش دهید، باید قبل از خرید، متراژ مورد نظر خود را اندازه‌گیری کنید.

اندازه‌گیری کف محل مورد نظر کار بسیار راحتی می‌باشد. قبل از اندازه‌گیری شما باید نکاتی را در نظر داشته باشید و آن‌ها را رعایت کنید. ما در این مقاله به شما روش اندازه‌گیری کفپوش و نحوه محاسبه محیط را برای استفاده از لمینیت یا کفپوش مورد نیازتان را به شما آموزش می‌دهیم. این نکته را در نظر داشته باشید که شما برای اندازه‌گیری کف محل باید مواردی مثل ستون و یا شومینه را محاسبه کنید و آن را نیز اندازه‌گیری کنید.

نحوه اندازه گرفتن کفپوش لمینیت

اگر که محیط شما مربع و یا مستطیل شکل است، محاسبه اندازه آن بسیار راحت می‌باشد. برای این کار کافی است که طول و عرض مکان را با متر اندازه‌گیری کرده و طول و عرض را در یکدیگر ضرب کنید. همچنین بدانید که اگر منزل یا محیط کار شما دارای اتاق‌های زیاد است با اندازه‌گیری مساحت هر اتاق و با جمع کردن متراژ آن‌ها شما می‌توانید متراژ نهایی محیط‌تان را بدست بیاورید.

پارکت لمینیت‌ها به چه صورت محاسبه می‌شوند؟

اگر که شما قصد خرید این کفپوش عالی را دارید باید به شما بگوییم که این کفپوش را می‌توانید به صورت بسته‌ای خریداری کنید. لازم است بدانید که متراژ هر بسته با توجه به نوع برند آن متفاوت است و فرق دارد. برای مثال اگر محیط مورد نظر شما 60 متر مربع باشد و یک بسته برند چامسان 85.1 متر مربع را پوشش می‌دهد شما باید 60 را تقسیم بر 85.1 کنید. متراژ مورد نیاز تقسیم بر متراژ بسته مورد نیاز مساوی است با تعداد بسته مورد نیاز.

 

 

نکته‌ای مهم برای نصب کفپوش

ممکن است که هنگام نصب کفپوش مقداری کسری داشته باشید، به همین علت ما به شما دو روش در حساب کردن کفپوش را پیشنهاد می‌کنیم. همیشه ده درصد به متراژ خود اضافه کنید و یا اینکه 3 بسته به متراژ خود برای کم نیامدن کفپوش اضافه کنید. پیشنهاد ما به شما عزیزان این می‌باشد که برای جلوگیری از مشکل کم آمدن لمینیت 3 بسته اضافه‌تر سفارش بدهید. امیدواریم که تا این بخش از مقاله، نکات ذکر شده مورد استفاده شما عزیزان قرار گرفته باشد. برای به‌دست آوردن اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله با ما باشید.

اندازه‌گیری مکان‌های مختلف

بهتر است که قبل از سفارش و یا خرید کفپوش‌های مدنظرتان، محل مورد نظر خود را اندازه‌گیری کنید. اندازه‌گیری کف منزل و یا محیط کار بسیار راحت است اما شما قبل از اندازه‌گیری باید یک سری از نکات را در نظر داشته باشید و آن‌ها را رعایت کنید. در این مقاله قصد ما این است که به شما محاسبه و همچنین اندازه‌گیری متراژ کف برای خرید کفپوش را به راحتی به شما آموزش بدهیم. اندازه‌گیری محل باید با دقت خاصی انجام شود تا متریالی که خریداری کرده‌اید به اندازه کافی موجود باشد و در هنگام نصب لمینیت کم نباشد. بهتر است که مقداری کفپوش اضافه بعد از اندازه‌گیری و محاسبه آماده داشته باشید تا در صورت نیاز بتوانید از آن‌ها استفاده کنید و دردسری نداشته باشید.

ما در ادامه مقاله به شما روش اندازه‌گیری کفپوش‌ها و نحوه محاسبه متراژ محیط برای لمینیت با نکات مهم را بیان خواهیم کرد. شما ابتدا برای اندازه‌گیری باید مواردی چون ستون و یا شومینه را جزئی از زمین و کف حساب کنید و آن را اندازه‌گیری کنید.

اندازه‌گیری اتاق‌ها برای خرید پارکت لمینیت

اینکه چه نوع کفپوشی را برای فضای خود انتخاب کرده‌اید فرقی ندارد. اولین قدم برای شما محاسبه کف اتاق‌ها است. ابتدا برای این کار طول و عرض اتاق‌های مربع و مستطیل را به راحتی اندازه‌گیری کنید و با یکدیگر ضرب کنید و بعد عدد مساحت به دست می‌آید. برای مثال اتاقی که دارای طولی با 6 متر و عرضی با 3 متر است، مساحت 18 متری را به ما می‌دهد. برای اندازه‌گیری دقیق کف خانه باید عواملی چون کمد‌های درون دیواری، میز جزیره آشپزخانه و… را نیز محاسبه کنید.

اتاق‌های مستطیل و مربعی شکل

اتاق‌هایی که شکل مستطیل و مربعی دارند قسمت ساده محاسبه متراژ هستند. بسیاری از اتاق‌ها مربع ناقص، مثلثی شکل و یا شکل t یا L و شکل‌های دیگر هستند. این نوع شکل‌ها ممکن است که کار را برای شما سخت‌تر از قبل کند. شما باید مساحت کل را محاسبه کنید و بعد از آن مساحت و متراژی را که مورد استفاده نیستند را از آن کم کنید.

اتاق مثلثی شکل

از روش‌های محاسبه مساحتِ اتاق‌های مثلثی می‌توان به این روش اشاره کرد که کل مساحت را به مربع‌کوچک‌تر تقسیم کنیم و در آخر همه را با هم جمع بزنیم. همچنین شما می‌توانید برای محاسبه حاصل ضرب عدد طول و عرض را بر عدد دو تقسیم کنید.

اندازه‌گیری پله‌ها

در مورد پله‌ها شما باید سطح و همچنین جلوی پله را حساب کنید یعنی همان طول و عرض و ارتفاع.

خریداری کفپوش اضافه را فراموش نکنید!

5 تا 10 درصد کفپوش به خرید نهایی خود اضافه کنید. این نکته نیز حائز اهمیت است زیرا که هنگام نصب ممکن است که قسمتی از آن آسیب ببیند و یا در هنگام اندازه‌گیری خطایی رخ داده شده باشد. خرید مقداری کفپوش اضافه علاوه براینکه ضرر خاصی به همراه ندارد بلکه صرفه‌جویی در هزینه و انرژی است.

 

 

مرحله آخر اندازه‌گیری

آخرین مرحله چک کردن مقدار کفپوش با فروشنده است یعنی اینکه شما اگر برای 100 متر فضا مایل به خرید کفپوشی هستید که در کاشی آن 1.65 متر محاسبه کرده‌اید، باید 60.6 بسته کاشی را خریداری کنید. این که شما باید 61 بسته بخرید همچنین خرید 5 تا 10 درصد کاشی اضافه را نیز به خاطر داشته باشید. ‌امیدواریم که از مطالب گفته شده بهره کافی را ببرید.

نتیجه‌گیری

در مطلب بالا اشاره شد که اندازه‌گیری و محاسبه کفپوش لمینیت چگونه است و برای اندازه‌گیری کف اتاق رعایت تمامی نکات مهم و ضروری است. از اینکه با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم.

لمینیت از چه لایه‌هایی تشکیل شده است؟
لمینیت از چه لایه‌هایی تشکیل شده است؟
معمولا مردم هنگامی که به فکر این مسئله می‌افتند که تغییری در محل کار یا محیط خانه‌شان ایجاد کنند، سراغ موردی میروند که تغییر و تعویض آن فضا را دگرگون کند که اکثریت تغییر دیوار‌ها یا کف را انتخاب میکنند که تغییر یکی از این دو، جلوه‌ی محل ‌مورد نظر شما را به کلی عوض میکند. حال اگر به این فکر افتادید که کف‌پوش‌های محل سکونت یا محل کارتان تغییر بدهید ما در این مقاله شما را راهنمایی میکنیم که کف‌پوشی مناسب و با کیفیت مانند لمینیت را در اینجا بررسی کنیم.معرفی لمینیت‌هالمینیت‌ها امروزه از‌ مدل کفپوش‌هایی به حساب می‌آیند که به دلیل طرح و رنگ و قیمت مناسب بسیار پرطرفدار شدند و مورد استقبال عده‌ی کثیری از مردم و طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته‌اند.اما در ابتدای کار هدف ما این است که شما را از کیفیت...
چگونه قیمت نهایی لمینیت را محاسبه کنیم؟
چگونه قیمت نهایی لمینیت را محاسبه کنیم؟
محاسبه کردن قیمت پارکت لمینیت یک مسئله اساسی است که هر خریداری لازم است با آن کمی آشنا باشد و تا حدودی از آن آگاهی داشته باشد. با این  که حال که فروشنده قیمت نهایی با گرفتن دریافت اطلاعات از شما محاسبه می‌کند و عدد اخر را از شما می‌خواهد بهتر است که شما  که خریدار هستید آشنایی و آگاهی نسبت به قیمت‌ها داشته باشید. آگاهی و آشنایی نسبت به قیمت‌ها برای شما مفید است و باعث این میشود که کالا را به شما گران نفروشند و میشود مقدمه این که ما یاد بگیریم هیچ چیز را بدون مدرک قبول نکنیم. پس برای یادگیری و محاسبه قیمت پارکت لمینیت با ما همراه باشید.با پارکت لمینیت آشنا شوید:پارکت لمینیت یک نوع کف‌پوش برای کف خانه است. پارکت لمینیت با دوام و مقاوم است. نصب آن راحت و تمیز کردن آن کاری ندارد و به راحتی تمیز...
نصب لمینیت بر روی سرامیک
لمینیت مناسب آشپزخانه
یکی از بهترین کفپوش‌ها که مزایای زیادی دارد کفپوش لمینیت است. نصب لمینیت بر روی کاشی سرامیکی یکی از بهترین انتخاب‌ها است. مخصوصا زمانی که کاشی فرسوده باشد و دیگر نما و جلوه‌ای نداشته باشد. نصب لمینیت بر روی سرامیک بسیار راحت و آسان است و اصلا دردسر ندارد طول عمر بالا و طراحی خاص لمینیت‌ها آ‌ن‌ها را در برابر ضربه و رطوبت مقام کرده است و امروزه سبب شده تا لمینیت‌‌ها جای کفپوش‌های دیگر مثل سرامیک را بگیرند. در نصب کفپوش لمینیت اصلا نیاز به چسب نیست و در اطراف تایل‌های لمینیت، شیار‌هایی به صورت نر و ماده وجود دارد که از طریق این شیارها به یک دیگر وصل می‌شوند.لمینیت چیست؟لمینیت از فشرده شدن چند لایه چوب روی یکدیگر تشکیل شده است. این لمینیت‌ها نیاز به نصب و تثبیت ندارد و با هیچ نوع مصالحی به زمین...
نظرات