انتخاب رنگ پارکت لمینیت در دکوراسیون منزل

انتخاب رنگ پارکت لمینیت در دکوراسیون منزل

انتخاب رنگ کف پوش یکی از مسائل مهم در دکوراسیون منزل به حساب می آید و تاثیر زیادی روی آن دارد .در نتیجه باید انتخاب رنگ کف پوش را به عنوان یک فاکتور مهم در انتخاب کف پوش قرار داد و آن را متناسب با دکور و چیدمان خانه و حتی رنگ کاغد دیواری ها انتخاب کرد. این کار، کار حساسی است؛ برای این که بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید باید درمورد مدل ها و رنگ های کف پوش تحقیق کرده و اطلاعاتی را در دست داشته باشید که آگاهانه و بهترین تصمیم را بگیرید. رنگ لمینیت بسیار در فضای خانه موثر است. در ادامه بیشتر در این باره توضیحاتی داده می شود .

انتخاب رنگ پارکت لمینیت بسیار مهم و همچنین سخت است. زمانی که شما پارکت لمینیتی را انتخاب و نصب کنید در صورتی که آن را دوست نداشتید کار آسانی نیست که بخواهید آن را تعویض کنید .توجه به مواردی که در ادامه می خوانید می تواند به شما در این زمینه کمک کند .

سبک دکوراسیون اتاق ها یا فضای خانه

رنگ کف پوش لمینیتی را که انتخاب می کنید می تواند متناسب با سبک و استایل اتاق ها یا فضای خانه باشد. اگر اتاق شما تم ساحلی دارد و چیدمان هایی با رنگ های روشن دارید می توانید از پارکت های لمینیت رنگ های روشن یا سفید استفاده کنید. ممکن است دکور خانه سبک سنتی داشته باشد، پیشنهاد می شود برای این مدل دکور از پارکت های لمینیت با رنگ های آلبالویی یا رنگ چوب بلوطی که دارای قهوه ای تیره مایل به جگری است، استفاده کنید. به عنوان مثال اگر دارای اتاق کار هستید که دکوراسیون آن به سبک مدرن است، می توانید از رنگ های خاکستری یا مشکی بهره ببرید. توجه به دکور فضاهای مختلف و انتخاب رنگ متناسب می تواند هماهنگی لازم را ایجاد کند .

 

 

 بعضی مواقع فضای رسمی و همچنین غیر رسمی نیز می تواند در انتخاب رنگ کف پوش لمینیت موثر باشد. معمولا برای انتخاب رنگ پارکت لمینیت متناسب با فضای رسمی از رنگ های تیره استفاده می شود و در فضای های غیر رسمی رنگ های روشن .

ولی باز هم مهم است بدانید که این بستگی به دکوراسیون آن فضا دارد .

تاثیر آثار هنری در انتخاب رنگ کف پوش مناسب

ممکن است شما جز افرادی باشید که دوستدار آثار هنری بوده یا حتی خودتان آثار هنری را خلق می کنید و آثار هنری در بیشتر فضای خانه شما به چشم می خورد .در ابتدا به نقاشی ها و تصاویر با دقت نگاه می کنید که ببینید بیشتر چه رنگ هایی در آن ها استفاده شده است. شما می توانید دو انتخاب داشته باشید ،پارکت های لمینتی را انتخاب کنید که رنگ های آثار هنریتان را چشم گیرتر کند یا این که ببینید رنگ های این آثار بیشتر با چه رنگ هایی از پارکت های لمینیت هماهنگی می کند؟ اگر دکور خانه شما ترکیبی از مدرن و سنتی باشد یا حتی ترکیب های دیگر، راحت تر می توانید رنگ پارکت لمینیت مد نظر خود را انتخاب کنید .

رنگ مبلمان ها

مبلمان ها از وسایلی هستند که مستفیم روی کف قرار می گیرند به همین علت باید به رنگ مبلمان ها و به رنگ پارکت لمینیت مورد نظر توجه کنید. سعی کنید رنگ لمینیت و مبلمان را یکی انتخاب نکنید زیرا بسیار یکنواخت و خسته کننده خواهد شد. اگر رنگ مبلمان ها تیره است، پیشنهاد می شود رنگ روشن را برای کف پوش لمینیت خود برگزینید یا بر عکس .

 

 

 سایز اتاق و فضایی که می خواهید پارکت لمینیت نصب کنید

برای انتخاب رنگ پارکت لمینیت مورد نظر خوب است که به سایز فضای خود توجه کنید. منظور این نیست که اندازه اتاق، کوچک یا بزرگ، مهم است؛ مهم این است که رنگ پارکت لمینیت بسیار روی سایز اتاق و احساسی که از آن می گیرید موثر است .اگر می خواهید فضایی با ابعاد زیاد از خانه را لمینیت کنید سعی کنید از رنگ های تیره استفاده کنید تا فضا را صمیمی تر نشان دهد. اگر می خواهید رنگ لمینیت را برای یک فضای کوچک مثلا اتاق های کوچک استفاده کنید ترجیحا از رنگ های روشن و طبیعی استفاده کنید زیرا معمولا رنگ های روشن نور را منعکس کرده و فضا را بزرگ تر و دلبازتر نشان می دهند .

سعی کنید همیشه کلیت دکوراسیون را در نظر بگیرید و هیچ وقت رنگ کف پوش خود را بر اساس یک اتاق خالی انتخاب نکنید. همان طور که گفته شد شما می توانید رنگ پارکت لمینیت را بر طبق سبک خانه، مبلمان و حتی آثار هنری خود مد نظر داشته باشید. رنگ ها بسیار می توانند در روحیات و احساسات شما موثر باشند .حتی نور طبیعی نیز می تواند در انتخاب رنگ کف پوش لمینیت شما تاثیر داشته باشد .

انتخاب رنگ مناسب پارکت لمینیت برای پذیرایی و اتاق خواب

همان طور که اشاره شد باید برای انتخاب رنگ به کلیت دکوراسیون اتاق مورد نظر توجه شود و فرمول خاصی برای این موضوع وجود  ندارد که حتما برای پذیرایی یا اتاق خواب باید از رنگ های خاصی برای کف استفاده شود. بعضی از افراد دوست دارند برای اتاق خواب خود از رنگ های گرم استفاده کنند تا به آن ها انرژی دهد و بعضی دیگر از رنگ های سرد برای آرامش دادن به آن ها. همچنین بعضی ها هم رنگ های روشن را برای مدرن بودنشان انتخاب می کنند. تمام این ها بستگی به سلیقه شما دارد که کدام رنگ را بسته به دکوراسیون اتاق انتخاب کنید.

 

 

 لازم به ذکر است که برای انتخاب کف پوش لمینیت فقط نباید به ظاهر و رنگ آن توجه کرد و موارد دیگری نیز هستند که باید آن ها را نیز مورد توجه قرار داد. از جمله کیفیت، مقاومت، ضریب سایش آن، برند و ... زیرا کف پوش لمینیتی را که نصب می کنید قرار است سال ها در خانه شما مهمان باشد و از آن استفاده کنید. مخصوصا قسمت هایی مانند سالن پذیرایی که رفت و آمد بیشتری وجود دارد بیشتر باید به کیفیت آن توجه کرد. سایت پالاز انواع لمینیت ها را در رنگ های متفاوت و بهترین برندها ارائه می دهد. در صورت نیاز می توانید رنگ های مورد نظر خود را به صورت آنلاین مشاهده و انتخاب کنید .

لمینیت از چه لایه‌هایی تشکیل شده است؟
لمینیت از چه لایه‌هایی تشکیل شده است؟
معمولا مردم هنگامی که به فکر این مسئله می‌افتند که تغییری در محل کار یا محیط خانه‌شان ایجاد کنند، سراغ موردی میروند که تغییر و تعویض آن فضا را دگرگون کند که اکثریت تغییر دیوار‌ها یا کف را انتخاب میکنند که تغییر یکی از این دو، جلوه‌ی محل ‌مورد نظر شما را به کلی عوض میکند. حال اگر به این فکر افتادید که کف‌پوش‌های محل سکونت یا محل کارتان تغییر بدهید ما در این مقاله شما را راهنمایی میکنیم که کف‌پوشی مناسب و با کیفیت مانند لمینیت را در اینجا بررسی کنیم.معرفی لمینیت‌هالمینیت‌ها امروزه از‌ مدل کفپوش‌هایی به حساب می‌آیند که به دلیل طرح و رنگ و قیمت مناسب بسیار پرطرفدار شدند و مورد استقبال عده‌ی کثیری از مردم و طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته‌اند.اما در ابتدای کار هدف ما این است که شما را از کیفیت...
چگونه قیمت نهایی لمینیت را محاسبه کنیم؟
چگونه قیمت نهایی لمینیت را محاسبه کنیم؟
محاسبه کردن قیمت پارکت لمینیت یک مسئله اساسی است که هر خریداری لازم است با آن کمی آشنا باشد و تا حدودی از آن آگاهی داشته باشد. با این  که حال که فروشنده قیمت نهایی با گرفتن دریافت اطلاعات از شما محاسبه می‌کند و عدد اخر را از شما می‌خواهد بهتر است که شما  که خریدار هستید آشنایی و آگاهی نسبت به قیمت‌ها داشته باشید. آگاهی و آشنایی نسبت به قیمت‌ها برای شما مفید است و باعث این میشود که کالا را به شما گران نفروشند و میشود مقدمه این که ما یاد بگیریم هیچ چیز را بدون مدرک قبول نکنیم. پس برای یادگیری و محاسبه قیمت پارکت لمینیت با ما همراه باشید.با پارکت لمینیت آشنا شوید:پارکت لمینیت یک نوع کف‌پوش برای کف خانه است. پارکت لمینیت با دوام و مقاوم است. نصب آن راحت و تمیز کردن آن کاری ندارد و به راحتی تمیز...
نصب لمینیت بر روی سرامیک
لمینیت مناسب آشپزخانه
یکی از بهترین کفپوش‌ها که مزایای زیادی دارد کفپوش لمینیت است. نصب لمینیت بر روی کاشی سرامیکی یکی از بهترین انتخاب‌ها است. مخصوصا زمانی که کاشی فرسوده باشد و دیگر نما و جلوه‌ای نداشته باشد. نصب لمینیت بر روی سرامیک بسیار راحت و آسان است و اصلا دردسر ندارد طول عمر بالا و طراحی خاص لمینیت‌ها آ‌ن‌ها را در برابر ضربه و رطوبت مقام کرده است و امروزه سبب شده تا لمینیت‌‌ها جای کفپوش‌های دیگر مثل سرامیک را بگیرند. در نصب کفپوش لمینیت اصلا نیاز به چسب نیست و در اطراف تایل‌های لمینیت، شیار‌هایی به صورت نر و ماده وجود دارد که از طریق این شیارها به یک دیگر وصل می‌شوند.لمینیت چیست؟لمینیت از فشرده شدن چند لایه چوب روی یکدیگر تشکیل شده است. این لمینیت‌ها نیاز به نصب و تثبیت ندارد و با هیچ نوع مصالحی به زمین...
نظرات